„Volfas Engelman“ nežada perleisti mylimiausio prekės ženklo titulo

Reklama publikuota: 2021-01-29
Naujos rūšys gimsta „Volfas Engelman“ mini bravore.
svg svg
Naujos rūšys gimsta „Volfas Engelman“ mini bravore.

Lietuvos verslo lyderių 500-uke AB „Volfas Engelman“ praėjusiais metais šoktelėjo į 29, kai 2019-aisias buvo 44 vietoje. Be to, 2020 metais atliktas rinkos tyrimas liudija – „Volfas Engelman“ prekės ženklas alaus gamybos industrijoje yra mylimiausias.

„Tai ne vienkartinis sublizgėjimas ar atsitiktinumas, o ilgalaikio įdirbio rezultatas. „Lietuvos verslo lyderiai 500“ sąrašas sudarytas remiantis 2019 metų rezultatais. Džiaugiamės ne tik aukšta vieta reitinge, bet ir praėjusių metų rezultatais, mums 2020-ieji buvo geresni už 2019 metus. Drįstu tikėtis, kad kitame reitinge dar kilsime aukštyn“, – neabejojo AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Seniausia nepertraukiamai Lietuvoje veikianti įmonė netgi mirtiniausios pandemijos – 1918-1920 m. ispaniškojo gripo  –  žmonijos istorijoje metu nebuvo nutraukusi veiklos,  o tarpukaryje jai priklausė apie 40 proc. alaus pramonės rinkos.  Šiuo metu AB „Volfas Engelman“ yra užkariavusi apie 26 proc. rinkos, o per pastaruosius 8 metus paaugo daugiau nei 3 kartus.

Gamykla, plėsdama pajėgumus, ieško naujų plėtros galimybių. Netrukus bravore bus sumontuotos naujos iš Vokietijos atkeliavusios fermentacijos talpos. Tai leis gerokai padidinti gamybos apimtis. Plėtros galimybės numatytos kelerius metus į priekį, tačiau kas konkrečiai bus daroma, įmonės vadovas dar neatskleidžia.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

nuotrauka::1 left

„Viskas eina kartu: augimas, investicijos, komunikacija. Žinoma, labai svarbūs ir darbuotojai: ne tik gamyboje, rinkodaroje, bet ir prekės ženklo vystyme, aludariai, kuriantys naujus produktus. Rezultatus lemia nuoseklumas strategijoje, įmonės vertybių laikymasis ir nesiblaškymas į šalis. Tam įtakos turi ir tai, kad pastaruosius 9 metus įmonei vadovauja tie patys žmonės“, – teigė M. Horbačauskas. Šiuo metu bendrovėje dirba 267, jų skaičius, palyginti su 2019 m., penkiais   padidėjo.

Sugebėjo amortizuoti pandemijos negatyvą

Įmonės vadovo nuomone, efektyvumas yra vienas iš organizacijos DNR. „Esame įdiegę „Lean sistemą“. Mūsų įmonių grupėje (AB „Volfas Engelman“ priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei – red. pastaba) sugebame dirbti efektyviausiai. 2019 m. įmonės pelnas siekė 3,7 mln. eurų, o 2020-ųjų geresni buvo jau trijų ketvirčių rezultatai. Sugebėjome amortizuoti pandemijos negatyvą. Mums  tikrai pasitarnavo tai, kad „Volfas Engelman“ yra mylimas prekės ženklas. Kritinėse ir krizinėse situacijose žmonės renkasi tuos dalykus, kuriais jie pasitiki“, – mano generalinis direktorius.

Pasak M. Horbačausko, įmonės stiprėjimas ir prekės ženklo stiprėjimas tarpusavyje  yra labai susiję, o tai, kad įmonės pavadinimas ir prekės ženklo pavadinimas sutampa, kuria papildomą pridėtinę vertę. „Prekinio ženklo vertybes – istoriškumą, džentelmeniškumą ir gerą kokybę – vartotojas vertina kaip išskirtines. Prekinio ženklo vertybės susijusios su įmonės vertybėmis ir strategija“, – pabrėžė pašnekovas.

