Vilniečiams pasiūlys brangesnių indų

Liepą sostinėje įmonė atidarys dar vieną 150 kv. m prekybos indais parduotuvę „Žana“. Jai įrengti investuoja apie 10.000 Eur.
„Vilniuje jaučiame augančią brangesnių indų paklausą, čia yra didesnė perkamoji galia nei kituose miestuose, daugiau turtingesnių klientų. Turime išnaudoti šią galimybę“, – kalba Gintautas Kačerauskas, indų, virtuvės reikmenų ir įrankių prekybos bendrovės savininkas.
Vilniuje šiuo metu veikia parduotuvės „Žana“, kuriose prekiaujame vidutinio kainų segmento produkcija, o naujoje prekybos vietoje atsiras daugiau brangesnių prekių. Iš viso Lietuvoje dabar „Arkietė“ valdo 9 parduotuves Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.
Į šias parduotuves, teigia p. Kačerauskas, pirkėjai dažnai ateina prekes jau apžiūrėję jų e. parduotuvėje „Indai.lt“.
„E. parduotuvė yra daugiau skirta „Žanos“ tinklo žinomumui didinti, nors veikia ir kaip vienas iš pardavimo kanalų. Pirkėjams patogu internetinėje parduotuvėje paskaityti prekės aprašymus, o išsirinkus nusipirkti realioje pardavimo vietoje“, – aiškina „Arkietės“ savininkas.
Internetinės parduotuvės veikla, skaičiuoja jis, padengia savo sąnaudas, kurios per mėnesį sudaro apie 2.000–3.000 Eur.
Šįmet įmonė pastebi augančius pardavimus sektoriui „Horeca“.
„Tiekiame ir atnaujiname daugelio Lietuvos restoranų tinklų indų asortimentą. Šiuos užsakymus gauname laimėdami tinklų skelbiamus konkursus. Atidaromi nauji restoranai – daugėja galimybių ir mums tiekti jiems produkciją“, – sako p. Kačerauskas.
Apie 60% įmonės pajamų sudaro lėšos, gaunamos iš didmeninės prekybos, o likusią dalį – mažmeninės prekybos pajamos.
Užsienio gamintojų atstovaujamą produkciją „Arkietė“ didmeniniais kiekiais taip pat parduoda Latvijos, Lenkijos, Rusijos, Baltarusijos klientams. Į šią šalį tiekimas pastaruoju metu nemažėja, o į Kaliningrado sritį matomas užsakymų štilis.
Į Lietuvą „Arkietė“ importuoja 80 gamintojų produkciją. Pernai „Arkietės“ pajamos buvo 6,2 mln. Eur, kiek didesnės nei 2013 m. Šiemet planuojama 5% didesnė apyvarta dėl augančių pardavimų vietos rinkoje.
Straipsnis gegužės 12 d. publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir „VŽ Premium“.