Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-03 05:45
2025-12-02 08:56
RĖMIMAS
2025-12-01 06:00
2025-11-30 09:18
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kritus pelnui iš krovinių pervežimo dėl sankcijų nėra pinigų dotacijoms keleivįu pervežimui.
Pelnas padidejo reišk šėrė bielus gpu kontora
LTG pelnas kaskart didėjo atleidžiant savo darbuotojus bet yra ribos kaip sakoma.
Koks pelnas? Pažiūrėti reikia kas finansuoja realiai LG.
Krovinių pervežimas seniai nebefinansuoja keleivių pervežimo. Visos dotacijos keleivių vežimui eina iš valdžios, šiuo metu praktiškai grynai tik iš Susisiekimo ministerijos, nors teoriškai galėtų ir savivaldybės tai daryti, kaip tikriausiai siūloma daryti Šalčininkams. Bet o tačiau, tarptautiniams maršrutams dotacijų nėra - jei yra pakankamai pelno iš maršruto, tai galima daryti be problemų (kaip pvz. yra Vilnius-Ryga), bet jei nėra - reikia derintis dotacijas iš kitų šalių valdžios.
Kas ten važiuos pas ta vata , pastangas deda, o i Paryžiu vangiai, gpu letena uždeta ne kitaip
Tai tegul bent sujungia Visaginą su Daugpiliu. Galėtų važinėti darbininkai.
Daugpilio maršrutas su realiu business case. Galėtų papasakot, ten vatviai pagalius kaišo ar what a hell
O todėl ir kiša nes pinigų nebėra ir bėgius ardo.Tiesa kaip ten su Rail Baltic projektu ? :))))
Koks ten bussiness case? Važiuoti į stagnuojantį pramoninį miestą.. ko?