Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

92
  • 2024-01-08T07:52:59+02:00

    Pagarba VŽ už principingą poziciją. Prekybos tinklams - put your money where your mouth is.

    • 2024-01-08T20:37:28+02:00

      Teisinga kelti klausima, bet reikia objektyvumo, tame paciame Ukrainos war of sponsor sarase (https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/) yra P&G (Procter & Gamble), PhilipMoris, Nestle, PepsiCo, Bacardi, Unilever, Mars Incorporated, Bonduelle, Yves Rocher, Leroy Merlin, Knauf, Rockwoll, ir t.t. Viss sios imones, ju prekes zenklai yra itraukti i sarasa Ukrainoje kaip ir Viciunai. Kokiu budu tik Viciunai produkcija butu zymima? Kodel kitu imoniu prekes nebutu? Kaip jus sau isivaziduojate teisineje valstybeje?

    • 2024-01-09T09:36:03+02:00

      Jei žymėti - žinoma, kad visus.

  • 2024-01-08T08:15:07+02:00

    Žvelk giliau - atkreipkite dėmesį kiek Lietuvoje yra įmonių, kurios viešai deklaruoja paramą Ukrainai, tačiau tuo pat metu teikia paslaugas Rusijoje dirbančioms įmonėms ar jų grupėms. Kartais netgi viešai tuo giriasi.

    • 2024-01-08T08:16:53+02:00

      Kiek?

    • 2024-01-08T20:37:45+02:00

      eisinga kelti klausima, bet reikia objektyvumo, tame paciame Ukrainos war of sponsor sarase (https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/) yra P&G (Procter & Gamble), PhilipMoris, Nestle, PepsiCo, Bacardi, Unilever, Mars Incorporated, Bonduelle, Yves Rocher, Leroy Merlin, Knauf, Rockwoll, ir t.t. Viss sios imones, ju prekes zenklai yra itraukti i sarasa Ukrainoje kaip ir Viciunai. Kokiu budu tik Viciunai produkcija butu zymima? Kodel kitu imoniu prekes nebutu? Kaip jus sau isivaziduojate teisineje valstybeje?

  • 2024-01-08T08:41:44+02:00

    cia blogiausia, kad tai vienas itakingiausiu politiku, kiti dar tiesiog verslininkai. Na jis smirdejo nuo pat nepriklausomybes, rysiai glaudus su rusija visada buvo.

  • 2024-01-08T08:49:13+02:00

    Gera VŽ iniciatyva. Būtų patogu ir rekvizituose matyti, kurios įmonės dirba su rusija.

  • 2024-01-08T08:51:13+02:00

    Kada Matijošaitis padovanos įmonę už grašius kokiam nors šeštos eilės Putino draugeliui ir fabrikas toliau veiks ir finansuos karą, kraudamas turtus tam draugeliui, tada jau bus tvarka?? Nuo laukinės privatizacijos laikų Rusijoje nebuvo tokios laimės, kai vienas už kitą gardesni kąsniai veltui krito į burnas oligarchams ir kitiems valdžiai ir KGB artimiems žmonėms. Jie atsidžiaugti negali tokiomis dovanomis ir tai yra vienas didžiausių putinizmo palaikymo resursų. Išeitis? Nežinau.

    • 2024-01-08T09:36:20+02:00

      Tai vat ir prisikasėm prie esmės - kaip čia taip jau gaunasi, kad oligarchai ir kgb periminėja viską, kas pelninga, o vat mūsų politikas kažkaip veikia Rusijoje be jokių problemų ir net pelną sugeba padidinti trigubai? Kokios priežastys lemia, kad jo verslas paliekamas ramybėj?

    • 2024-01-08T09:41:53+02:00

      Tai iškart ir rašyk pagal šabloną, kad Matjošaitis kremliaus agentas, kam čia per aplinkui ?

    • 2024-01-08T09:47:38+02:00

      Atsakymų nėr, tai kalbą į lankas sukate? Kaip čia dar užingriduku neapšaukėt?

    • 2024-01-08T09:50:55+02:00

      Kokio tu atsakymo nori ? Visi atsakymai koncervų užslaptintuose KGB archyvuose.