Augino pajamas ir plėtė rinkas

Pernai ūgtelėjo ne tik įmonės pajamos (2019 m. jos buvo 49 mln. eurų),  bet ir parduotos produkcijos kiekis bei rinkos dalis Lietuvoje ir užsienyje. „Volfas Engelman“ prekės ženklas labai palankiai priimamas tarptautiškai, jis turi vertybinį užtaisą ne tik mūsų šalyje. Įmonės eksporto geografija yra gana plati, savo produkciją eksportuojame į daugiau kaip 20 šalių, o didžiausia dalis tenka Rusijai ir Pietų Korėjai. Rusijoje „Volfas Engelman“, bendrovės duomenimis, yra pirmajame trejetuke tarp visų importuojamų alaus prekės ženklų“, – sakė M. Horbačauskas.

Keičia vartojimo kultūrą 

„Volfas Engelman“ energingai dalijasi sukaupta patirtimi, edukuoja vartotojus, keičia vartojimo kultūrą ir griauna mitą, esą tėra trys alaus rūšys: tamsus, šviesus ir kvietinis. „Edukacija – mūsų stiprioji pusė, ekskursijas veda aludariai, o kartais ir aš pats:  esu alaus someljė su Miuncheno alaus akademijos diplomu. Mes apie alų kalbame kaip apie kultūringo vartojimo produktą. Tokį įvaizdį sustiprina „Volfas Engelman“ „Alaus laiškai“, vartotoją pasiekiantys šampano butelyje“, – teigė generalinis direktorius.

Kaune veikianti įmonė yra ne tik alaus, bet ir sidro, giros, kokteilių gamybos lyderė, turi stiprias pozicijas energetinių gėrimų ir vaisvandenių gamyboje. Antri metai sėkmingai veikia ir nauja mineralinio vandens gamykla, gaminanti „UNIQA“ perkės ženklo mineralinį vandenį, kuris yra išskirtinis dėl jame esančio natūralaus jodo.

„UNIQA – vienas iš įmonės augimo šaltinių. Plečiamės ir augame tiek skirtingose gėrimų kategorijose, tiek eksporto rinkose. Augimas suteikia daugiau galimybių būti pelningesniems ir daugiau pasitenkinimo darbuotojams – juk smagiau dirbti augančioje įmonėje, o ne besitraukiančioje“, – sakė M. Horbačauskas.

Per metus Kaune veikiantis  bravoras pagamina per 100 mln. litrų visų kategorijų gėrimų. Eksportas 2019 m.  sudarė apie 15 proc. visų bendrovės pardavimų, o 2020 m. – apie 20 proc. Įmonės vadovas neslėpė: tendencijos alkoholinių ir nealkoholinių gėrimų rinkose pernai nustebino. Nors kurį laiką buvo uždaryti restoranai, bet alkoholinių gėrimų kiekį kompensavo prekybos tinklai. Augo eksportas į kitų šalių prekybos tinklus.

„Labiau nukentėjo nealkoholiniai gėrimai: būdami namuose žmonės negeria sportinių, energinių gėrimų, net pakuoto vandens, kadangi galima įsipilti namuose iš čiaupo. Nukentėjo giros kategorija, kadangi vyresni žmonės daugiau laiko praleido namie, o jie ir yra pagrindiniai giros vartotojai. Taip pat sumenko nealkoholinio alaus vartojimas: kai nereikia vairuoti, ryte eiti į darbą, į sporto klubą, dažnesnis pasirinkimas alus su laipsniais“, – pandemijos įneštas korekcijas vardijo M. Horbačauskas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Vita Baltic International“ generalinis direktorius R. Degulis: „mus dažnai vadina komforto pardavėjais“ Verslo tribūna

Metų pradžioje paskelbtame „Lietuvos verslo lyderių 500“ reitinge UAB „Vita Baltic International“ užėmė 78...

„Cramo“ patirtis: sėkmė neateina savaime Verslo tribūna

Pagauti laimės paukštę, išpešti sėkmės plunksną – kartais tikimės, kad sėkmė tiesiog ateina. Ne,...

„Volfas Engelman“ džentelmeniška sėkmė: ne didžiausi, bet mylimiausi Verslo tribūna

„Neprivalai būti didžiausias, kad būtum vertinamas, mylimas ir sėkmingas. Mūsų vertybės, nulemiančios verslo...

