Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

19
  • 2024-03-06T13:46:05+02:00

    Kad ir koks gudrus ir išmintingas yra Maskas, bet su gamykla Vokietijoje techniškai prasiskaičiavo, reikėjo gamyklą statyti Lietuvoje, čia jį būtume ant rankų nešioja, nes vokiečiai tapo apsoliutūs minkštakūniai, tai jie kanda į ranką, kuri maitina, tai per zoomą pradeda aptarinėti valstybės paslaptis kaip turgaus bobos, nenoriu įžeisti pagyvenusių turgaus prekeivių

    • 2024-03-06T14:38:27+02:00

      Super komentaras. Juk tikrai, čia Muskas padarė klaidą.

    • 2024-03-06T14:55:25+02:00

      Norėjo ateiti, išleido pinigų studijai, kuri atskleidė, kad nebus tiek protingų darbuotojų (IQ 100+), per daug paini mokesčių taikymo ir skaičiavimo sistema ir per siauras suvalkų koridorius.

    • 2024-03-06T15:43:18+02:00

      Automobilių gamyklai tektų detales vis tiek vežti iš Vokietijos ir Vokietijos aplinkinių šalių, o automobilius parduoti irgi veži į Vokietiją ir aplinkines šalis. Logistikos kaštai labai išauga. Čia galime gaminti komponentus, pagal vertę santykinai lengvus, kurie keliauja į tą pusę.

    • 2024-03-07T08:16:50+02:00

      LT mokesčių sistema yra labai labai paprasta, palyginus su kitomis. Mokesčių tarifai taip pat nėra dideli. Kas turėjo reikalų su PL ar JAV mokesčiais, su mano teiginiu tikrai sutiks :)

    • 2024-03-07T19:32:34+02:00

      Jūs tikrai nesate susidūręs su Vakarų Europos ir JAV mokesčiais :) Patikėkit, Lietuvoje mokesčių sistema yra krištolo skaidrumo palyginus.

  • 2024-03-06T15:59:09+02:00

    Agro-žalieji teroristai vis labiau įsisiautėja su savo "taikiais" protestais. Ir nesvarbu ,a r tai lenkų kolhoznikai, ar vokiečių "žalieji' , jie visi pila vandenį ant kremliaus vandens malūno. Gal jau laikas juos patraukti atsakomybėn?

  • 2024-03-06T18:11:10+02:00

    Mercedes pratęsia automobilių su vdv gamybą, dėl nepakankamos paklausos elektriniams

    • 2024-03-07T08:32:16+02:00

      Kai elektromobilių paklausa pasaulyje kasmet auga per 40%, o vdv pardavimai net susitraukė. Tikrai, tikroji priežastis kodėl mercedes pratęsia VDV gamybą yra paklausos trūkumas [sarkazmas], o ne nesugebėjimas pagaminti kokybiško EV.

    • 2024-03-07T08:50:41+02:00

      Niekam nereikia ekibirų pasirodo

    • 2024-03-07T10:57:35+02:00

      40% metinis pardavimų augimas pasaulyje, 20% metinis augimas ES (kai 2024 m. sausio pagrindinėje rinkoje buvo nutrauktas subsidijų mokėjimas), yra niekam nereikia? Tai VDV, kurių pardavimai susitraukė, reiškia į sąvartyną iš viso vežami? Kokybiškų EV nespėja gaminti. O aikštelėse yra tie, kurių dar nespėjo pristatyti.

  • 2024-03-06T19:13:21+02:00

    Musko nesustabdo nei failinanti Vokietijos saugumo sistema nei išprotėję protestuotojai. Koks didelis noras vistik dirbti Vokietijoje ir kiek jam svarbi ši rinka.

    • 2024-03-07T08:32:31+02:00

      Vokietija ar +- visa Europa?

    • 2024-03-07T11:03:35+02:00

      Jei butų Europa, tai kodėl nestatyti už sienos Čekijoje ar Lenkijoje kur nėra išprotėjusių greepeace ir žmonės ne tokie tingūs? Būtent, kad čia sužaidė Vokietija kaip lokacija.

    • 2024-03-07T11:55:09+02:00

      Taip, Vokietija turi didelius uostus - logistiškai patogu. Vokietija yra viena iš didžiausių naujų automobilių rinkų ES. Vokietija yra daugmaž per vidurį pagrindinių rinkų. Prancūzija dar būtų gal tinkamesnis variantas, bet prancūzai dėl green deal tikslų siekimo atsilieka, rinka, kuri vėliau pribręs tokiam EV poreikiui, kaip Vokietija. O tokie "žalieji" atsirasti gali bet kokioje šalyje.

    • 2024-03-08T11:52:08+02:00

      Tai tą ir norėjau pasakyti, būtent kad Muskas norėjo Voketijos, nepaisant visų tos rinkos marazmų.

  • 2024-03-07T08:50:18+02:00

    Atmetus 1 milijardą galinčių bet nebūtinai norinčių pirkti ekibirus, likęs pasaulis dar ilgai važinės vdv. Pilna šalių, kur naujas vdv kainuoja 10k USD. Ir žmones tai tenkina, jų gerovei to pakanka

    • 2024-03-07T11:02:27+02:00

      Tose šalyse ir EV kainuoja daug pigiau. 10k USD kainuoja VDV todėl, kad neatitinka saugumo reikalavimų. Elementariai net saugos diržų būna, kad nėra, nes per brangu įdėti. O ką jau kalbėti apie kėbulo deformacijos avarijos metu, t.y. kiek žmonių žūva net ir palyginus menko įvykio metu. Grynų EV pardavimai augo pasaulyje 40%! Ir toks ar didesnis augimas eina jau dešimtmetį. Išlaikant 40% augimą, po 6 metų visi nauji automobiliai bus tik EV. Aišku, augimo tempai sulėtės dėl įvairių priežasčių, tarkime iki vidutinio 30% - tai reikės 8 metų, kad visi nauji automobiliai būtų pilnai EV. Paimkime dar mažiau optimistinį scenarijų 20% augimą - prireiks 11 metų, kad visi (beveik visi) pasaulyje nauji automobiliai būtų EV. Vandeniliu varomas irgi yra EV (bet jie bus egzotika visada). Ir kažkiek liks VDV tokiose šalyse kaip mascowlandas ar kitose autokratinėse šalyse, kurios strategiškai sieks išlaikyti naftos vartojimą.

  • 2024-03-07T11:41:12+02:00

    Dar kad bent gražūs būtų tie tesla.žodžiu dar liekame prie vdv, patikima ir lengvai aptarnaujama. O turėdamas tik polierinių eurų net negali tos elektros įsilieti

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791