    • 2024-01-08T09:55:50+02:00

      KGB archyvuose bus Matijošaičio verslo ryšių aprašymas trisdešimčiai metų į priekį? Na liuks mąstymas tamstos. I šiaip akivaizdu, kad tik vėl kalbą nukreipinėjat, nes daugiau nelabai galit, kažką pasakyt. Žinom, žinom - Landsbergis šiferį pavogė ir kolūkius sugriovė, o Kubilius šiaip dėl visko kaltas.

    • 2024-01-08T10:03:02+02:00

      Nežinau kaip del...

    • 2024-01-08T10:14:38+02:00

      Tai čia ir baigiasi jūsų mrtodička apie Matijošaitį? Landsbergis kaltas? Nelabai originalu. Aišku sueina daug kam, tai tikrai, kam keisti, jeigu veikia

    • 2024-01-08T10:18:07+02:00

      Tai jeigu pagal tavo logika uzsenietis jei gauna pelna is rusų ir jo biznio neatima - rusų agentas, tai kodel tau nelogiska, kad tie, kurie 75m. užslaptino KGB archyvus ir yra tie patys KGB agentai ?

    • 2024-01-08T10:21:30+02:00

      Dar apie orą nukreikit kalbą - -21 lauke, šaltą. Dyzelis tamstos užsivedė? Jeigu atsisakot diskutuoti apie Matijošaitį, tai neatsakinėkit, nukreipinėdamas kalbas.

    • 2024-01-08T10:21:51+02:00

      Pas mane +28

    • 2024-01-08T11:05:48+02:00

      Ar tikrai toliau veiks? Kaip sekasi visom perimtom įmonėm ir kodėl iš viso tuomet reikėjo užsienio investuotojų, jei ir be jų sėkmingai viskas Rusijoje veikia, a?

    • 2024-01-08T11:11:05+02:00

      Kodel tas fabrikas turetų neveikt, kai viskas išdirbta? Net logo VICI liktų, nes RU teisekūra ir tuo pasirūpino ir prekinio zenklo apsauga ten negalioja. Administracija darbuotojai liks, sutartys su tiekėjais, prekybininkais liks, visa įranga liks, viskas kaip buvo, taip ir bus, tik dividendai ne į LT keliaus, o į RU. Vat ir viskas.

    • 2024-01-08T11:18:37+02:00

      Nuo SSRS žlugimo, maskovijoje verslą galėjai daryti tik su politikų palaiminimu. Jei neturėjai palaiminimo, padegdavo, susprogdindavo mašiną, o jei labai įžūlus buvai, mašiną sprogdindavo tik kai įlipdavai. Taip kad kaip minimum moka duoklę, bet žinant maskolius, ne pinigais duoklę matyt turi mokėti. Ir matant, kad aplink kitus verslus atiminėja, neinvestuotum, jei nežinotum, kad esi saugus, o viską maksimaliai trauktum lauk. Taip kad taip, elgesys rodo, kad susijęs kitokiais santykiais, nei komerciniai, su maskolių valdžia.

    • 2024-01-08T11:20:02+02:00

      McDonald'as ir tas neišsilaiko. Žaliavas reikia gauti, kokybę išlaikyti, žiūrėti, kad neišvogtų, palaikyti ryšius. Kai su mąstymu esi, kad kiekviena melžėja gali valdyti valstybę, tai ir gaunasi, kaip maskoliams.

    • 2024-01-08T11:46:41+02:00

      O tai matjošaitis stebi kokybę, vagystes ? Per kur stebi ? Per monitorių iš Kauno savivaldybės ?

    • 2024-01-08T13:31:15+02:00

      Venesueloj irgi viską nacionalizavo. Pasidomėk kaip ten tom įmonėm po to sekėsi.

    • 2024-01-08T15:04:38+02:00

      Reikia rinkyis viena is dvieju: 1) fabrikas priklausys KGBistui rusijoje 2) fafrikas priklausys KGBistui Lietuvoje. Kitokiu opciju kolkas nera.

    • 2024-01-08T20:38:12+02:00

      eisinga kelti klausima, bet reikia objektyvumo, tame paciame Ukrainos war of sponsor sarase (https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/) yra P&G (Procter & Gamble), PhilipMoris, Nestle, PepsiCo, Bacardi, Unilever, Mars Incorporated, Bonduelle, Yves Rocher, Leroy Merlin, Knauf, Rockwoll, ir t.t. Viss sios imones, ju prekes zenklai yra itraukti i sarasa Ukrainoje kaip ir Viciunai. Kokiu budu tik Viciunai produkcija butu zymima? Kodel kitu imoniu prekes nebutu? Kaip jus sau isivaziduojate teisineje valstybeje?

