VŽ bando: į aukštesnę klasę pretenduojantis „Peugeot 2008“
Antros kartos 2008 gerokai skiriasi nuo savo pirmtako, kuris buvo panašesnis į paprastą hečbeką nei į visureigį. Bet tai nesutrukdė senajam modeliui pasiekti komercinę sėkmę Europoje, nors Lietuvoje jis ir nebuvo populiarus. Kad ir kaip būtų, konkuruodamas su „Nissan Juke“, „Renault Captur“ ir kitais segmento favoritais, pirmos kartos 2008 buvo vienas geriausiai parduodamų „Peugeot“ modelių.
Pavasarį Lietuvos rinką pasiekęs antros kartos modelis gerokai skiriasi nuo pirmtako: jis panašesnis į visureigį, kėbulas pailgėjo 15 cm, iki 4,3 m. Šis iš pažiūros nereikšmingas pokytis 2008-ąjį verčia lyginti nebe su 4,2 m ilgio „Juke“, o su kompaktiniais 4,3 m ilgio „Toyota CH-R“ arba „Nissan Qashqai“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai