Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

4
  • 2025-10-08T17:21:42+03:00

    Labai įdomiai "verslininkai" pateikia duomenis - vilkikai "permoka" net 50-70 Eur už vilkiko pilną kuro baką. Vilkiko kuro bako talpa yra 1500L, t.y. taip vadinama permoka sudaro ~2-3%. Tranzitiniai vilkikai Lietuvoje (tie, kurie gali dyzelį piltis kur pigiau) sudaro tik ~2-3% bendros Lietuvos rinkos. Kitaip "verslininkai" siūlo sumažinti akcizą, kad dyzelio pardavimai padidėtų 1-2%. Beje, teiginys kad dyzelio pardavimai sumažėjo neva dėl padidinto akcizo yra mitas. Žmonės tiesiog atsiako dyzeliniu automobiliu ir pereina ant elektromobiliu ar hibridu. Benzino pardavimai nesumažėjo.

  • 2025-10-08T17:43:16+03:00

    Šiandieninis tvtrys straipsnis teigia, kad Estijoje akcizas net 10ct maesnis nei Lietuvoje o dyzelino per 4 metus parduota net 10% daugiau. Na ir teigiama kad padaugėjo lietuviškų vilkikų. Tai manau realu, jei pakeliui - 150 eur per vilkiko baką ekonomija

  • 2025-10-08T18:07:30+03:00

    Stabdyt akcizo kėlimą kitiems metams galbūt. Bet kam mažint? Šiuo metu vidutinė dyzelino kaina Lenkijoje 6.0 pln - oficialiu kursu 1.41 EUR. Už tą pačią kainą šiandien Vilniuje dyzeliną parduoda kelios Neste degalinės, o su nuolaidų kortele išeina dar pigiau.

  • 2025-10-08T19:58:57+03:00

    Visų pirma akcizo tarifai turėtų būti paskirstyti proporcingai visiems kelių infrastruktūros naudotojams, įskaitant EV savininkus, kaip to reikalauja LR Konstitucija… Tuomet akcizas dyzeliui automatiškai būtų mažesnis bei konstituciškai ir socialiai teisingas.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791