2020-06-13 10:29

VŽ bando: į aukštesnę klasę pretenduojantis „Peugeot 2008“

Antros kartos 2008 labiau nei pirmtakas panašus į visureigį. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Antros kartos 2008 labiau nei pirmtakas panašus į visureigį. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Mažiausias markės krosoveris taikosi į naują konkurentų kategoriją, tačiau jo gerųjų ypatybių deriniui nepakenktų ir patraukli kainodara.

Antros kartos 2008 gerokai skiriasi nuo savo pirmtako, kuris buvo panašesnis į paprastą hečbeką nei į visureigį. Bet tai nesutrukdė senajam modeliui pasiekti komercinę sėkmę Europoje, nors Lietuvoje jis ir nebuvo populiarus. Kad ir kaip būtų, konkuruodamas su „Nissan Juke“, „Renault Captur“ ir kitais segmento favoritais, pirmos kartos 2008 buvo vienas geriausiai parduodamų „Peugeot“ modelių.

Pavasarį Lietuvos rinką pasiekęs antros kartos modelis gerokai skiriasi nuo pirmtako: jis panašesnis į visureigį, kėbulas pailgėjo 15 cm, iki 4,3 m. Šis iš pažiūros nereikšmingas pokytis 2008-ąjį verčia lyginti nebe su 4,2 m ilgio „Juke“, o su kompaktiniais 4,3 m ilgio „Toyota CH-R“ arba „Nissan Qashqai“.

52795
130817
52791