2017-09-22 15:06

Interneto reklamos industrija: „Apple“ reklamų blokavimas yra sabotažas

Aly Songo („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Aly Songo („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Naujausioje „Apple“ mobiliųjų įrenginių operacinėje sistemoje „iOS 11“ kompanija nusprendė įdiegti ir „Safari“ naršyklei skirtą vartotojus internete sekiojančių reklamų blokavimo funkciją. Toks žingsnis kelia nerimą JAV interneto reklamos industrijai.

Jos atstovai parašė atvirą laišką „Apple“ vadovams: tikino, kad tokiu būdu „Apple“ griauna ekonominį interneto modelį, ir prašė dar kartą apsvarstyti šį sprendimą, skelbia „The Guardian“.

Minima naršyklės „Safari“ funkcija pavadinta „protinga sekimo prevencija“ (angl. intelligent tracking prevention). Ji neleidžia interneto svetainėms sekti vartotojų veiklos – tai padeda atsikratyti po visą internetą sekiojančių reklamų.

52795
130817
52791