Ilgai lauktas išskirtinis S klasės visureigis „Mercedes-Benz GLS“ – jau Lietuvoje

Publikuota: 2020-01-30

Prabangių visureigių segmente dar vienas perspektyvus žaidėjas – didžiausias ir prabangiausias vokiečių gamintojo padidinto pravažumo automobilis (angl. SUV sport utility vehicle) „Mercedes-Benz GLS“, išsiskiriantis važiavimo bei vairavimo komfortu, papildomais funkcionalumais ir dizainu. Patogumą, prabangą ir kokybę vertinantys automobilių entuziastai ilgai lauktą naujieną jau gali išbandyti ir Lietuvoje.

Erdvus ir komfortiškas ne tik vairuotojui, bet ir keleiviams, nepriekaištingo dizaino, kokybiškų vidinių parametrų ir modernių funkcionalumų derinys – tokią etiketę galėtume klijuoti naujajam „Mercedes-Benz“ kūriniui – GLS.

Daugiau erdvės keleivių patogumui ir krovinių gabenimui

Pirmasis septynias sėdimas vietas turintis „Mercedes-Benz“ SUV pasirodė dar 2006 m. – tuomet modelis vadintas GL, 2015 m. atsinaujinęs jis pakeitė savo vardą ir tapo GLS – naujos kartos, prabangiausiu iš visų septynių „Mercedes-Benz“ gaminamų SUV klasės automobilių.

Naujasis „Mercedes-Benz GLS“ – 5,207 m ilgio ir 1,956 m pločio, lyginant su pirmtaku, automobilis tapo 77 mm ilgesnis ir 22 mm platesnis, ratų bazė išaugo papildomais 60 mm – iki 3,135 m. Tokios apimtys leido „Mercedes-Benz“ inžinieriams sukurti išskirtinai erdvų saloną, patogiai talpinantį net septynis keleivius. Oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo vadovas Rolandas Samuolis pažymi, kad naujasis automobilis tapo gerokai erdvesnis ir komfortiškesnis visam ekipažui.

„Naujasis GLS modelis išsiskiria prabangiu interjeru ir komfortu visiems keleiviams. Sėdynės antrojoje eilėje dabar jau pilnai valdomos elektra, šildomos ir vėdinamos, galima net ir masažo funkcija. Patobulėjo ir trečiosios eilės sėdynės – jos pritaikytos keleiviams iki 1,94 m ūgio, taip pat gali būti šildomos ir vėdinamos. Modelis pasižymi ir papildomu funkcionalumu – norint vežti krovinį, visos galinės sėdynės gali būti sulankstomos vieno mygtuko paspaudimu – taip standartinės GLS bagažinės tūris padidėja iki 2400 litrų“, – automobilio privalumus vardina jis.

Vartotojui suteikiama galimybė antroje „Mercedes-Benz GLS“ sėdynių eilėje montuoti tik dvi prabangias sėdynes su porankiais, taip leidžiant lengviau patekti į trečiąją eilę. Tokia konfigūracija itin patogi, kai antroje sėdynių eilėje įmontuotos vaikų kėdutės.

Visos sėdynių eilės taip pat turi USB įkrovimo angas ir puodelių laikiklius.

Pakankama galia mažesnėmis degalų sąnaudomis

„Mercedes-Benz GLS“ oro pasipriešinimo koeficientas Cd yra vos 0,32 – šis pokytis ženklus ne tik lyginant su praėjusios kartos modeliu (0,35), bet yra stulbinantis tokio dydžio SUV modeliui. Aerodinaminis efektyvumas užtikrina ne tik ekonomiškesnį, bet ir komfortiškesnį važiavimą – automobilio degalų sąnaudos sumažėjo, o vėjo keliamas triukšmas tapo praktiškai negirdimas.

Automobiliai, komplektuojami su dviem dyzeliniais varikliais – „Mercedes-Benz GLS 350d 4MATIC“ ir „Mercedes-Benz GLS 400d 4MATIC“, su vienu benzininiu – „Mercedes-Benz GLS 580 4MATIC“.

„Mercedes-Benz GLS 580 4MATIC“ turi visiškai naują 4 l darbinio tūrio V8 tipo variklį su 48 V elektrine sistema. Jis pasiekia 360 kW (489 AG) pajėgumą ir 700 Nm sukimo momentą, o prireikus daugiau galios elektrinė sistema trumpuoju periodu suteiks papildomus 16 kW (22 AG) bei 250 Nm. Dėl išmanaus energijos rekuperacijos ir hibridinės sistemos panaudojimo prabangaus visureigio vidutinės benzino sąnaudos tėra vos 10-9,8 l/100 km, o anglies dvideginio (CO2) emisija – 229-224 g/km.