  • 2024-01-08T09:05:43+02:00

    O kas pasikeis, jeigu Matjošaitis atiduos savo aktyvus už max 10% vertės rusam (nes daugiau jis negaus) ? Rusai krabo lazdelėm kariauja, ar kaip ?

    • 2024-01-08T09:16:38+02:00

      Sugrius tiekimo grandinės, tai mažų mažiausiai fabrikas dirbs smarkiai mažesnėmis apimtimis, jei ne visai užsidarys.

    • 2024-01-08T09:18:10+02:00

      Eik tik. Čia ne raketu mokslas. Dar ir su tuo pačiu VICI logotipu spausdins, nes musu patentai ten negalioja.

    • 2024-01-08T09:37:37+02:00

      Būtų ne raketų mokslas, kiti veiktų taip pat efektyviai. Akivaizdu, kad efektyvumas kristų. Aišku ne tiek, kad bankrutuotų - žinoma, kad gamins toliau.

    • 2024-01-08T10:15:27+02:00

      Sutinku, kad butu sunkiau, jei negaletu naudoti VICI prekes zenklo. Dabar gi, nieks nepasikeistų, net neabejoju tuo. Efektyvumas nuo akcininko mažai jau priklauso, kai viskas isukta. Juk darbuotojai, administracija tai liktų . Nepasikeistų nieks, apart savininkų.

    • 2024-01-08T11:21:02+02:00

      Na pirmiausia, tai ne parduoti verslus turėtų, o kaip politikas senai būti pašalintas, kaip priešiškos šalies įtakojamas asmuo.

    • 2024-01-08T11:26:39+02:00

      Ne tik logo. Jeigu ten visi tiekėjai rusijoj, softas ir įranga rusijoj, tai tada lengviau. Jeigu europoj, tai nebūtinai viską galės perimti. Šiaip išeinantis sustabdyti fabriką gali laisvai ir pakankamai ilgam laikui. Čia, aišku, jeigu nori. Jeigu pasiima 10% ir noriai palieka, tai veiks sėkmingiau. Jeigu atsiskiria, dar klausimas, kaip reaguos tiekėjai ir toli gražu ne visi dirba su rusija. Ilgalaikiai partneriai dažnai paburba ir sutinka dirbti su tavim (šiuo atveju matijošaičiu), nes tau reikia, plius perki visur, ne tik ru. Tai vieni pereitų tiesiogiai su jais bendrauti, kiti ne - nuo to priklausytų fabriko sėkmė.

    • 2024-01-08T11:34:59+02:00

      Negali sustabdyt jie fabbriko. Rašai nesąmones. Viskas padaryta dabar rusynre taip, kad jei bandysi stabdyt ar issiparduot, fabriką periims valstybes administratorius. Taip kad NEKLIEDĖK.

    • 2024-01-08T11:46:27+02:00

      Fabrikas ne metalo krūva, kurią gali perimti. Karo pradžioj buvo straipsnių, kur ukrainiečių fabrikus išmontuoja ir išsiveža. Ir nieko negali padaryti, nes čia ne plaktukas. Traktorių negalėjo normaliai panaudoti, nes juos paprasčiausiai išjungė. Tai taip - jeigu nori laisvai fabriką gali išjungti. Žinoma, po kažkurio laiko, jeigu ras žmones, pajungsi atgal. Mėnesiui, dviem? Ilgiau? Nepasakysiu. Jeigu nesuvoki, kaip veikia dalykai NERAŠINĖK.

    • 2024-01-08T11:49:34+02:00

      Karo pradžioje dar galejai praslyst, dabar jau ne Rusai prieme atskirus įstatymus, jei esi iš nedraugiškos šalies (yra sąrašas, kuriame ir LT) ir valdai daugiau kaip 25% akcijų, nieko nebeišsiveši. Todėl tu nežinai, bet vistiek rašai savo blėnius.

