Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Pasieks 20% rinkos o kitus gali tekti pagaliu mušti, kad pirktųko nenori
Pasieks gryni elektromobiliai 20% pasaulinės rinkos šįmet. Toliais tempais 2030-aisiais bus 50%. Ką tada spangsi?
Spangsti čia tu, visur
2022 m. gryni elektromobiliai sudarė 14% naujų automobilių pardavimų, 2023 m. panašu buvo 18% (dar skaičiuojama). Tai augimui nedidėjant (o jis dar ir didėja), jau šįmet bus reikšmingai viršyta 20%. Taip kad spangaliuk, pakeis tavo arklį elektromobilis.
Manau, rašinėlyje nepaminėtas labai svarbus faktas, kad ir po visų kainų sumažinimų, Tesla dirba pelningai. Grynasis pelningumas beveik 10%. ROE apie 15%. Model Y praeitais metais, primenu, buvo perkamiausias modelis visame pasaulyje (net tik kaip EV, bet aplenkė ir visus VDV). Visiems nebandžiusiems siūlau patesdraivinti. Taps labai aišku, kodėl jis toks sėkmingas. Tesla, manau, ne "dūsauja", o plečia gamybą.
Pamiršai paminėti, kad pelnas gaunamas is CO2 kreditų.
Tai kas trukdo senbuviams tą patį daryti? Visi turi level field.
Testdrivinau, nebenoriu nors prieš tai svarsčiau. Neįmanoma net daiktadėžės atidaryti be plansetes ,o ka kalbet kazkokiu funkciju kurias ant kitu vairu turi vietoje ant vairo, greiti kqzkur sone ziuret i plansete, spigina didelis plotas, regeneracijoa tampymas vaikus uzvimdys greiciau nei pas diedukus nuveshi ir kruva kitu nepatogumu, bet gal kita karta kai miego nenoresiu.
Pamiršai paminėti, kad nusikalbėjai.
Suprantama ir legit. Pats tuo tarpu negaliu atsižiaugti savo trečiuku. Ką tik iš Velykinio "turo". 80-120 per 2,3s yra neįtikėtinas gėris ir džiaugsmas :) Ir visa tai "už" 128Wh/km (arba 12.8kWh/100km; last trip info).
Henris Ford su T modeliu taip nemanė.
Dar i komplekta privalomai turetu ieiti ir bent 50m ilgio prailgintuvas, kad gyvenantieji 12aukste galetu pasikrauti savo elektromobili
Straipsnis apie relias problemas. Jei apie jūsų problemas, tai siūlau 50 metrų metslinės folijos. Nebrangiai. Daug kepuraičių pasigaminsit.
Hiosteriai persės ir viskas, rinka baigsis
Laikai pasikeitė ženkliai. Anksčiau mašina už 10k būdavo norma, dabar 500eur/mėn. Skirtumas tik padidėjes įsiskolinimas. Elektrinės mašinos golfo lygio kainuoja po 40k su numatomu sutaupymu po 5 metų. Viskas apmokama iš anksto nesusimastant apie įsipareigojimus ir praleistą laiką akropolyje su tikslu pasikrauti mašiną. Išgerkim kavos kol pasikraus.
Naujas automobilis už 10k buvo norma? :D Juokina elektromobilių nekentėjai kaip.skiedžia apie tai kaip visi vqžiuoja po 1000 km ir net myžt nereikia, visa šeima į vieną butelį varo, kaip per mėnesį visi po 5000km važinėja, o realybė, 90% per parą 700 km nuvažiuoj rečiau nei kartą per metus. Skaičiuoja 15 minučių praleistų kraunant EV bet neskaičiuoja savo gyvenimo trukmės ar valandų darbe.
Ai, už 8000 metų senumo žigulį mano tėvai pirko, jo buvo tokios kainos.
Apie naują mašiną už 10k, klausimą matyt uždavei sau? Aš automobilius kenčiu, bet nesuprantu jų kainų ir vergavimo marketinginiam bullshitui. Kam reikalinga 40k(minimum) kainuojanti mašina jei 700km nuvažiuoji kartą per metus? Dyzelis vs elektra apie 7-10k skirtumas. Po 5 metų išeini ant 0 vs dyzelis, o po to keiti į vėl naują, kurią atmušinėji sekančius 5 metus? Gal nebent modernioms šeimoms vežioti vaikus per kamščius iš Salotės kotedžiukų.
O tai lyginti seno dyzelinio, su senu elektriniu neišeina, ne? Reikia būtinai imti naują? Seną dyzelinį lyginant prašau įtraukti DPF ir katalizatoriaus keitimą bei variklio keitimą, kai jau dūmais apėjęs automobilis kiekvieną kartą gazą palietus. Kainų skirtumas - čia max kokį galima rasti tarp skirtingų komplektacijų ir galių. Ką pvz. dairausi Model Y 45 tūks.t Eur. Ką gali pasiūlyti su bent 700 litrų bagažine, įsibėgėjimu per bent 6-7 sekundes už 35 tūkst. Eur ir ne plikos komplektacijos? RAV4 vidutinės komplektacijos (prastesnė nei Model Y bazinė), 43 tūkst. Eur. Nu Tucson variantas už 38k Eur... Su įsibėgėjimu iki 100 per 8+ sekundes ir bus tas 7k skirtumas.
Pirk
20k passatas. Diesel. 350k važiuosi be bėdų. Nieko geriau neradau. Ieškot rozečių nesinori.
Kol kas pigiau dyzelio užsipilti, ir patogiau, ramiai sugalvoji kur į mišką - sėdi važiuoji, reikia pasišildai, grįžti, o su ta batareikia tik maniakiniai fanai ir kitaip manančių nekentėjai
supergreitų įkrovimo stotelių sparčiai didėja, sutinku kad LT automagistralėse su greitu įkrovimu iki šiol problema, bet tikiuosi greitu laiku ir ji bus išspręsta. O greitu įkrovimu skaitau bent 100kw per valandą.
O ten grynus ims? Ar visada reikia turėti dar ir telefomą su spec prigramėle ir regintis kitaip niekaip? Vdv yra anonimiškumas, o ev -visiškas privatumo praradimas
18% populiacijos pasaulyje, arba kažkur 95% naujus automobilius įperkančios populiacijos Norvegijoje yra maniakiniai fanatikai? :) Maniakinis nekentėjas esi čia jau tik pats. Privatumo praradimas :D Nebeturi bent kiek rimtų argumentų prieš, tai pradėsi kišti nesąmones. O žinai, kad visus automobilius Lietuvoje skaičiuoja berods per 400 stotelių? :) O miestuose eismo kameras pastebėjai? Teks sėsti ant dviračio, jei nori anonimiškumą išlaikyti.
o tau tos kameros normalu? nejauti savo teisių ir laisvių suvaržymo? kas per vergo sindromas, "didžiojo brolio" konkrolę priima kaip normą ... man asmeniškai tai nenormalu ... tai pas pats ir su elektrinėm mašinom, per kurių krovą gali atsekti kas kaip kur ir už kiek ...
Mano teisių ir laisvių nė kiek nevaržo. Nusikalstamos veiklos nevykdau, o nusikalstamą vykdyti laisvių neturi būti. Tau asmeniškai daug kas nesuprantama :)
"Užpakaliniai ratai" :))