2017-07-27 14:21

„Facebook“ pelnas augo 71%

Regiso Duvignau („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
Regiso Duvignau („Reuters“/„Scanpix“) nuotr.
Socialinį tinklą valdanti bendrovė „Facebook“ dar labiau domino reklamos užsakovus ir II ketv. žymiai gerino savo finansinius rezultatus.

„Facebook“ pelnas II ketv. pasiekė 3,9 mlrd. USD ir buvo 71% didesnis nei atitinkamu laikotarpiu pernai. Pajamos taip pat gerokai šoktelėjo. Jos sudarė 9,3 mlrd. USD ir buvo 45% didesnės nei prieš metus.

„Antras ketvirtis ir visas pirmas pusmetis mums buvo geras“, – sako Markas Zuckerbergas, „Facebook“ vykdomasis direktorius.

BBC rašo, kad bendrovė padidino reklamos kiekį, o vartotojų skaičių jai taip pat pavyko išauginti. Per ketvirtį čia apsilankė daugiau nei 2 mlrd. vartotojų, 1,3 mlrd. iš jų prisijungia kasdien. Tačiau vis dar ieškoma geriausių priemonių uždirbti iš kitų bendravimo internete platformų „Instagram“ ir „WhatsApp“.

Kompanija teigia, kad „Instagram“ reikšmingai prisidėjo prie pajamų augimo, tačiau pagrindiniu varikliu vis dar išlieka „Facebook“ naujienų srautas. Be to, pasak vadovo, susirašinėjimo programėlės „Facebook Messenger“ reklamos dar yra ankstyvoje stadijoje. Taip pat dedamos pastangos išplėsti reklaminių vaizdo klipų galimybes.

„Facebook“ pastaruoju metu rinkoje elgiasi gerokai agresyviau dėl išsikerojusio konkurento „Snap“, valdančio socialinį tinklą „Snapchat“. Kompanija nuo konkurentės nusikopijavo istorijų skelbimo sprendimą, kai galima įdėti nuotraukas, kurios yra matomos 24 valandas, praneša „Financial Times“.

Bendrovės akcijos, kurios nuo šių metų pradžios jau kilo 44%, ūgtelėjo dar 4% ir pasiekė 172,27 USD.

52795
130817
52791