VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-04-02 06:00

Lietuvos kosmetikos gamintojai „ODA LT“ sparčiai didina produkcijos eksportą

Lietuvos kosmetikos gamintoja bendrovė „ODA LT“ sparčiai plečia produkcijos eksportą – šiuo metu į užsienį iškeliauja 40 proc. visos produkcijos.
Lietuvos kosmetikos gamintoja bendrovė „ODA LT“ sparčiai plečia produkcijos eksportą – šiuo metu į užsienį iškeliauja 40 proc. visos produkcijos.
Lietuvos odos priežiūros priemonių gamintojai „ODA LT“ jau užkariavo Europą, užtikrintai žengia į Azijos rinkas ir planuoja eksporto plėtrą į Kanadą. Dabar eksportuojama apie 40 proc. įmonės produkcijos, bet tikimasi, kad jau greitai eksporto apimtys persiris per 50 proc. Ką tik Italijoje vykusioje ilgametes tradicijas turinčioje pasaulinėje parodoje „Cosmoprof Wordlwide Bologna 2025“ buvo užmegzta daug naujų kontaktų, kurie netrukus gali virsti naujomis produkcijos eksporto sutartimis.

Pripažino ir labai stiprios rinkos

Šiuo metu bendrovė „ODA LT“ savo produkciją eksportuoja į 20 šalių:  Suomiją, Lenkiją, Nyderlandus, Daniją, Islandiją, Estiją, Prancūziją, Belgiją, Ispaniją, Andorą, Portugaliją, Norvegiją, Rumuniją, Graikiją, Airiją, Jungtinę Karalystę, Čekiją, Ukrainą, Honkongą bei Vietnamą.

Pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, „ODA LT“ eksporto apimtys augo 70 proc. Augimą lėmė keletas veiksnių – visų pirma, naujos sutartys su Olandijos ir Portugalijos grožio industrijos prekių platintojais. Bendrovės eksporto apimtis taip pat didino dvigubai išaugę produkcijos pardavimai į Ispaniją ir Lenkiją. Eksporto augimui padėjo nauja, aukštos pridėtinės vertės produktų linija su egzosomomis EXO-HEAL. Egzosomų (mažų membraninių pūslelių) naudojimas įvairiose produktuose ir procedūrose yra viena iš svarbiausių pastarųjų metų grožio rinkos inovacijų. 

„ODA LT“ Eksporto plėtros vadovė Agnė Andriejauskienė sako, jog ypač smagu stebėti, kaip bendrovės kosmetikos efektyvumą įvertina tokios rinkos kaip Ispanija, kuri yra rūgštinių šveitiklių „gimtinė“ Europoje. Šioje šalyje yra nemažai Europoje labai populiarių prekių ženklų, kurie garsėja savo rūgštimis praturtintomis odos priežiūros priemonėmis, nepaisant to, lietuvių produkcija gerai vertinama ir eksporto kiekiai į Ispaniją nuolat auga.

Agnė Andriejauskienė sako, jog bendrovės eksporto plėtros strategija šiuo metu krypsta į Aziją ir Kanadą.

„Įvertinimas tokiose nustovėjusiose ir tradicijas turinčiose rinkose dar kartą patvirtina, kad einame teisingu keliu ir mūsų sukurti produktai gali konkuruoti su stipriausiais pasauliniais prekių ženklais“, - sako A.Andriejauskienė.

Plėtra nesustoja

Bendrovės eksporto plėtros strategija šiuo metu krypsta į Aziją ir Kanadą. Pernai labai sėkmingai pradėtas eksportas į Honkongą, šiemet pasirašyta sutartis su Vietnamo prekybininkais. Dėl pasikeitusios mokestinės situacijos tarp JAV ir Kanados šiose rinkose atsivėrė daugiau galimybių produktams iš Lietuvos. Todėl artimiausiuose planuose – Kanada ir stipria konkurencija pasižyminčios Vokietija ir Austrija, kurios ypatingai susidomėjo unikaliu „ODA LT“ sukurtu ingredientu reHeal®.