    • 2024-01-08T14:00:07+02:00

      krabas paprastasis, obliko morale. Rasim pasiteisinimų, putinas neleidžia, kainos neduoda. O kodėl jis neleidžia, neduoda, ir kas mums svarbiau? Labai paprastas klausimas ir aiškus krabo atsakymas. Kaip ir daug Vakarų kompanijų atsakė aiškiai, prisiėmė nuostolį ir išėjo, per kelis mėn. ar per 1,5 metų bet išėjo.

    • 2024-01-08T14:10:41+02:00

      Tai paskaitykit, ką rašau... Niekad nesakiau, kad išsivežt gali iš kaliningrado. Sakiau, kad fabriką visada gali sustabdyti ir nežinančiam jį paverst tinkamai veikiančiu nepavyktų labai ilgai. Įsiskaitykit gal geriau... Net nėra rekomendacijos išjunginėti - tik perimant rusams fabriką, jo sėkmė toli gražu nėra garantuota.

    • 2024-01-08T16:00:41+02:00

      Negali sustabdyt. Sustabdysi - atims. Ateis valstybes administratorius.

    • 2024-01-08T20:16:15+02:00

      Kodel visi kiti produktai prekybos tinkluose nebiw zymimi, o tik vici. Ten sarasas ispudingas nuo Bacardi, tabako gaminiu ir Mars ir Nestle, vokiskas alus dieziaja dalimi? Jei zymeti tai visus

  • 2024-01-08T09:14:19+02:00

    Tai gal pirma sugalvoti reikia kompensavimo mechanizmus verslam, kurie išeina iš RU. Ar dabar verslas turi prisiimti visus nuostolius ? Kodėl ? Suprask, Matjošaitis turi dabar susgėati, kad už dyka ruskiam neatiduoda fabriko )))

    • 2024-01-08T09:14:36+02:00

      Susigėsti*

    • 2024-01-08T09:16:53+02:00

      O kam kompensuoti? Nereikėjo daryti investicijų į tokias šalis.

    • 2024-01-08T09:19:36+02:00

      Gal ir nereikėjo, bet jos buvo padarytos. O jei valstybe niekaip neprisideda, tai ir neturi teises cia nieks moralizuoti.

    • 2024-01-08T09:38:39+02:00

      Valstybė turi teisę daryti ką nori, nors ir ir uždaryti įmonę Lietuvoje, jei tokį įstatymą priims. :D

    • 2024-01-08T09:39:17+02:00

      Nes prisiėmė visą pelną, kuris ten didesnis, dėl rizikos. Draudimo principu sutinku - visi verslai rusijoj moka % nuo pelno/pajamų, o jeigu tenka nešt mėsas, gauna kompensacijas.

    • 2024-01-08T09:43:46+02:00

      Tai lai priima įstatymą, lai papildomai kažkaip apmokestina, kas ten turi verslus ar, kaip minėjau, sukuria kompensacinius mechanizmus, o ne moralizuoja, koks blogas yra politinis oponentas.

    • 2024-01-08T11:10:25+02:00

      Tai valstybė ir nemoralizuoja, moralizuoja VŽ. Gali pirkėjai boikotuoti.

    • 2024-01-08T11:11:54+02:00

      Kaip tai nemoralizuoja? Mamyčiukas laiškus rašo prekybininkam. Ar rašė Grigeo atveju ?

    • 2024-01-08T11:22:40+02:00

      Dar ir kazino bei loterijos bilietų nuostolių kompensavimą reikia padaryti. Visada visiems buvo aišku, na vieša paslaptis, kad maskolių rinka labai rizikinga. Užtat ir grąžos astronominės. Na ir tik verslą pradėti jau turi pokalbį dėl rinkos sąlygų. Su daug užuominų. Na ir dar reikia turėti, kas tą pokalbį suorganizuoja. Kitaip nieko nepradedi. Iš maskolių rinkos nuostolio nepatyrė ir nepatirs. Per 1-2 metus atpirko investicijas.

