2017-04-27 16:08

EBPO specialistas: Lietuvoje seni mokymo modeliai prarado įtaką

Thomas Weko, Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) švietimo analitika.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Thomas Weko, Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) švietimo analitika. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Turime per daug universitetų, vienus seniausių mokytojų ir modernumo stokojantį jų rengimą. Negana to, švietimo sistemai iššūkių kelia ir naujos technologijos bei mokymo idėjos. Thomas Weko, Lietuvą analizuojantis Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) švietimo ekspertas, sako, kad Lietuvai visa tai reikia išspręsti, siekiant padidinti mokymo kokybę.
Lūžio technologijos (angl. disruptive technologies) per pastaruosius kelis dešimtmečius smarkiai pertvarkė daugelį sričių. Atrodo, jos iš esmės nereformavo tik politikos ir švietimo. Kaip manote, kodėl švietimas nesikeičia taip dramatiškai kaip kitos sritys?

Pirmiausia, ar mes esame tikri, kad švietimas smarkiai nesikeičia?

52795
130817
52791