Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-12 15:15
2025-09-12 15:03
RĖMIMAS
2025-09-09 11:35
2025-09-09 10:01
RĖMIMAS
2025-09-09 09:35
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nu šiaip botas apie stereotipus parašė geriau nei parašytų 90 proc. Delfio komentatorių :)
Jai googla his nukirto
Tokie išmanūs padedantys komunikuoti įrankiai pirmiausiai turėtų stengtis plėsti žmonių žinojimą su kuriais vyksta interakcija. Pavyzdžiui klientų aptarnavimo centrai mokydami AI mašiną gali pasitelkti savo DUK - įmonės dažniausiai užduodamų klausimų duomenų bazę ir šitaip pateikti besikreipiančiam atsakymus ir šitaip interaktyviai mokytis, o SOFT skilsų šlifavimas yra kito lygio produktas, kurio sektinas pavyzdys - Sofija. Tik jeigu jau su Igničio klientais toks botas bus kada paleistas, reikėtų, kad vis dėlto būtų sudokumentuota kokie patarimai buvo suteikti, nes tai galiausiai atsispindės ir įmonės veiklos rodikliuose.