    • 2024-01-08T11:27:41+02:00

      P.s. nors energija turėtų būti sutelkta ne į politinius tarpusavy žaidimus, o į laiškus USA, GB ir Europa, kurie net urainiečiam neleidžia vakarų ginklais RU teritorijos atakuot. USA atacms raketas del galiojimo pabaigos ne Urainai atiduoda, o jas sunaikina. Mes jau 2% nuo Bėvėpė parėmėm ukraina (daugiausia pasauly), kau usa 0.34% GB apie 0.45% (pvz. ta pati Vengrija apie 0.7%). Vat kur reikia sukoncentruot demesi, o ne į rusijoj gaminamas krabu lazdeles. Ne krabu lazdelem karai laimimi.

    • 2024-01-08T11:28:04+02:00

      O ką rašyt grigeo atveju, jeigu grigeo išstatė baudą (tegu ir ginčijamą teismuose) ir nutraukta veikla, kuri kėlė problemas?

    • 2024-01-08T20:38:31+02:00

      eisinga kelti klausima, bet reikia objektyvumo, tame paciame Ukrainos war of sponsor sarase (https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/) yra P&G (Procter & Gamble), PhilipMoris, Nestle, PepsiCo, Bacardi, Unilever, Mars Incorporated, Bonduelle, Yves Rocher, Leroy Merlin, Knauf, Rockwoll, ir t.t. Viss sios imones, ju prekes zenklai yra itraukti i sarasa Ukrainoje kaip ir Viciunai. Kokiu budu tik Viciunai produkcija butu zymima? Kodel kitu imoniu prekes nebutu? Kaip jus sau isivaziduojate teisineje valstybeje?

  • 2024-01-08T09:32:53+02:00

    Politikams lengva sakyti, uždaryk verslą, patys ukrainiečiai dirba su rusais, siuva jiems drabužius, ekipiruotę. O kam nepatinka gali nepirkti lazdelių ar krabų ką jie ten gamina isirašykit prekės į savo boikoto sąrašą šalia gritės popieriaus ir protestuokit

    • 2024-01-08T09:39:35+02:00

      Butent. Kazkodel apie grite nerašo, nors tie didesni kenkėjai Lietuvai. Tiesiog grites savininkas nera politinis konkutentas dabartiniams analfabetams.

    • 2024-01-08T09:51:44+02:00

      Apie Gritę straipsnių nebuvo? Nejuokinkit. Atmintis trumpa, kai patogu. Tik Gritė savo kenksmingą veiklą buvo priversta nutraukti, o vat Matijošaitis tęsia. Tai Gritė gavo savo, dabar Matijošaičio eilė. Vėliau ateis kažkieno kito - taip veikia žiniasklaida, jeigu ką.

    • 2024-01-08T09:53:03+02:00

      Pora gal straipsnių buvo. Bet ne tiek, ir ne reguliariai, kiek apie Matjošaitį.

    • 2024-01-08T09:59:56+02:00

      Kokie porą - pilna tuo metu buvo. Ir dabar po kiekvieno teismo ar kokio įvykio atsiranda. Tik supraskit žiniasklaidą - nerašoma kasdien ta pati naujiena. Nebūtų ukrainiečiai įtraukę į savo sąrašus, niekas nieko ir nerašytų, nes jau kalbėta. Atsiranda naujas įvykis, tema tampa aktuali ir parašomi keli straipsniai apie tai, nes žmonės skaito. Kol bus karas, o matijošaitis turės verslą kaliningrade IR bus politikas, straipsnių bus ir daugiau, kai tik išlįs kokia susijusi tema.

    • 2024-01-08T20:20:56+02:00

      Jei paziureite visa sarasa https://en.m.wikipedia.org/wiki/International_Sponsors_of_War Tai ten lqbai daug tartautiniu kompaniju kuriu prekes parduoda Lietuvoje prekybos centrai, todel atsisakyti tik Viciunu produkcijos nepavyktu. Tektu atsasakyti Bacardi, visu Nestle priduktu, Mars sunu maisto, dalies cigarueciu brandu, Knauf , vokisko alaus

  • 2024-01-08T09:33:57+02:00

    " Kieciausiai" cia atrodo Lidl moralistai, taip moralė rupi, kad net traskucius ( kitokio skonio) savo tunkle del " morales normu" nustojo pardavinet. Taip pat "teisiniai reikalai" jiems netrukde savo 5- tos rusies prekes lygint su kitais prekiu zenklais ir ciniskai pasakot, kad ju prekes pigensnes. Aisku pigesnes, nes 5- tarušės. Net bauda 100 000 eur uz tai gavo. O dabar nuo 2022 metu ziemos parduoda vičiūnų gaminius ir jiems tai netrukdo ju moralei, o cia dar ir del teisiniu reikalu " bijo". Maža to, jų prekes ženklas " nautica" yra gaminamas vičiūnų fabrikų. Taigi, moralės 0.