Dyzelinis „Mercedes-Benz GLS 350d 4MATIC“ variklis pasiekia 210 kW (286 AG) ir 600 Nm, o „Mercedes-Benz GLS 400d 4MATIC“ – 243 kW (330 AG) pajėgumą bei 700 Nm sukimo momentą. Abiejų automobilių vidutinės dyzelino sąnaudos yra 7,9–7,6 l/100 km, o CO2 emisija – 208–201 g/km. Abiejuose modeliuose montuojami varikliai atitinka aukščiausius „Euro 6d“ ekologijos standartus.

Vienas svarbiausių akcentų – išskirtinės pakabos galimybės

Visi GLS modeliai turi keturių varančių ratų transmisiją „4MATIC“ ir devynių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Išmani sistema, priklausomai nuo ratų sukibimo su kelio danga, gali perduoti iki 100 proc. galios vienai ašiai, o papildomai užsakomas gali būti ir bekelėje nepakeičiamas lėtesnės pavaros režimas (angl. low gear).

Iš visų „Mercedes-Benz GLS“ parametrų „Silberauto“ atstovas R. Samuolis išskiria unikalią, dar jokiame visureigyje nematytą 48 V sistema veikiančią „E-Active Body Control“ pakabą, kurią galima užsakyti papildomai. Tai vienintelė sistema rinkoje, realiu laiku koreguojanti amortizavimo jėgą kiekvienam ratui individualiai.

„Ji ne tik išlygina automobilio svyravimus posūkiuose, bet ir palenkia jį į vidinę posūkio pusę, dėl to pasikeičia išcentrinės jėgos, veikiančios keleivius bei automobilį, ir posūkiai įveikiami neapsakomai lengvai. Važiavimas žiedine sankryža tokiu automobiliu yra tikras malonumas, kurį būtina patirti ir įvertinti pačiam“, – akcentuoja jis.

Šis modelis taip pat turi ir „Road Surface Scan“ sistemą, skenuojančią kelio paviršių ir paruošiančią amortizatorius taip, kad automobilio keleiviai nelygumus pajustų minimaliai.

Vertę kuria papildomos technologijos

Anot R. Samuolio, be minėtųjų savybių, „Mercedes-Benz GLS“ išsiskiria ir papildomais moderniausiais „Mercedes-Benz“ funkcionalumais.

„Automobilyje įdiegta specialistų jau įvertinta „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) intelektuali multimedijos valdymo sistema su dviem aukštos rezoliucijos lietimui jautriais 12,3 colių ekranais. Taip pat papildomai galima pasirinkti „Energizing Plus“ funkciją, kuri gauna informaciją iš vairuotojo išmanaus laikrodžio ir pagal nuovargio lygį pritaiko salono apšvietimą, sėdynių masažą, oro kvėpinimą ir jonizavimą, gali pasiūlyti ir specialią atsistatymo (angl. refresh) programą“, – pasakoja jis.

Naujajame visureigyje taip pat montuojama naujausia „Driving Assistance“ autonominio vairavimo sistema, technologiškai pažangiausi „Multibeam“ LED žibintai su maksimaliu įstatymais leidžiamu 650 m šviesos spinduliu.

Taps nepakeičiamu norintiems maksimalaus pravažumo

Tai jau nebe pirma prabangių visureigių karta „Mercedes-Benz“ gamoje, turinti ištikimų šio modelio gerbėjų Lietuvoje. Anot „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo Lietuvoje vadovo, šis automobilis taps nepakeičiamu didesnėms šeimoms, ir, žinoma, tiems, kas ieško aukščiausio lygio komforto tiek vairuotojo, tiek keleivio vietoje ir nori turėti maksimalų pravažumą.

„Mercedes-Benz GLS“ – tikras S klasės SUV. Jame suderinta išskirtinė prabanga, aukščiausios klasės kokybė ir komfortas, o keleiviai gali pasijusti sėdintys ne reprezentaciniame sedane, o praktiškame visureigyje, kuriuo bet kurią akimirką galima įsukti į bekelę“, – sako jis.

Naująjį „Mercedes-Benz GLS“ jau galima išbandyti ir Lietuvoje, artimiausiame „Silberauto“ salone.

Vis prieinamesnis ir populiaresnis Lietuvos keliuose

„Praėjusiais metais „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimai augo net 28 proc. Džiaugiamės, kad nuperkama vis daugiau kompaktiškos klasės „Mercedes-Benz“ automobilių ir kad verslo rinka renkasi „Mercedes-Benz“ automobilius savo tikslams įgyvendinti“, – sako „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.

Gauk nemokamą FINANSŲ IR APSKAITOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Lietuvos geležinkeliai“ didžiausių mokesčių mokėtojų sąraše be PVM ir akcizų nukarūnavo „Orlen Lietuva“ Premium

Daugiausiai mokesčių į Lietuvos biudžetą, neįskaitant pridėtinės vertės mokesčio ir akcizų, sumokėjo AB...

Finansai
2020.02.01
„Fitch Ratings“ po šešerių metų pertraukos pagerino Lietuvos kredito reitingą

Po šešerių metų pertraukos Tarptautinė kredito reitingų agentūra „Fitch Ratings“ pagerino Lietuvos kredito...