„Eksporto augimas – tai ne tik skaičiai, bet ir įrodymas, kad mūsų kuriama kosmetika atitinka aukščiausius tarptautinius standartus bei lūkesčius. Su nekantrumu žvelgiame į ateitį ir tikime, kad dar daugiau rinkų netrukus atras mūsų produktų išskirtinumą“, - sako A.Andriejauskienė.

ODA LT produkciją gerai įvertino net ir Ispanijos rinka, kurioje gausu rūgštinių odos priežiūros produktų.

Sėkmės paslaptis – kantrybė ir kokybė

Vienos eksporto rinkos atidarymas odos priežiūros priemonių gamintojams trunka nuo pusmečio iki metų. Per pastaruosius ketverius metus „ODA LT“ nuosekliai plėtė eksportą, tad šiandien vis daugiau šalių atranda jų produktus. Jau penktus metus įmonės atstovai dalyvavo kasmet Italijoje vykstančioje tarptautinėje parodoje „Cosmoprof Wordlwide Bologna 2025“. Čia susirenka gamintojai ir prekybininkai iš viso pasaulio, ši paroda laikoma grožio srities flagmanu, kur vienoje vietoje susitinka visi svarbiausi grožio priemonių gamintojai bei pardavėjai.

„Smagu matyti, kad „ODA LT“ vardas tampa žinomu tarptautiniu mastu, o mūsų taikomi inovatyvūs sprendimai sulaukia pripažinimo daugelyje šalių“, - sako „ODA LT“ Eksporto plėtros vadovė.

Jos teigimu, sėkmės eksporto rinkose pagrindas – lankstumas ir gebėjimas prisitaikyti prie skirtingų rinkų poreikių. Kiekviena šalis turi savo odos priežiūros tradicijas, skirtingą produktų reglamentavimą ir savitus vartotojų lūkesčius, todėl gamintojams itin svarbu sudaryti galimybę pagal rinkos specifiką pritaikyti ir procedūrų protokolus, ir pačius produktus.

„Mūsų partneriai vertina individualiai parinktus sprendimus – nuo veikliųjų medžiagų koncentracijų iki procedūrų pritaikymo pagal klimato sąlygas ar vietinių specialistų darbo metodikas. Toks lankstumas leidžia ne tik sklandžiai integruoti mūsų produktus į skirtingų šalių grožio rinkas, bet ir užtikrinti geriausius rezultatus jų klientams“, - sako A.Andriejauskienė.

Sėkmės pagrindas –  „ODA LT“ lankstumas ir gebėjimas prisitaikyti prie skirtingų rinkų poreikių.

Kuo patraukia „ODA LT“ produkcija?

„ODA LT“ buvo vienintelė iš 2100 pasaulinės parodos „Cosmoprof Wordlwide Bologna 2025“ dalyvių, pristačiusi odos priežiūros produktus su pieno egzosomomis (kitų kompanijų produktų gamybai naudojamos kitų rūšių egzosomos).

„Partnerius sudomina unikalūs ir inovatyvūs mūsų produktų ingredientai – tokie kaip reHeal®, EXO-HEAL, kurie išskiria mus iš konkurentų ir pritraukia dėmesį specifinėse rinkose. Mūsų produktai kuriami remiantis naujausiais moksliniais tyrimais ir dermatologijos inovacijomis, savo darbe bendradarbiaujame su mokslininkais ir medikais“, - sako „ODA LT“ Eksporto plėtros vadovė.

16 metų veiklos patirtį sukaupusi bendrovė „ODA LT“ valdo odos priežiūros produktų gamybos liniją, estetinės kosmetologijos kliniką ODA  bei profesionalių odos priežiūros priemonių prekių ženklą „Optimum Derma Aciditate“. Šis ženklas žymi profesionalių produktų liniją, turinčią visą rinkinį produktų, reikalingų įvairioms odos priežiūros ir sveikatinimo procedūroms. Remdamiesi moksliniais tyrimais, ilgametės praktikos patikrintomis priemonėmis ir nuosekliu darbu su klientais, „Optimum Derma Aciditate“ prekės ženklo produkcijos gamintojai siūlo pagal individualius poreikius parinktus, saugius ir intensyviai veikiančius odos problemų sprendimus.

Užsienio rinkas domina unikalūs ir inovatyvūs produktų ingredientai – tokie kaip reHeal, EXO-HEAL.
52795
130817
52791