    • 2024-01-08T11:11:28+02:00

      Jūs anksčiau pastoviai Lidlą keikdavot kitu pseudonimu, ar ne?

    • 2024-01-08T11:19:07+02:00

      O ji yra uz ka keikti? Kurie mano parasyti faktai yra netiesa? Ar faktu rasymas yra keikimas?

  • 2024-01-08T09:44:04+02:00

    Bravo! Puikus ir taiklus straipsnis!

  • 2024-01-08T10:08:13+02:00

    Neblogai būtų, jei...

    • 2024-01-08T10:17:46+02:00

      Pasigooglinkit, jei mokat ir rasit visus straipsnius. Tik jie nekartojami kasdien, o parašoma atsitikus kažkokiam įvykiui - Masiulį pasodino, bet irgi kasdien nerašo "Masiulis vis dar sėdi". Tai mero Vičiūnus Ukrainiečiai įtraukė į rusų rėmėjų sąrašus, tai iš čia ir straipsniai. Pats tokių dalykų nesuprantat? Ar tiesiog nenorit suprasti?

  • 2024-01-08T10:36:03+02:00

    Na, Gentvilas gi įveda akcizą suskystintom dujom ir net nurodė to priežastį - nes jos daugiausia importuojamos iš Rusijos. Tai gal ir Vičiūnų grupei reikia įvesti papildomą mokestį - kad ir pavadinus jį gynybos mokesčiu?

  • 2024-01-08T10:52:10+02:00

    Kodel taip selektyviai pasirinkti tik Viciunai ir kitos imones neminimos? priedo yra daugybe uzsienio imoniu veikianciu rusijoje su kuriais dar dirba distribiutoriai ir tinklai Lietuvoje, kodel tos imones neitraukiamos? Jei VZ deklaruojat vertybes, tai nedarykit to su rusiska logika.. https://leave-russia.org/

    • 2024-01-08T11:12:39+02:00

      Manau, dėl politikos.

    • 2024-01-08T20:24:11+02:00

      Mane irgi nustebino, reikalauti vienos imones produkcijos nepardavineti, kai yra labai daug prekiu imoniu is kitu daliu kurios irgi siame sarase. Ar baisu del tarptautiniu imoniu ieskiniu? Bacardi, Nestle, Knauf, Mars ir t.t ten visa eile tame sarase

    • 2024-01-08T20:36:05+02:00

      Mars, Knauf, Nestle, Bacardi ir etc. nėra gi politiniai konkurentai :)

  • 2024-01-08T11:17:22+02:00

    Lietuva - pagal alaus exporta i ruzzkyna antroje vietoje. Ko vz tyli? dar negavot uzsakymo ir apmokejimo atitinkamam straipsniui

    • 2024-01-08T11:32:08+02:00

      Rašė ir apie juos: https://www.vz.lt/pramone/2023/04/27/volfas-engelman-alumi-vis-dar-prekiaujama-rusijoje-bendrove-patikina--nebeilgai Bet kaip sunku suprasti kelis skirtumus: 1) Straipsniai atsirado, nes kaip tik tą dieną Vičiūnus įtraukė ukrainiečiai į sąrašą rusų karo remėjų. Tai ir parašė 2) apie politikus rašoma dažniau, nei apie verslininkus. Ir perlnytai - ar nesutinkat?

    • 2024-01-08T11:40:07+02:00

      Super, gaila, kad ne pirmoje. Aš nelabai suprantu, kas įvyks, jei mes uždrausim alaus eksportą į RU, o visi aplinkui eksportuos ? Kas nuo to pasikeis? Tik ačiū kaimyninės šalys pasakys, o mes ūbagais nueisim. Jei nėra bendro susitarimo, tai reikia būti paskutiniu idiotu, kad uždraust/nutraukt eksportą. Mes esam per maži, kad daryt vienašališkai tokius sprendimus. Negi nedaeina?