Finansai
2020.02.01
Centrinės valdžios deficitas pernai – 0,3% BVP

Centrinės valdžios deficitas pernai buvo 131,6 mln. Eur ir sudarė 0,3% 2019 metų bendrojo vidaus produkto...

Finansai
2020.01.31
Lietuvoje kelis kartus buvo sutrikęs atsiskaitymas SEB banko kortelėmis

Lietuvoje penktadienį kelis kartus buvo sutrikęs atsiskaitymas SEB banko kortelėmis.

Finansai
2020.01.31
„Danske Bank“ gali išvengti JAV prievaizdų baudų 1

Į pinigų plovimo skandalą įklimpęs „Danske Bank“ gali išvengti JAV finansų priežiūros institucijų baudų už...

Rinkos
2020.01.31
Du veiksniai, kurie 2019 m. padėjo aplenkti 2018 m. BVP Premium

Geresnis derlius ir praėjusių metų pabaigoje smuktelėjusios pramonės produkcijos kainos padėjo 2019 m.

Finansai
2020.01.31
„Deutsche Bank“ metai vėl buvo nuostolingi: penktą kartą iš eilės

Didžiausias Vokietijos bankas „Deutsche Bank“ ketvirtadienį pranešė, kad 2019-aisiais prarado 5,7 mlrd. Eur...

Rinkos
2020.01.30
„Factris LT1“ tapo pelninga, pajamos augo 50% Premium

Lietuvos faktoringo paslaugų bendrovė „Factris LT1“ pernai, preliminariais duomenimis, uždirbo 170.000...

Rinkos
2020.01.30
„Handelsbanken“ pasitraukė iš Lietuvos Premium

Vienas didžiausių Švedijos bankų „Handelsbanken“ įvykdė savo pažadą ir pradėjo padalinio Lietuvoje uždarymo...

Rinkos
2020.01.30
Paskelbė sąrašą įmonių, kurios 2020 m. bus tikrinamos dėl BDAR Premium 2

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija skelbia 2020 m. suplanavusi prevenciškai patikrinti ne mažiau kaip 50...

Paslaugos
2020.01.30
Įmonių vadovai spaudžia atlyginimų stabdį - ženklesnį didinimą planuoja vos 3% 14

Lietuvos įmonių vadovų noras sparčiai didinti atlyginimus sparčiai vėsta. Nors kvalifikuotų darbuotojų...

Finansai
2020.01.30
Pernai Lietuvos BVP paaugo 3,9% – sparčiau nei 2018 m. 11

Statistikos departamento duomenimis Lietuvos BVP pernai išaugo 3,9%. Palyginti su 2019 m. trečiuoju...

Finansai
2020.01.30
Už būsto ir automobilių remontą, vaikų priežiūrą gyventojams sugrįš 500.000 Eur sumokėto GPM 

VMI sulaukė daugiau nei 7.000 gyventojų prašymų (PRC912 forma) sugrąžinti dalį GPM už jiems 2019 m. suteiktas...

Finansai
2020.01.30
Ilgai lauktas išskirtinis S klasės visureigis „Mercedes-Benz GLS“ – jau Lietuvoje Verslo tribūna 2

Prabangių visureigių segmente dar vienas perspektyvus žaidėjas – didžiausias ir prabangiausias vokiečių...

Finansai
2020.01.30
„Paysera LT“ pelną didino penktadaliu

Lietuvos finansinių technologijų bendrovė „Paysera LT“ pernai uždirbo 2,3 mln. Eur grynojo pelno – 20%...

Rinkos
2020.01.30
Avalynės prekybos lyderių finansų analizė: didžiųjų pelno maržos traukiasi Premium 1

Verslo konsultavimo ir audito bendrovės EY atlikta avalynės prekybos įmonių finansų analizė rodo, kad TOP 10...

Prekyba
2020.01.30
FED nepakeitė palūkanų

JAV Federalinis rezervų bankas (FED), kaip ir prognozuota, trečiadienį nepakeitė bazinių palūkanų.

Rinkos
2020.01.29
Apsidraudė gyvybę ir po 3 dienų mirė: „Avivos“ nenorui mokėti išmokos paprieštaravo LB Premium 7

Lietuvos gyvybės draudimo ir pensijų bendrovė „Aviva Lietuva“ turėtų išmokėti draudiminę išmoką po trijų...

Rinkos
2020.01.29
Nusitaikė į jautrią vietą – PVM registravimosi ribą Premium 1

Europos Sąjungos Taryba (EST) pasiūlė keisti pajamų ribą, nuo kurios smulkiajam verslui atsiranda pareiga...

Finansai
2020.01.29
SEB pelną padidino 14% 4

Švedijos bankas SEB Lietuvoje pernai uždirbo 117,7 mln. Eur neaudituoto grynojo pelno – 14% daugiau nei 2018...

Rinkos
2020.01.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau