2024-09-18 13:02

„Autojuta“ savo „Seat“ salonus perdaro į „Cupra Garage“

Naujos koncepcijos salonai bus įrengti trijuose didžiausiuose šalies miestuose. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Naujos koncepcijos salonai bus įrengti trijuose didžiausiuose šalies miestuose. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Nauja prekybos patalpų koncepcija, dedikuota naujam ir brangesniam prekės ženklui, pritaikoma abiejų markių automobiliams.

Antradienį Vilniuje UAB „Autojuta“ atidarė pirmąjį Katalonijos automobilių gamintojo „Cupra“ prekybos saloną, kurio nauja koncepcija įvardijama kaip „Cupra Garage“.

Šis, nuo 2018-ųjų formaliai veiklą pradėjęs gamintojas šiemet atnaujino visą savo modelių gamą. Atidarymo proga pristatytas visiškai naujas, Kinijoje gaminamas elektrinis krosoveris „Cupra Tavascan“, kuris turėtų konkuruoti su „VW ID.4“, ar „Ford Mustang Mach-e“, o vėliau šį rudenį laukiama ir vidaus degimo varikliu varomo mažesnio kompaktinio krosoverio „Terramar“.

„Cupra“ ir „Seat“ atstovai praneša, kad tokie naujos koncepcijos salonai nuo 2022 metų gruodžio veikia Rygoje, o nuo praėjusių metų – ir Taline.

Juodomis lubomis ir suskirstytomis erdvėmis salone sumažintas didelės erdvės pojūtis. V. Pilkausko nuotr.
Juodomis lubomis ir suskirstytomis erdvėmis salone sumažintas didelės erdvės pojūtis. V. Pilkausko nuotr.

Rasa Sinkevičienė, UAB „Autojuta“ vadovė, VŽ paaiškino, kad koncepcijos pasirinkimo logika yra labai paprasta: „Tokiame, „Cupra Garage“ salone galime prekiauti ir „Seat“, ir „Cupra“ automobiliais. O jeigu norime „Seat“ salone eksponuoti „Cupra“ – tam keliami papildomi reikalavimai.“

Naujas salonas visų pirma nuo senojo skiriasi mažesnės erdvės pojūčiu, kurį sukuria tamsios spalvos lubos, kaip ir naujos koncepcijos „Toyota“ salonuose, vadybininkai ateina pas klientą prie daugybės salone įrengtų staliukų.

R. Sinkevičienė sako, kad šiuo metu tokie patys „Cupra Garage“ įrengiami Kaune ir Klaipėdoje esančiuose „Seat“ salonuose, o kitais metais „Autojuta“ planuoja visiškai naujų centrų statybą abiejuose šiuose miestuose.

„DataCenter“ duomenimis, pernai „Cupra“ Lietuvoje prekyba augo 40%, iki pardavė 418 vnt. automobilių. Šis gamintojas rinkoje užima poziciją, kurioje konkuruoja su techniniu požiūriu giminingais „Volkswagen“ automobiliais, kai kuriais „Peugeot“, „Renault“, „Alfa Romeo“ ar kitų gamintojų modeliais.

VŽ žiniomis, artimiausiu metu Lietuvoje naujus automobilių salonus planuoja „Porsche“ atstovas „Prime Auto“, „Kia“ ir „Škoda“ atstovas „Motus Auto“, visą „Stellantis“ gamintojų gamą atstovaujantis „Stelauto“. Šiuo metu savo patalpas plečia ir „Mototoja“, vienas iš Vilniuje veikiančių „Toyotos“ atstovų.

52795
130817
52791