    • 2024-01-08T16:20:52+02:00

      O Lietuva ar Lietuviškas alus? Nes esu matęs grafiką, kur Lietuva - 15ta didžiausia vyno eksportuotoja pasaulyje (2014 metai). Akivaizdu, kad tiesiog reeksporto statistika ir tiek. Tai ir čia - ar gamintojai veža lietuvišką alų ten, ar tiesiog tas pats belgiškas ir čekiškas per lietuvą iškeliauja?

    • 2024-01-08T20:25:34+02:00

      Jusu padarykite visu prekes zenklu sarasa, pamatysite kad kokius 20-30% produkcijos reikes zymeti . Lidlas irgi nepagalvojes pasiule, nes kai pabandys zymeti tik vokieciai neleis tik vienos imines zymeti

  • 2024-01-08T12:00:42+02:00

    Turėjau slaptą viltį, kad gerb. Kvadratas bent per kalėdas pailsės. Pripažįstu - naivus buvau.

    • 2024-01-08T12:10:20+02:00

      Viltis - kvailių motina. Aš pailsiu skaitydamas užingridukų kliedesius )))

  • 2024-01-08T12:01:59+02:00

    Kur, tie gobšumo lyderiai nusineš savo turtus, nebent į karstą :)

  • 2024-01-08T12:22:58+02:00

    Geriausia, ką kiekvienas nemokamai gali padaryti, tai tieisog nepirkti caro produkcijos. Tas pats su Grigeo. Nuo pat skandalo pradžios igoruoju ir prieš save aš ramus. Simple. O kad kažkam atrodo, kad valstybė turėtų kompensuoti privataus kapitalo nuostolius, tai akivaizdu, kad kažkas dar iš CCCP laikų neišėjęs (ir matyt su nekantrumu tikisi sugrįžti)...

    • 2024-01-08T12:34:08+02:00

      O tai kazkam atrodo, kad verslas turi prisiimti nuostolius ? Nenori nepirk. Aš ir neperku, bet tai nereiškia, kad dabar joti galima ant verslų ir juos kaltinti rusų rėmimu ir permest verslam atsakomybę, kad niekaip tas karas nelaimimas. Verslininkai daro verslus, o ne kariauja. Ačiū reikia jiems pasakyt, kad apskritai padeda Ukrainai.

    • 2024-01-08T14:14:42+02:00

      Tamstos pozicija caro atžvilgiu aiški. Nematau su kuo diskutuoti. Nevark čia ir eik carui kojas bučiuoti...

    • 2024-01-08T20:39:10+02:00

      Siu imoniu produkcija pirksite? eisinga kelti klausima, bet reikia objektyvumo, tame paciame Ukrainos war of sponsor sarase (https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/) yra P&G (Procter & Gamble), PhilipMoris, Nestle, PepsiCo, Bacardi, Unilever, Mars Incorporated, Bonduelle, Yves Rocher, Leroy Merlin, Knauf, Rockwoll, ir t.t. Viss sios imones, ju prekes zenklai yra itraukti i sarasa Ukrainoje kaip ir Viciunai. Kokiu budu tik Viciunai produkcija butu zymima? Kodel kitu imoniu prekes nebutu? Kaip jus sau isivaziduojate teisineje valstybeje?

    • 2024-01-09T09:50:22+02:00

      Visiškai pritariu ir elgiuosi taip pat.

    • 2024-01-09T13:50:39+02:00

      Susitvarkykime bent jau savo daržą, o tada ant pasaulinių korporacijų lokime. O dabar kažkokios šūdfirmės iš antrinių žaliavų pagamintos produkcijos nesugebam iš prekybcentrių išmest. Galima pagalvot, kad jie duoną kepa ir yra vienteliai visoj šaly. Apgailėtina. Čia jau nekalbant apie tos šūdfirmės savininko užimamas pareigas...

  • 2024-01-08T13:07:41+02:00

    Šiaip tai eilinė situacija - visi mes nešvientieji. Tegul jis ten daro ką nori. Nors nemanau, kad ten jo žodis ką nors lemia. Bet pilietis BBD yra antro pagal dydį miesto meras. Jo partijos nariai (sorry visuomeninio judėjimo) sėdi seime. Ir čia jau ne BBD situacija. Ir čia jau neužtenka ignoruoti jo produkciją. Čia jau aiškai žodį turi tarti atitinkamos tarnybos.

