„Volfas Engelman“ nežada perleisti mylimiausio prekės ženklo titulo

Reklama publikuota: 2021-01-29
Naujos rūšys gimsta „Volfas Engelman“ mini bravore.
svg svg
Naujos rūšys gimsta „Volfas Engelman“ mini bravore.

Lietuvos verslo lyderių 500-uke AB „Volfas Engelman“ praėjusiais metais šoktelėjo į 29, kai 2019-aisias buvo 44 vietoje. Be to, 2020 metais atliktas rinkos tyrimas liudija – „Volfas Engelman“ prekės ženklas alaus gamybos industrijoje yra mylimiausias.

„Tai ne vienkartinis sublizgėjimas ar atsitiktinumas, o ilgalaikio įdirbio rezultatas. „Lietuvos verslo lyderiai 500“ sąrašas sudarytas remiantis 2019 metų rezultatais. Džiaugiamės ne tik aukšta vieta reitinge, bet ir praėjusių metų rezultatais, mums 2020-ieji buvo geresni už 2019 metus. Drįstu tikėtis, kad kitame reitinge dar kilsime aukštyn“, – neabejojo AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Seniausia nepertraukiamai Lietuvoje veikianti įmonė netgi mirtiniausios pandemijos – 1918-1920 m. ispaniškojo gripo  –  žmonijos istorijoje metu nebuvo nutraukusi veiklos,  o tarpukaryje jai priklausė apie 40 proc. alaus pramonės rinkos.  Šiuo metu AB „Volfas Engelman“ yra užkariavusi apie 26 proc. rinkos, o per pastaruosius 8 metus paaugo daugiau nei 3 kartus.

Gamykla, plėsdama pajėgumus, ieško naujų plėtros galimybių. Netrukus bravore bus sumontuotos naujos iš Vokietijos atkeliavusios fermentacijos talpos. Tai leis gerokai padidinti gamybos apimtis. Plėtros galimybės numatytos kelerius metus į priekį, tačiau kas konkrečiai bus daroma, įmonės vadovas dar neatskleidžia.

nuotrauka::1 left

„Viskas eina kartu: augimas, investicijos, komunikacija. Žinoma, labai svarbūs ir darbuotojai: ne tik gamyboje, rinkodaroje, bet ir prekės ženklo vystyme, aludariai, kuriantys naujus produktus. Rezultatus lemia nuoseklumas strategijoje, įmonės vertybių laikymasis ir nesiblaškymas į šalis. Tam įtakos turi ir tai, kad pastaruosius 9 metus įmonei vadovauja tie patys žmonės“, – teigė M. Horbačauskas. Šiuo metu bendrovėje dirba 267, jų skaičius, palyginti su 2019 m., penkiais   padidėjo.

Sugebėjo amortizuoti pandemijos negatyvą

Įmonės vadovo nuomone, efektyvumas yra vienas iš organizacijos DNR. „Esame įdiegę „Lean sistemą“. Mūsų įmonių grupėje (AB „Volfas Engelman“ priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei – red. pastaba) sugebame dirbti efektyviausiai. 2019 m. įmonės pelnas siekė 3,7 mln. eurų, o 2020-ųjų geresni buvo jau trijų ketvirčių rezultatai. Sugebėjome amortizuoti pandemijos negatyvą. Mums  tikrai pasitarnavo tai, kad „Volfas Engelman“ yra mylimas prekės ženklas. Kritinėse ir krizinėse situacijose žmonės renkasi tuos dalykus, kuriais jie pasitiki“, – mano generalinis direktorius.

Pasak M. Horbačausko, įmonės stiprėjimas ir prekės ženklo stiprėjimas tarpusavyje  yra labai susiję, o tai, kad įmonės pavadinimas ir prekės ženklo pavadinimas sutampa, kuria papildomą pridėtinę vertę. „Prekinio ženklo vertybes – istoriškumą, džentelmeniškumą ir gerą kokybę – vartotojas vertina kaip išskirtines. Prekinio ženklo vertybės susijusios su įmonės vertybėmis ir strategija“, – pabrėžė pašnekovas.

