2015-04-08 03:01

Reputacija – verslo rankose

Lietuvoje vis dažniau pasitaiko atvejų, kai viešojoje erdvėje pasirodo trečiųjų šalių pateikiama neobjektyvi informacija apie neva skelbiamus įmonių bankrotus ar atliekamas kratas. Tokiais atvejais verslininkai turėtų ginti savo reputaciją – juo labiau kad teisinių priemonių tam yra. Nors verslininkai tokiais atvejais dažniau linkę tyliai nuryti karčią piliulę.

Liubovė Zaiceva, viešųjų ryšių UAB „PR house“ vadovė, prisimena atvejį, kai sėkmingai ir sparčiai auganti įmonių grupė, kurios pajamos per metus sudaro keliasdešimt milijonų eurų, išgyveno konfliktą su tiekėju, kuris dėl nesumokėtų poros tūkstančių eurų inicijavo bankroto procedūrą.

„Įmonė buvo nusprendusi nemokėti dalies darbų kainos, kol vyko atliktų darbų kokybės auditas. O tiekėjas, nelaukdamas audito išvadų, nusprendė išsiieškoti pinigus ir inicijavo bankroto procedūrą“, – kalba p. Zaiceva.

52795
130817
52791