  • 2024-01-08T13:16:33+02:00

    Geda kaunieciams!

    • 2024-01-08T19:14:02+02:00

      Gėda vilniečiams! Abramovičiaus (Putino kišenės) vaikams suteikė Lietuvos plietybę !!! Čia net ne Viči lygio pinigai, kurie gali būti nukreipti remti Rusijos karą Ukrainoje.

    • 2024-01-08T23:05:35+02:00

      Kas suteike ir kada suteike ta pilietybe, ar kai karas jau buvo prasidejes? Be to, reiktu skirti kelis valdininkus nuo daugumos vilnieciu. Uztat tikrai del daugumos kaunieciu pasirinkimo dabar turime toki mera. Siuo atveju nekalbame apie kazkokios imones savininka ar vadova, bet buvusios Lietuvos sostines, kazkada vadintos Lietuvos sirdimi, mera. Labai geda!

  • 2024-01-08T13:16:39+02:00

    Jzjjxjjx

  • 2024-01-08T15:48:39+02:00

    Tinklai tegul neverkšlena dėl teisinių pasekmių - nutaraukti ar neatnaujinti sutarčių su tiekėjais niekas nedraudžia. Parduotuvės savininkas sprendžia kokias ir kieno prekes pardavinėti savo tinkle, o ne teismai ar dar kas nors. O Vięiūnai ne vieninteliai pasaulyje tuos sūrimus gamina. Taigi, tos pačios valios klausimas, tik jau krautuvininkų.

    • 2024-01-08T20:39:54+02:00

      eisinga kelti klausima, bet reikia objektyvumo, tame paciame Ukrainos war of sponsor sarase (https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/) yra P&G (Procter & Gamble), PhilipMoris, Nestle, PepsiCo, Bacardi, Unilever, Mars Incorporated, Bonduelle, Yves Rocher, Leroy Merlin, Knauf, Rockwoll, ir t.t. Viss sios imones, ju prekes zenklai yra itraukti i sarasa Ukrainoje kaip ir Viciunai. Kokiu budu tik Viciunai produkcija butu zymima? Kodel kitu imoniu prekes nebutu? Kaip jus sau isivaziduojate teisineje valstybeje? Turetu su visai nutraukti tiekimo nuo PEpsi iki Philip Moris? Ko Viciunai blogesni?

  • 2024-01-08T20:14:38+02:00

    Gera iniciatyva, bet reiketu daugiau objektyvumo. Visas sarasas cia https://en.m.wikipedia.org/wiki/International_Sponsors_of_War Yra imones is JAV, Vokietijos, Sveicarijos Prancuzijos dauguma didziuliai koncernai kurie prekes parduoda prekybos centrai, kaip bacardi, nestle visi produktai, knauf, Mars sunu maistas ir t.t. Rai kodel prekybos tinklai turi zymeti Viciunu produkcija, bet nezymes siu imoniu? Nes mazdaug 20% prekiu turetu pazymeti. Jei zymes tik Viciunus, tai visiska diksriminacija

    • 2024-01-08T20:37:52+02:00

      Nieks nežymės selektyviai, nes bijos ieškinių, o visų žymėt nieks nesiryš.

    • 2024-01-08T20:41:45+02:00

      eisinga kelti klausima, bet reikia objektyvumo, tame paciame Ukrainos war of sponsor sarase (https://sanctions.nazk.gov.ua/en/boycott/) yra P&G (Procter & Gamble), PhilipMoris, Nestle, PepsiCo, Bacardi, Unilever, Mars Incorporated, Bonduelle, Yves Rocher, Leroy Merlin, Knauf, Rockwoll, ir t.t. Viss sios imones, ju prekes zenklai yra itraukti i sarasa Ukrainoje kaip ir Viciunai. Kokiu budu tik Viciunai produkcija butu zymima? Kodel kitu imoniu prekes nebutu? Kaip jus sau isivaziduojate teisineje valstybeje? Tai butent tame ir esme, kai zymejo Svedijoje, tai zymi visus. Jei zymeti visus tai trecdalis produkcijos prekybos vietose yra is Ukrainos saraso. Kas idomiau ir toliau uKrainoje pardavinejama si produkcija

52795
130817
52791