2019-07-04 22:37

Tamsusis Černobylio turizmas

HBO miniserialas „Černobylis“ į branduolinės nelaimės vietą gena turistus. Genios Savilovo (AFP / „Scanpix“) nuotr.
HBO miniserialas „Černobylis“ į branduolinės nelaimės vietą gena turistus. Genios Savilovo (AFP / „Scanpix“) nuotr.
„Žiedų valdovas“ atgaivino Naujosios Zelandijos turizmą, „Sostų karai“ per ekonomikos krizę gelbėjo Kroatijos Dubrovniką, o šių metų hitas „Černobylis“ į Ukrainą gena tūkstančius turistų, norinčių savo akimis pamatyti vietą, kurioje įvyko didžiausia branduolinė katastrofa pasaulio istorijoje.

JAV kabelinės televizijos HBO misija tikrai nėra gelbėti ir taip klestintį pasaulio turizmo sektorių, tačiau toks jos populiariųjų serialų palikimas. Pasibaigus „Sostų karams“, viešai kalbėta, kad HBO baiminasi finansinės ir paslaugas perkančių vartotojų sausros, tačiau prognozės nepasitvirtino. Gegužę pradėtas rodyti miniserialas tinklalapyje IMDB užėmė geriausiai kada nors žiūrovų įvertinto TV serialo poziciją ir, kas svarbiausia HBO, didžiąją dalį žiūrovų (52%) pavyko pritraukti per skaitmeninės televizijos platformas „HBO Go“ ir „HBO Now“.

Yra iš ko rinktis

Kritikai, žiūrovai ir net tie, kas 1986 m. balandžio 26 d. patys išgyveno Černobylio katastrofą, serialą liaupsina. Vyresnieji visame pasaulyje vėl prisimena, ką tądien veikė, o tūkstantmečio ar Z kartos atstovai ieško naujų patirčių ir traukia nusifotografuoti peizaže to, kas liko maždaug už 130 km į šiaurę nuo Kijevo sprogus atominės elektrinės ketvirtajam reaktoriui.

52795
130817
52791