2017-11-22 07:00

LRT: ir išaugusi auditorija, ir eilė prie rėmimų

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuot
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuot
Per šiuos metus LRT pavyko paauginti auditoriją, o komercinių prekės ženklų rėmimų čia vis dar priskaičiuojama daugiau nei dešimtadalis.

Pastarieji, laviruodami tarp rėmimų ir reklamos, ne kartą buvo patekę į Lietuvos radijo ir televizijos komisijos akiratį, nes reklama čia draudžiama nuo 2015 m. sausio, kai pasikeitė LRT finansavimo modelis.

„Ne kartą jau kalbėta šia tema. Seimas turėtų peržiūrėti šį įstatymą, tai yra likusi klaida ir ji turėtų būti ištaisyta. Rėmimo turėtų nebelikti visai. Dabar ieškoma, kaip apeiti vieną ar kitą draudimą, kitaip tariant, tai išsisukinėjimas nepažeidžiant įstatymo. Be to, reklama turi būti draudžiama ne tik LRT televizijoje, bet ir portale, radijuje. Juk finansuojama visa grupė, tai yra vientisa struktūra išlaikoma valstybės“, – komentuoja Linas Ryškus, „Lietuvos ryto“ televizijos vadovas.

52795
130817
52791