„Bolt“ pritraukė 628 mln. Eur, įvertis per 5 mėn. išaugo beveik dvigubai

Po šio finansavimo etapo, prie kurio prisidėjo „Whale Rock“, „Owl Rock“ ir kai kurie esami „Bolt“ investuotojai, bendrovė pasiekė 7,4 mlrd. Eur įvertį.
Prieš 5 mėnesius „Bolt“ pritraukė 600 mln. Eur superprogramėlės – platformos, kuri į vieną apjungtų bent keletą skirtingų paslaugų, – kūrimui. Tuomet bendrovė įvertinta daugiau nei 4 mlrd. Eur.
„Miestų gyventojai vis dažniau nuo asmeninių automobilių nuosavybės nori pereiti prie bendro mobilumo sprendimų, kaip e-paspirtukai ir automobilių dalijimasis“, – CNBC sakė Marcusas Villigas, vienas „Bolt“ įkūrėjų.
2013 m. įkurtas Estijos startuolis tapo „Uber“ konkurentu tokiose Europos rinkose kaip Londonas ar Paryžius, o vėliau išplėtė paslaugas pasiūlydamas paspirtukus ir maisto pristatymą.
„Bolt“ skelbia dabar turintis 100 mln. vartotojų 45 Europos ir Afrikos valstybėse.
Estų bendrovės konkurentas „Uber“ prieš trejus metus surengė savo pirminį viešą akcijų siūlymą (IPO).
M. Villigas, paklaustas, ar įmonė planuoja IPO, CNBC teigė, kad šiuo metu užtektinai kapitalo yra privačiose rinkose, tačiau pridūrė, kad ateityje įmonė greičiausiai žengs IPO keliu.
Pasak jo, dabar „Bolt“ daugiausiai dėmesio skirs tamsiųjų parduotuvių plėtrai, į kurias ateityje planuojama investuoti šimtus milijonų.
Bendrovė pernai tamsiąsias parduotuves atidarė ir Lietuvoje. Iš jų maisto prekes vartotojams žadama pristatyti per 15 min.
2020 m. „Bolt“ mažino nuostolius beveik du kartus iki 45 mln. Eur, bendrovės pardavimo pajamos augo 75% iki 221,4 mln. Eur.