Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2022-03-14T13:38:59+02:00

    Požeminė aikštelė - vienintelė normali išeitis. Ją įrengus, gali nors visą Volkiečių gatvę padaryti pėsčiųjų zoną. Mašinos nebadys akių, nebus triukšmo, gali daugiau EV krovimo įrengti, biudžetas pildysis parkavimo pinigėliais, per 10 metų atsipirks. Laukiam dviračių entuziastų pasisakymų.

    • 2022-03-14T14:28:55+02:00

      Kokia prasme senamiestyje daryti stovejimo eikstele? Visa senamiesti reikia daryti piestiesiems ir dviraciams friendly, ne tik Vokieciu g-ve.

    • 2022-03-14T14:58:52+02:00

      Pritariu. Požeminės aikštelės turi būti daromos privačiomis lėšomis privačioje žemėje. Jei taip nori įsigrūsti su mašina į senamiestį ir prisiparkuoti, turi pats ir susimokėti visus to kaštus, o ne numesti visuomenei po kojom ar reikalauti požeminių aikštelių iš mokesčių mokėtojų lėšų.

    • 2022-03-14T21:46:38+02:00

      Sutikčiau su sąlyga, kad jeigu dirbi biudžetinėj įstaigoj centre, privalai važiuoti į darbą ne su nuosavu automobiliu, o viešuoju, dviračiu ar kas ten fantazijose telpa...galiotų visiems be išimties. Jeigu atrodo utopija, tai va taip man skamba ir tamstos utopija apie auto ir parkavimo vietas :)

    • 2022-03-14T23:05:27+02:00

      O kuo tai susiję? :) Šiaip viskas gerai jei ir valstybė statytų požemines stovėjimo aikšteles, tik kaina turi būti tokia, kad kaštus padengtų.

    • 2022-03-14T23:09:36+02:00

      Tuo, kad kažkas dabartines vietas užstato. Jeigu sprendžiantieji iš esmės prieš mašinas, tai oavyzdys turi eiti nuo viršaus ;)

    • 2022-03-15T13:43:25+02:00

      Būtent. Dabar matom kaip pradedant policija baigiant viešuojo transporto įmonėmis visi giriasi naujais DYZELINIAIS modeliais kai tuo tarpu ministras visus papratus žmones verčia persėsti į elektromobilius nelaukiant bent kažkokios infrastruktūros. Tai čia lygiai tas pats ir su parkavimu. Man gal nesudėtinga ateiti tą kilometrą ir pėsti, bet tai nereiškia, kad tas pats turi tikti ir 20km nuo miesto centro gyvenantiems. Nes JOKIOS alternatyvos šiai dienai nėra. Ir čia jau nekalbant, kad trys vaikai iš tos pačios šeimos lanko skirtingas mokyklas / darželius ir pan... Galima konstatuoti, kad alternatyvos automobiliui šiai dienai nėra. Ir niekas neįrodys kitaip. Tad kodėl projektuojama viskas pagal kažkokius amsterdaminius ir kopenhaginius pavyzdžius kai viešasis transportas yra blogiau nei baltarusijoj?

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791