Augino pajamas ir plėtė rinkas

Pernai ūgtelėjo ne tik įmonės pajamos (2019 m. jos buvo 49 mln. eurų),  bet ir parduotos produkcijos kiekis bei rinkos dalis Lietuvoje ir užsienyje. „Volfas Engelman“ prekės ženklas labai palankiai priimamas tarptautiškai, jis turi vertybinį užtaisą ne tik mūsų šalyje. Įmonės eksporto geografija yra gana plati, savo produkciją eksportuojame į daugiau kaip 20 šalių, o didžiausia dalis tenka Rusijai ir Pietų Korėjai. Rusijoje „Volfas Engelman“, bendrovės duomenimis, yra pirmajame trejetuke tarp visų importuojamų alaus prekės ženklų“, – sakė M. Horbačauskas.

Keičia vartojimo kultūrą 

„Volfas Engelman“ energingai dalijasi sukaupta patirtimi, edukuoja vartotojus, keičia vartojimo kultūrą ir griauna mitą, esą tėra trys alaus rūšys: tamsus, šviesus ir kvietinis. „Edukacija – mūsų stiprioji pusė, ekskursijas veda aludariai, o kartais ir aš pats:  esu alaus someljė su Miuncheno alaus akademijos diplomu. Mes apie alų kalbame kaip apie kultūringo vartojimo produktą. Tokį įvaizdį sustiprina „Volfas Engelman“ „Alaus laiškai“, vartotoją pasiekiantys šampano butelyje“, – teigė generalinis direktorius.

Kaune veikianti įmonė yra ne tik alaus, bet ir sidro, giros, kokteilių gamybos lyderė, turi stiprias pozicijas energetinių gėrimų ir vaisvandenių gamyboje. Antri metai sėkmingai veikia ir nauja mineralinio vandens gamykla, gaminanti „UNIQA“ perkės ženklo mineralinį vandenį, kuris yra išskirtinis dėl jame esančio natūralaus jodo.

„UNIQA – vienas iš įmonės augimo šaltinių. Plečiamės ir augame tiek skirtingose gėrimų kategorijose, tiek eksporto rinkose. Augimas suteikia daugiau galimybių būti pelningesniems ir daugiau pasitenkinimo darbuotojams – juk smagiau dirbti augančioje įmonėje, o ne besitraukiančioje“, – sakė M. Horbačauskas.

Per metus Kaune veikiantis  bravoras pagamina per 100 mln. litrų visų kategorijų gėrimų. Eksportas 2019 m.  sudarė apie 15 proc. visų bendrovės pardavimų, o 2020 m. – apie 20 proc. Įmonės vadovas neslėpė: tendencijos alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų rinkose pernai nustebino. Nors kurį laiką buvo uždaryti restoranai, bet alkoholinių gėrimų kiekį kompensavo prekybos tinklai. Augo eksportas į kitų šalių prekybos tinklus.

„Labiau nukentėjo nealkoholiniai gėrimai: būdami namuose žmonės negeria sportinių, energinių gėrimų, net pakuoto vandens, kadangi galima įsipilti namuose iš čiaupo. Nukentėjo giros kategorija, kadangi vyresni žmonės daugiau laiko praleido namie, o jie ir yra pagrindiniai giros vartotojai. Taip pat sumenko nealkoholinio alaus vartojimas: kai nereikia vairuoti, ryte eiti į darbą, į sporto klubą, dažnesnis pasirinkimas alus su laipsniais“, – pandemijos įneštas korekcijas vardijo M. Horbačauskas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Apsukas padidinusi „Galinta“ investuoja į gamybą ir produktų krepšelio plėtrą Verslo tribūna 1

Naujausiame „Verslo žinių“ reitinge „Lietuvos verslo lyderių 500“ tarp pagal pajamų augimą, veiklos...

„Norvelitai“ pandemiją ištverti padėjo tinkami prioritetai Verslo tribūna 2

Žuvies produktų gamybos ir prekybos grupei „Norvelita“ 2020-ieji turėjo tapti didelių išbandymų metais. Su...

