Rinkodaros startuoliui „Whatagraph“ – 7,2 mln. USD finansinė injekcija
Didžiąją dalį kapitalo numatoma skirti verslo plėtrai – prenumeratorių skaičiaus auginimui pagrindinėse bendrovės rinkose ir produkto funkcionalumo gerinimui.
„Whatagraph“ įrankis skaitmeninės rinkodaros agentūroms leidžia apjungti visus skirtingus prekės ženklo komunikacijos kanalus skaitmeninėje erdvėje iš maždaug 50 šaltinių, įskaitant „Google Analytics“, „Shopify“, „Facebook Ads“, „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“, juos vizualizuoti ir automatizuoti ataskaitų išsiuntimą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai