Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2022-12-14T17:26:07+02:00

    Nu šiaip botas apie stereotipus parašė geriau nei parašytų 90 proc. Delfio komentatorių :)

  • 2022-12-14T19:41:05+02:00

    Jai googla his nukirto

  • 2022-12-14T21:32:41+02:00

    Tokie išmanūs padedantys komunikuoti įrankiai pirmiausiai turėtų stengtis plėsti žmonių žinojimą su kuriais vyksta interakcija. Pavyzdžiui klientų aptarnavimo centrai mokydami AI mašiną gali pasitelkti savo DUK - įmonės dažniausiai užduodamų klausimų duomenų bazę ir šitaip pateikti besikreipiančiam atsakymus ir šitaip interaktyviai mokytis, o SOFT skilsų šlifavimas yra kito lygio produktas, kurio sektinas pavyzdys - Sofija. Tik jeigu jau su Igničio klientais toks botas bus kada paleistas, reikėtų, kad vis dėlto būtų sudokumentuota kokie patarimai buvo suteikti, nes tai galiausiai atsispindės ir įmonės veiklos rodikliuose.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791