Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Triju cilindru fwd daiktas su kazkokia mesmale vietoj pavaru dezes taikosi i premium segmenta, kur bemaz net maziausi suviukai su 4 cilindais, xdrive/quateo ir zf dezem? Nu man sunku isivaizduot kas rinktusi prancuziskas fintikliuskes vietoj aukstos inzinerijos. Neturiu nieko pries prancuzus - super masinos, bet iki premium tikrai tikrai toli.
O kas dabar yra "aukšta inžinerija"? Nuoširdžiai.
Tai kaip ir rašiau, tokie keiksmažodžiai kaip xdrive, quatro, zf dėžės, dar adaptyvūs cilindrai, kai nereikiant galios du išsijungia ir vartoja daug mažiau kuro. Visa tai nusako premium, o ne švieselės, kamerytės ar motorolerio pavara (variatorius).
Dabar šiaip ir BMW su trijų cilindrų varikliais, o xdrive ir panašios pavaros tik papildoma įranga. Aišku šitam Renault iki premium kaip iki mėnulio, geriau jau mechaninis vokietis nei šitas nesusipratimas.
Aukšta inžinerija yra ilgo laikotarpio įdirbis ir pademonstruoti rezultatai tokių gamintojų kaip BMW, MB, Audi, Lexus ir pan.
Karlai, ~3 sekundes laukti numynus greičio pedalą... Sunku patikėti. Bet jei tiesa - čia net eismui nesaugu.
Paimkite bet kurį variatorių ir iš esmės bus tas pats. Man pvz. tai nesusipratimas. Bet žmonės perka. Vien kiek Toyotų gatvėj...
Matyt Toyota nevažinėjęs. Ji lago neturi, jei kalbam apie 2 arba 2.5 litro variklius. Toyota CVT reaguoja iškart. Jei kalbame apie mažesnės kubatūros variklius - man įstrigę corolla, kur įsibėgėjimas iki 100 yra per 10.x sek. Bet ten vėl - ne lagas, o vangus įsibėgėjimas
Na matyt apie "reaguoja iškart" supratimas pas mane kitoks. Gal aš liksiu prie DSG reagavimo...
1,2L variklis... ilgai netempia tokie prisukami varikliukai
premium segmentas? ok ok
Subalansuota, gera apžvalga. Apie automobilį- akivaizdu gamintojas panašu tikisi kad suveiks marketingo triukai, ir plūstels pirkėjai sužavėti pavadinimo sąsajų su lektuvais, gražių galinių žibintų, kėbulo spalvos ar dar ko nors. Deja, XXI amžius ir bus šimtai šio auto apžvalgų iš paprastų žmonių realiom sąlygom, ir tie abejotini techniniai sprendimai greičiausiai bus linksniuojami skersai išilgai. Kas yra bent bandęs elektrinio automobilio žaibišką reakciją į akseleratoriaus paspaudimą, na niekaip nesusižavės 3 sek. lagu. Net hibridui tai yra daug, labai daug...
Yra tokia patarlė , vieną kartą nusipirkęs sunkiai beparduosi. Lyderis pagal vertės kritimą.