„Žmonės Cinema“ keičia platformą „Epasaka.lt“

Publikuota: 2018-10-04
Gabrielė Burbienė, UAB „Media bitės“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Gabrielė Burbienė, UAB „Media bitės“ rinkodaros vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Startuoja nauja filmų žiūrėjimo platforma internete „Žmonės Cinema“. Tai bendras „Media Bitėms“ priklausančių prekių ženklų, žurnalo „Žmonės“ ir kino teatro „Pasaka“ projektas.

„Šiuo nauju projektu stipriname „Žmonių“, kaip kokybiško laisvalaikio prekės ženklo, poziciją. Kuriame sinergiją tarp  žurnalo „Žmonės“ ir „Žmonės Cinema“ platformos“, – išplatintame pranešime teigia Gabrielė Burbienė, įmonės „Media bitės“ rinkodaros vadovė.

Projektas „Žmonės Cinema“ pakeičia kino teatro „Pasaka“ valdytą platformą „Epasaka.lt“.

Internetinėje kino platformoje kino mėgėjai galės pamatyti šiuo metu šalies kino teatruose rodomus filmus, didžiausių kino festivalių hitus bei kino klasiką. Visi kino platformos filmai turi lietuviškus subtitrus arba yra įgarsinti lietuviškai.

Namų kino platforma – alternatyva žiūrovams, nespėjantiems ar neturintiems sąlygų dažnai lankytis kino teatruose, miestų, kuriuose nėra įsikūrę kino teatrai, gyventojams. Už kiekvieną filmo peržiūrą mokama atskirai, o įsigytą filmą galima pabaigti žiūrėti per 48 valandas.

Filmo nuoma šį spalį kainuoja 1,99 Eur, vėliau bus taikomi 3 kainų lygiai, o taip pat - filmų paketas prenumeratoriams.

„Žmonės Cinema“ papildys jau turimą įmonės „Media bitės“ prekės ženklų paketą: jai priklauso žurnalai „Žmonės“, „Žmonės UK“, „Laimė“ „Ji“, „Edita“, „Legendos“. Bendrovė taip pat valdo fotoagentūrą „Žmonės Foto“, turinio rinkodaros agentūrą „Žmonės Contentum“, kino teatrą „Pasaka“, leidinių bei knygų platinimo įmonę „Medipresa“, interneto knygyną „Perku knygą“, internetinę gydytojų rezervacijos sistemą Manodaktaras.lt bei portalą sveikas.lt.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
05:45
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau