2014-02-26 23:01

„Carlson“: auga, nes yra vienintelė  tarptautinė Lietuvos turizmo industrijoje

Verslo kelionių ir renginių organizavimo UAB „CWT Lithuania“, priklausančios „Carlson Wagonlit Travel“, pardavimo pajamos 2013 m. augo 42%, nuo 16 mln. Lt – 2012 m., iki 23 mln. Lt – 2013 m. Bendrovė uždirbo 37.000 Lt ikimokestinio pelno.

„Lietuvos turizmo industrijoje esame vienintelė tarptautinė įmonė. Pirkdamas iš tarptautinio tinklo paslaugas klientas yra garantuotas, kad visame pasaulyje gaus to paties lygio paslaugas viešbučiuose, oro uostose. Be to, turime unikalių sprendimų, leidžiančių sutaupyti ir suvaldyti kelionių kaštus“, – dėsto Rasa Barisienė, bendrovės generalinė direktorė.

„Carlson“ įmonių grupei priklauso verslo kelionių agentūrų tinklas “Carlson Wagonlit Travel”, kuris veikia daugiau nei 150 šalių bei teritorijų, daugiau nei 1.340 viešbučių 105 šalyse: „Collection“, „Radisson Blu“, „Radisson“, „Radisson Red“, „Park Plaza“, „Park Inn by Radisson“, „Country Inns & Suites By Carlson“. Taip pat „Carlson“ valdo 930 restoranų daugiau nei 60 šalių „TGI Fridays“.

Pasak vadovės, paskutinė  „Carlson“  naujovė – mobilioji aplikacijos „CWT to go“, kuri yra asmeninis kliento kelionės vadovas mobiliajame telefone. Programa sujungta su korporacijos duomenų baze ir klientą informuoja, jog reikia baigti posėdį, ruoštis skrydžiui, pateikia žemėlapis kaip nuvykti į viešbutį, kt.

Prieš tris metus bendrovė „CWT Lithuania“ buvo „Kaleva Travel“ ir Lietuvoje atstovavo Suomijos kapitalo kelionių agentūrą. Tačiau suomius nupirko JAV kapitalo „Carlson Wagonlit Travel“.

„CWT Lithuania“  pernai daugiau verslininkų išvežė iš Lietuvos, nei įvežė.

Pagrindininės jų kelionių kryptys buvo: Skandinavijos šalys, Vokietija, JAV,  Azija.

52795
130817
52791