„Eleving Group“ demonstruoja rekordinį pelningumą ir spartų augimą

Šešiolikoje pasaulio šalių veikianti Grupė išlaiko diversifikuotą portfelį su gerai subalansuotu pajamų srautu visuose pagrindiniuose verslo segmentuose: šiemet „Eleving Group“ sugeneravo 106,0 mln. eurų pajamų, t. y. 20 proc. daugiau nei prieš metus. Iš tradicinio automobilių lizingo produktų gauta 36,3 mln. eurų pajamų, o iš nuomos ir lankstaus finansinio lizingo produktų – 23,4 mln. eurų. Tuo tarpu pajamos iš vartojimo paskolų segmento siekė 46,3 mln. eurų.
Pakoreguota EBITDA siekė 43.7 mln. eurų – lyginant su praėjusiais metais, tai beveik 28 proc. augimas. Grupės grynasis portfelis paaugo iki 343.5 mln. eurų – tai 21 proc. augimas, lyginant su 284.2 mln. eurų 2023-ųjų metų pirmąjį pusmetį.
Baltijoje vystomas verslas sudaro 15,9 proc. viso Grupės grynojo portfelio, arba daugiau kaip 54,7 mln. eurų. Didžiausią Baltijos šalių portfelio dalį sudaro Lietuvos, po jo atitinkamai seka Latvijos ir Estijos portfeliai.
„Antrasis „Eleving Group” ketvirtis buvo rekordiškai geras. Jau antrą ketvirtį iš eilės išlaikome puikią verslo dinamiką, atitinkančią mūsų 2024 m. užsibrėžtą dviženklį augimo tikslą – stebime stabilią, organišką plėtrą ir užtikriname kokybišką portfelį.
Antrąjį ketvirtį gerokai išaugo transporto priemonių finansavimo pardavimo apimtys – daugelyje rinkų pasiekėme pusmečio tikslus anksčiau, nei planavome. Paraiškų skaičius, palyginti su praėjusiais metais, išaugo beveik dvigubai, o rinkodaros išlaidos ir konversijos rodikliai išliko stabilūs. Toliau gerėja mūsų ekonominiai rodikliai, o EBITDA ir pelningumas auga sparčiau nei pajamos – tai rodo tvirtus mūsų verslo modelio pagrindus“, - rezultatus komentuoja „Eleving Group“ generalinis direktorius Modestas Sudnius.
Birželio mėn. tarptautinė kredito reitingų agentūra „Fitch Ratings“ padidino „Eleving Group“ kredito reitingą nuo „B-“ iki „B“ su stabilia perspektyva. Kaip teigiama „Fitch“ ataskaitoje, pagrindiniai veiksniai, lėmę išaugusį reitingą, buvo per pastaruosius 24 mėnesius pagerėjusi grupės veikla, įskaitant sustiprėjusį įmonės kapitalą, stabilų verslo modelį ir gerą prieigą prie skolos kapitalo rinkų.
Šiuo metu „Eleving Group“ ir toliau nagrinėja išorinio kapitalo pritraukimo galimybes, kurios potencialiai galėtų vesti ir į pirminį viešą akcijų siūlymą (IPO). Šis žingsnis leistų „Eleving Group“ tapti labiausiai į tarptautines rinkas orientuota įmone Baltijos šalių vertybinių popierių biržoje.
Grupė taip pat paskelbė dividendų politiką – dividendus numatoma mokėti reguliariai du kartus per metus, derinant akcininkų interesus atitinkančius ilgalaikius plėtros tikslus ir taikant 30-50 proc. išmokėjimo koeficientą.
Apie „Eleving Group“
Latvijoje 2012 m. įkurta įmonių grupė, dirbanti ir Lietuvoje, savo veiklą grindžia inovacijomis ir finansinėmis technologijomis. Šiandien „Eleving Group” veikia 16-oje rinkų, esančių trijuose žemynuose, savo produktais ir sprendimais lengvindama finansavimo galimybes žmonėms bei smulkiems verslams ten, kur šios paslaugos nėra pakankamai išvystytos.
„Eleving Group“ vysto kelių prekės ženklų transporto priemonių ir vartojimo finansavimo verslo linijų portfelį: maždaug 2/3 portfelio sudaro transporto priemonių paskolos ir mobilumo produktai, kurių pagrindinis prekės ženklas yra „Mogo“, o maždaug 1/3 portfelio – vartojimo finansavimo produktai, kurių pagrindiniai prekės ženklai yra „Kredo“ ir „Tigo“. Šiuo metu 57 proc. grupės portfelio yra Europoje, 30 proc. – Afrikoje ir 13 proc. – kitose pasaulio šalyse.
Grupė turi daugiau nei 660 tūkst. klientų visame pasaulyje, o bendra išduotų paskolų suma viršija 1,8 mlrd. eurų. Įmonės, kurios būstinės yra Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje, o valdymo struktūra – Liuksemburge, veikla paremta veiksmingu ir skaidriu verslo valdymu, kurį užtikrina 2720 darbuotojų. Dvejus metus iš eilės Grupė buvo įtraukta į 2020 ir 2021 m. „Financial Times“ skelbiamą sparčiausiai augančių Europos įmonių 1000-uką.
Plačiau: www.eleving.com