Vadyba
2022.02.18
TOP 500 Lietuvos verslo lyderių: aukštosios technologijos ir „žalioji“ transformacija Premium 2

„Verslo žinių“ ketvirtą kartą skelbiamo reitingo „Lietuvos verslo lyderiai 500“ (LVL 500) laurais...

Finansai
2022.01.20
„Barboros“ patirtis: personalizacijos sprendimų vertė akivaizdi, bet išnaudoja nedaugelis Verslo tribūna

Personalizacijos sprendimai gali didinti pardavimus, auginti klientų lojalumą ir gerinti pirkėjų patirtį, ir...

Rizika pasiteisino: savarankiškai aplikaciją vystanti „Barbora“ toliau augina komandą Verslo tribūna

Pandemijos padiktuota technologinė transformacija įnešė naujovių ir į elektroninę maisto ir kasdienių prekių...

„Yukon“ vadovas A. Alsheuskis: pinigų žmonėms gailėti nereikia Premium 3

„Žinote, nepatiriu streso. Na, gal kartais pakeliu balsą, draugiškai pasibaru, bet streso nejaučiu“, – sako...

Laisvalaikis
2021.11.19
„Wargaming“ įkūrėjas: Lietuva turi šansą tapti Europos Silicio slėniu Premium 3

Lietuva turi galimybių tapti Europos Silicio slėniu, tačiau norint jas išnaudoti būtina...

Inovacijos
2021.11.16
Metų CEO tiki, kad sėkmės raktas yra standartizacija Premium 2

„Verslo žinios“ apdovanojo „Metų CEO 2021“ – vadovą, per metus sukūrusį daugiausia vertės visuomenei,...

Vadyba
2021.11.16
TOP 20 sėkmingiausių rinkodaros ir komunikacijos bendrovių

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą paskelbė reklamos ir ryšių...

Rinkodara
2021.11.14
Verslo lyderių apdovanojimai: 11-ą kartą išrinktas Metų CEO 3

„Verslo žinios“ apdovanojo Metų CEO – vadovą, per metus sukūrusį daugiausia vertės visuomenei, darbuotojams...

Vadyba
2021.11.12
„iProspect“ vadovė: dar didesnį augimo pagreitį įgavome šiemet Premium

Pandemija iškėlė naujus lyderius tarp rinkodaros ir ryšių su visuomene bendrovių – skaitmenines agentūras.

Rinkodara
2021.11.12
Pandemija iškėlė naujus lyderius – skaitmenines agentūras Premium 3

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia reklamos ir ryšių...

Rinkodara
2021.11.10
Išrinkta rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia reklamos ir ryšių...

Rinkodara
2021.11.10
F-Luxus lyderystės filosofija: kūrybiškas nesuderinamumų derinimas  Premium

F-Luxus lyderystė įgauna pagreitį Lietuvos verslo organizacijose, kurios ryžosi keistis ir ieškoti naujų būdų...

Vadyba
2021.11.08
VŽ skaitytojai renka metų CEO: finalo dvikova

„Verslo žinių“ portale skaitytojai renka savo „Metų CEO 2021“ – vadovą, kuris geriausiai atstovauja...

Vadyba
2021.11.08
„Masinio išėjimo iš darbo“ reiškinys verslą skatina ieškoti kompromisų su savimi Premium

Lektorė, „PwC“ žmogiškųjų išteklių vadovė Valerija Buzėnienė masinį darbuotojų išėjimą vertina ir kaip vieną...

Vadyba
2021.11.04
Pritraukti, motyvuoti, išlaikyti: „Barbora“ dalijasi komandos auginimo receptais Verslo tribūna

Nors šiuo metu darbdaviai vis garsiau kalba apie sunkumus pritraukiant darbuotojus, sėkmingai ir greitai...

VŽ skaitytojai renka geriausius Baltijos NT projektus: prasideda balsavimas 1

Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje praėjusiais metais baigti nekilnojamojo turto (NT) projektai vėl varžosi dėl...

Statyba ir NT
2021.11.03
Pandemijos banga logistikos įmonių neparbloškė, o kilstelėjo aukštyn Premium

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia transporto ir...

Logistika
2021.10.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku