2022-11-18 12:20

Lietuvių „Pulsetto“ projektas „Indiegogo“ per dvi dienas surinko daugiau nei 30.000 Eur

Vitalijus Majorovas, „Pulsetto“ įkūrėjas ir vadovas, dėvi klajoklinio nervo stimuliatorių. Bendrovės nuotr.
Vitalijus Majorovas, „Pulsetto“ įkūrėjas ir vadovas, dėvi klajoklinio nervo stimuliatorių. Bendrovės nuotr.
Streso valdymo ir miego kokybės gerinimo technologiją vystanti UAB „Pulsetto“ trečiadienį pradėjo kampaniją minios finansavimo platformoje „Indiegogo“. Lietuviai per kiek daugiau nei dvi paras pradinį finansavimo tikslą jos sukurtam klajoklinio nervo stimuliatoriui viršijo kelis kartus.

„Kampaniją leidžiame tam, kad mūsų prekės ženklo žinomumas būtų didesnis, taip pat atveriame ir tarptautinius pardavimus – iki šiol klajoklininio nervo stimuliatoriumi prekiavome tik JAV“, – VŽ sako Vitalijus Majorovas, „Pulsetto“ įkūrėjas ir vadovas.

Pasak jo, bendrovės kampanijos pradžia viršijo lūkesčius: „Pulsetto“ buvo patekęs į pirmąjį „Indiegojo“ puslapį ir iki penktadienio pietų iš 168 rėmėjų surinkęs apie 35.000 Eur.

„Indiegojo“ nurodoma, kad „Pulsetto“ kampanijos tiksas yra 10.000 Eur, tačiau ir V. Majorovas yra minėjęs, kad bendrovė norėtų surinkti kartais didesnę sumą.

Įprastai minios finansavimo platformose projektų autoriai nurodo prašantys mažesnės pinigų sumos nei norėtų gauti iš tiesų, nes tikslą greitai viršijus projektas parodomas didesniam kiekiui žmonių, taigi sulaukia ir daugiau potencialių klientų.

Klajoklinio nervo stimuliatoriaus kaina „Indiegogo“ prasideda nuo 179 Eur.

„Pulsetto“ skleidžiant specifinius elektromagnetinius signalus aktyvinamas klajoklinis nervas, todėl žmogui sumažėja stresas, nerimas, gerėja miego kokybė, skelbia bendrovė.

Iki šiol UAB „Pulsetto“ yra gavusi 0,5 mln. Eur finansinę injekciją iš sveikatingumo prekių startuolio „Kilo Health“.

52795
130817
52791