Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

18
  • 2021-06-16T10:35:23+03:00

    O yra elektriniu, krovininiu q7?

    • 2021-06-16T11:05:59+03:00

      jei nėra, tuoj atsiras. Dileriams ir jų akcininkams reikia reaguoti į rinką, daugiau uždirbti iš mokesčius sukti bet prabanga mėgautis norinčių novolituanų.

  • 2021-06-16T10:39:37+03:00

    Reikia ne pvm lengvatu, o stoteliu tinklo, specialistai jus

    • 2021-06-16T11:20:25+03:00

      Stotelių Lietuvoje maždaug yra po 1 ant 3 elektromobilių. Šįmet stotelių kiekis turėtų išaugti bent 50%, kitais metais gal net padvigubėti lyginant su šiais. Šiuo metu nėra pakankamai elektromobilių pagrįsti esamų stotelių poreikį.

  • 2021-06-16T11:02:50+03:00

    Seimo nariai sakė, kad lengvata biudžete pramuš skylę. Įdomu kaip gali pramušti, jeigu dabar nelabai kas perka tuos automobilius iš viso tai ir mokesčių nelabai surenka.

    • 2021-06-16T11:21:13+03:00

      Automobilių pardavimai aukštumose. Skylę išmuš ne biudžete, o mokesčių sistemoje, tas tiesa, bet tai lengviausiai kontroliuojama lengvata, nes visi automobiliai yra reglamentuoti

  • 2021-06-16T11:21:13+03:00

    šiaip tokios proginės lengvatos yra tipiškos politinės korupcijos apraiška, aptarnaujant viarslus. Mokesčiai yra sistema, ir per normalų Bfk niekaip neturi praeiti bet kokio liberų pilypo su savo lengvatom noras ją pavartyti kaip pelningiau (nes iš mokesčių mokėtojų kišenės kokius nors viarslus nors vis reikia paskatinti - neteršti Kuršių marių ar planuojančius pirkti kokią kuklią teslą), vietoj to kad susikurti ir turėti aiškią sistemą auto apmokestinime. Čia iniciatyva sesijos pabaigoj aiškiai nutaikyta užsikalt kuolelius rudeninei diskusijai dėl auto mokesčių, lobistų sąrašas: Seimo nariai Andrius Bagdonas Romualdas Vaitkus Virgilijus Alekna Edita Rudelienė Simonas Gentvilas Mindaugas Skritulskas

    • 2021-06-16T11:25:31+03:00

      ironiška, bet gentviliukas matyt negirdi, ką sako premjerė, jo kartu su kitais liberais pateikto projektėlio aiškinamajam rašte jokio pagrindimo skaičiais išskyrus abstrakčią ekologiją (kas gali nepalaikyti) ir amžiną poreikį visus skatinti lengvatom nėra nė kvapo. https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2021/02/24/i-simonyte-mokesciu-lengvatos-turi-buti-ekonomiskai-pagrindziamos

  • 2021-06-16T11:26:57+03:00

    Puiki idėja. Jei patvirtins ,tai elektromobilių pirkimas šaus į viršų. Biudžetas dalinai kompensuos prarastas pajamas ,mažiau mokėdamas baudų už ES taršos viršijimą.

    • 2021-06-17T13:04:05+03:00

      ką čia skiedžiat, kokių baudų, kokios ES taršos, kada? gentviliuko fantazijos, šiaudinė baidyklė. Ką, ES nustatė kiek elektromobilių reikia parduot LT? Baikit, nemanau, ir taip esam lyderiai pagal CO2 sumažinimą: Lithuania has cut CO2 emissions by 57 percent compared to 1990, which is among the best results in the EU. https://lrv.lt/en/news/the-european-green-deal-lithuania-is-on-track-says-the-prime-minister

  • 2021-06-16T17:34:19+03:00

    Kaip žalia ir gražu ... tik va pamirštama, kad vaikai Afrikoje kasa rūdą, iš kurios gamina baterijas (kurios greitai taps pasaulio šiukšle Nr. 1) ekologiškiems automobiliams ... su iš naftos pagamintomis padangomis ... plieniniais korpusais ir važiuoklėmis ... odinėmis sėdynėmis ir t.t.

  • 2021-06-17T13:01:13+03:00

    bfk pirmininkui jau visur vaidenasi biudžeto skylės. Kaip anksčiau žmonės sakydavo - reikia žegnokis, jei vaidenasi. Ne tik dauguma ES šalių bet netgi Ukraina grąžina PVM už įsigytus EV.

    • 2021-06-17T15:49:23+03:00

      gal be kišeninių poterių verčiau papasakokite, kam naudinga EV subsidija? Be nutylėjimų. Ukraina matyt turtinga šalis, o ES 6 šalys, įskaitant Daniją ir Belgiją neturi jokių subsidijų EV auto pirkimui.

    • 2021-06-17T17:22:07+03:00

      Jei APVA iškėlė tikslą, kad iki 2030 m. LT būtų 230 t EV, tai be PVM atskaitos įmonėms to nepasieksi. Šiam momentui verslas valdo apie 200 t. lengvųjų auto parką, iš kurių mažiau nei tūkstantis yra EV, įskaitant carsharingą. Šiam momentui įmonėms neapsimoka pereiti prie EV dėl per didelių įsigijimo kaštų lyginant su dyzeliais. PVM atskaita suvienodintų įsigijimo sąnaudas ir būtų stipri motyvacija pereiti prie EV. Dabartinė 4000 Eur kompensacijos skyrimo tvarka įmonėms yra nenaudinga ir per daug biurokratizuota lyginant su 5000 Eur fiziniams asmenims, kuriems pakanka tik nusiųsti prašymą į APVA, netgi įsigijus EV vasario mėn.

    • 2021-06-17T17:29:31+03:00

      kur nors skaičiuoti kaštai-nauda? kokiu pagrindu ta APVA kelia tikslus ką nors subsidijuoti?

  • 2021-06-17T13:27:57+03:00

    66 glusai net konstitucijos nera skaite, kitaip blaivia galva sunku suvokti, kokiais pagrindais bandoma dirbtinai sukurti isskirtines salygas tik tam tikro tipo ir technologijos aplinka tausojanciai mobilumo priemonei? Kuom elektromobiliu gamintojai geresni uz zaliu vandeniliu, gyvunu arba zmoniu energija varomu tr. priemoniu gamintojus? Jei kazkas tikrai rupinasi ekologija, neperka tarsios gamybos skarbonkes, bet keliauja troleibusais, paspirtukais arba vaiksto su ekologiskai sportbaciais ir valgo maisto produktus is aplinka tausojanciu ukiu, kodel jiems nera taikomos analogiskos PVM lengvatos?

  • 2021-06-17T15:47:45+03:00

    Šiaip galėtų tiesiog įvest 0% PVM bet kokio tipo motorinėms TP visiems pirkėjų tipams. Tiesiogiai biudžetas nukentėtų nežymiai, o netiesioginė ilgalaikė nauda didžiulė - pradedant eismo saugumu, baigiant mažesne apyvarta šešėliniam segmente.

    • 2021-06-17T17:33:27+03:00

      tai bent nauda, pasvajokit ;-) gal dar atpiginkim alkoholį, mažiau gers? ką galėtų tai apmokestinti visus auto nuo faktinės taršos, jei nori realiai mažint išmetimus. O jei tik pasigražinti statistinius išmetimus ir raportuoti progresą EK, tai užtektų išsivalyti auto parką Regitroj. Bet kuriuo atveju segmentas yra nuvaryti senukai provincijoje, o ne jūsų siūlomi salono blizgučiai.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791