„Volfas Engelman“ nežada perleisti mylimiausio prekės ženklo titulo Verslo tribūna 1

Lietuvos verslo lyderių 500-uke AB „Volfas Engelman“ praėjusiais metais šoktelėjo į 29, kai 2019-aisias buvo...

Laimonas Devyžis: „Eurovaistinė“ siekia pradėti skiepyti jau kovą Verslo tribūna

Pagrindinio šalyje vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ valdybos pirmininkas Laimonas Devyžis sako, kad galimybė...

Technologijų sektoriaus lyderiai: po pandemijos ateis konsolidacija Premium

Informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus įmonėms praėję metai nebuvo išskirtiniai ar labai įsimintini,...

Inovacijos
2020.12.17
Išrinkta technologijų sektoriaus lyderė  8

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį ir šįmet atrinko pačias stipriausias...

Inovacijos
2020.12.16
„Delano“ vadovas: laukiame Vyriausybės sprendimų ir vakcinos Premium

Dėl pandemijos šiemetės HORECA sektoriaus lyderės UAB „Delano“ apyvarta susitraukė 48%. Dauguma įmonės...

Paslaugos
2020.12.15
HORECA sektoriaus lyderiai: 2021 m. gresia bankrotų banga Premium 3

Maitinimo ir svetingumo (HORECA) sektoriui pandemija smogė itin skaudžiai: viešbučiuose nebeliko turistų,...

Paslaugos
2020.12.10
Išrinkta HORECA sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias stipriausias maitinimo...

Paslaugos
2020.12.09
Rinkodaros sektoriaus lyderiai: tenka perrašyti ligšiolinį sėkmės receptą Premium

Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonėms šie metai tapo nemenku išbandymu – sulig pirmuoju karantinu...

Rinkodara
2020.12.03
Išrinkta rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderė 3

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias stipriausias Lietuvos...

Rinkodara
2020.12.02
Finansų sektoriaus lyderiai: COVID-19 nepaglostė, bet ir neišsekino Premium

Lietuvos finansų sektoriaus lyderiai baigia gydytis pandemijos traumas: 2020 m. rezultatai prognozuojami kiek...

Finansai
2020.11.26
Išrinkta stipriausia finansų sektoriaus įmonė 5

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias stipriausias Lietuvos...

Finansai
2020.11.25
„Conrestos“ vadovas: pandemija mums padarė didelę įtaką, tačiau metai bus pelningi Premium 3

Netikėtai prasidėjusi COVID-19 pandemija ir jos sukelta krizė šių metų statybos sektoriaus lyderės Vilniaus...

Statyba ir NT
2020.11.20
Statybos sektoriaus lyderiai – pandemijos nenublokšti Premium 1

Netikėtai pasaulį užklupusi COVID-19 pandemija neaplenkė ir Lietuvos statybos sektoriaus, tačiau VŽ kalbinti...

Statyba ir NT
2020.11.19
Išrinktas statybos sektoriaus lyderis

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias stipriausias Lietuvos...

Statyba ir NT
2020.11.18
Transporto ir logistikos lyderiai: vieniems tenka valdyti krizę, kitiems – augimą Premium

Tarp stipriausių transporto ir logistikos sektoriaus įmonių šiemet pateko labai skirtingos bendrovės – nuo...

Logistika
2020.11.12
„Philip Morris Baltic“ vadovas – apie fiskalinę politiką, kontrabandą, transformaciją ir vakciną nuo koronaviruso Premium

„Philip Morris Baltic“, VŽ sudaromame „Lietuvos sektorių lyderių 2020“ reitinge prekybos srityje užėmusi...

Prekyba
2020.11.09
Prekybos sektoriaus lyderiai: augimas buvo įspūdingas, bet tokio tikėtis 2021 m. sunku Premium

Jau penktus metus „Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias...

Prekyba
2020.11.05
G. Žiemelis pandemijos horizonte mato galimybių langą Premium 6

Per 100 įmonių 48-iose valstybėse jungiančios, pernai 94 mln. Eur pelną pasiekusios „Avia Solutions Group“...

Podkastai
2020.11.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku