Ilgai lauktas išskirtinis S klasės visureigis „Mercedes-Benz GLS“ – jau Lietuvoje
Erdvus ir komfortiškas ne tik vairuotojui, bet ir keleiviams, nepriekaištingo dizaino, kokybiškų vidinių parametrų ir modernių funkcionalumų derinys – tokią etiketę galėtume klijuoti naujajam „Mercedes-Benz“ kūriniui – GLS.
Daugiau erdvės keleivių patogumui ir krovinių gabenimui
Pirmasis septynias sėdimas vietas turintis „Mercedes-Benz“ SUV pasirodė dar 2006 m. – tuomet modelis vadintas GL, 2015 m. atsinaujinęs jis pakeitė savo vardą ir tapo GLS – naujos kartos, prabangiausiu iš visų septynių „Mercedes-Benz“ gaminamų SUV klasės automobilių.
Naujasis „Mercedes-Benz GLS“ – 5,207 m ilgio ir 1,956 m pločio, lyginant su pirmtaku, automobilis tapo 77 mm ilgesnis ir 22 mm platesnis, ratų bazė išaugo papildomais 60 mm – iki 3,135 m. Tokios apimtys leido „Mercedes-Benz“ inžinieriams sukurti išskirtinai erdvų saloną, patogiai talpinantį net septynis keleivius. Oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo vadovas Rolandas Samuolis pažymi, kad naujasis automobilis tapo gerokai erdvesnis ir komfortiškesnis visam ekipažui.
„Naujasis GLS modelis išsiskiria prabangiu interjeru ir komfortu visiems keleiviams. Sėdynės antrojoje eilėje dabar jau pilnai valdomos elektra, šildomos ir vėdinamos, galima net ir masažo funkcija. Patobulėjo ir trečiosios eilės sėdynės – jos pritaikytos keleiviams iki 1,94 m ūgio, taip pat gali būti šildomos ir vėdinamos. Modelis pasižymi ir papildomu funkcionalumu – norint vežti krovinį, visos galinės sėdynės gali būti sulankstomos vieno mygtuko paspaudimu – taip standartinės GLS bagažinės tūris padidėja iki 2400 litrų“, – automobilio privalumus vardina jis.
Vartotojui suteikiama galimybė antroje „Mercedes-Benz GLS“ sėdynių eilėje montuoti tik dvi prabangias sėdynes su porankiais, taip leidžiant lengviau patekti į trečiąją eilę. Tokia konfigūracija itin patogi, kai antroje sėdynių eilėje įmontuotos vaikų kėdutės.
Visos sėdynių eilės taip pat turi USB įkrovimo angas ir puodelių laikiklius.
Pakankama galia mažesnėmis degalų sąnaudomis
„Mercedes-Benz GLS“ oro pasipriešinimo koeficientas Cd yra vos 0,32 – šis pokytis ženklus ne tik lyginant su praėjusios kartos modeliu (0,35), bet yra stulbinantis tokio dydžio SUV modeliui. Aerodinaminis efektyvumas užtikrina ne tik ekonomiškesnį, bet ir komfortiškesnį važiavimą – automobilio degalų sąnaudos sumažėjo, o vėjo keliamas triukšmas tapo praktiškai negirdimas.
Automobiliai, komplektuojami su dviem dyzeliniais varikliais – „Mercedes-Benz GLS 350d 4MATIC“ ir „Mercedes-Benz GLS 400d 4MATIC“, su vienu benzininiu – „Mercedes-Benz GLS 580 4MATIC“.
„Mercedes-Benz GLS 580 4MATIC“ turi visiškai naują 4 l darbinio tūrio V8 tipo variklį su 48 V elektrine sistema. Jis pasiekia 360 kW (489 AG) pajėgumą ir 700 Nm sukimo momentą, o prireikus daugiau galios elektrinė sistema trumpuoju periodu suteiks papildomus 16 kW (22 AG) bei 250 Nm. Dėl išmanaus energijos rekuperacijos ir hibridinės sistemos panaudojimo prabangaus visureigio vidutinės benzino sąnaudos tėra vos 10-9,8 l/100 km, o anglies dvideginio (CO2) emisija – 229-224 g/km.
Dyzelinis „Mercedes-Benz GLS 350d 4MATIC“ variklis pasiekia 210 kW (286 AG) ir 600 Nm, o „Mercedes-Benz GLS 400d 4MATIC“ – 243 kW (330 AG) pajėgumą bei 700 Nm sukimo momentą. Abiejų automobilių vidutinės dyzelino sąnaudos yra 7,9–7,6 l/100 km, o CO2 emisija – 208–201 g/km. Abiejuose modeliuose montuojami varikliai atitinka aukščiausius „Euro 6d“ ekologijos standartus.
Vienas svarbiausių akcentų – išskirtinės pakabos galimybės
Visi GLS modeliai turi keturių varančių ratų transmisiją „4MATIC“ ir devynių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Išmani sistema, priklausomai nuo ratų sukibimo su kelio danga, gali perduoti iki 100 proc. galios vienai ašiai, o papildomai užsakomas gali būti ir bekelėje nepakeičiamas lėtesnės pavaros režimas (angl. low gear).
Iš visų „Mercedes-Benz GLS“ parametrų „Silberauto“ atstovas R. Samuolis išskiria unikalią, dar jokiame visureigyje nematytą 48 V sistema veikiančią „E-Active Body Control“ pakabą, kurią galima užsakyti papildomai. Tai vienintelė sistema rinkoje, realiu laiku koreguojanti amortizavimo jėgą kiekvienam ratui individualiai.
„Ji ne tik išlygina automobilio svyravimus posūkiuose, bet ir palenkia jį į vidinę posūkio pusę, dėl to pasikeičia išcentrinės jėgos, veikiančios keleivius bei automobilį, ir posūkiai įveikiami neapsakomai lengvai. Važiavimas žiedine sankryža tokiu automobiliu yra tikras malonumas, kurį būtina patirti ir įvertinti pačiam“, – akcentuoja jis.
Šis modelis taip pat turi ir „Road Surface Scan“ sistemą, skenuojančią kelio paviršių ir paruošiančią amortizatorius taip, kad automobilio keleiviai nelygumus pajustų minimaliai.
Vertę kuria papildomos technologijos
Anot R. Samuolio, be minėtųjų savybių, „Mercedes-Benz GLS“ išsiskiria ir papildomais moderniausiais „Mercedes-Benz“ funkcionalumais.
„Automobilyje įdiegta specialistų jau įvertinta „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) intelektuali multimedijos valdymo sistema su dviem aukštos rezoliucijos lietimui jautriais 12,3 colių ekranais. Taip pat papildomai galima pasirinkti „Energizing Plus“ funkciją, kuri gauna informaciją iš vairuotojo išmanaus laikrodžio ir pagal nuovargio lygį pritaiko salono apšvietimą, sėdynių masažą, oro kvėpinimą ir jonizavimą, gali pasiūlyti ir specialią atsistatymo (angl. refresh) programą“, – pasakoja jis.
Naujajame visureigyje taip pat montuojama naujausia „Driving Assistance“ autonominio vairavimo sistema, technologiškai pažangiausi „Multibeam“ LED žibintai su maksimaliu įstatymais leidžiamu 650 m šviesos spinduliu.
Taps nepakeičiamu norintiems maksimalaus pravažumo
Tai jau nebe pirma prabangių visureigių karta „Mercedes-Benz“ gamoje, turinti ištikimų šio modelio gerbėjų Lietuvoje. Anot „Silberauto“ lengvųjų automobilių pardavimo Lietuvoje vadovo, šis automobilis taps nepakeičiamu didesnėms šeimoms, ir, žinoma, tiems, kas ieško aukščiausio lygio komforto tiek vairuotojo, tiek keleivio vietoje ir nori turėti maksimalų pravažumą.
„Mercedes-Benz GLS“ – tikras S klasės SUV. Jame suderinta išskirtinė prabanga, aukščiausios klasės kokybė ir komfortas, o keleiviai gali pasijusti sėdintys ne reprezentaciniame sedane, o praktiškame visureigyje, kuriuo bet kurią akimirką galima įsukti į bekelę“, – sako jis.
Naująjį „Mercedes-Benz GLS“ jau galima išbandyti ir Lietuvoje, artimiausiame „Silberauto“ salone.