2013-04-10 03:01

„Volfo Engelman“ prekės ženklas vartotojams patiko

Marius Horbačauskas, AB "Volfas Engelman" generalinis direktorius.
Marius Horbačauskas, AB "Volfas Engelman" generalinis direktorius.
Alaus vartojimas Lietuvoje mažėja, tad aludariams neišvengiamai teks pasiūlyti naujų gėrimų kategorijų, sako Marius Horbačauskas, Kauno alaus gamintojos „Volfas Engelman“ vadovas.

Štai „Olvi“ – „Volfo Engelmano“ pagrindinė įmonė Suomijoje jau imasi pieno produktų su „Angry Birds“ ženklu gamybos. Neverta spėlioti, ar pienas ateityje plūstelės ir iš Lietuvos alaus daryklų. Tačiau produktų bus siūloma įvairesnių, žada p. Horbačauskas.

160 metų skaičiuojanti įmonė prieš porą metų susigrąžino istorinį prekės ženklą ir tai, sako p. Horbačiauskas, buvo labai sėkmingas sprendimas.

Paklaustas, kokias galėtų išskirti apmaudžiausias pastarojo dešimtmečio klaidas išskirtų, p. Horbačiauskas teigė, kad praeityje galbūt trūko nuosekllumo.

"Kalbant apie klaidas, galbūt praeityje kiek trūko nuoseklumo plėtojant alaus prekės ženklus: tai buvo „Ragutis“, tai įvairūs „Horn“ alūs, jie ilgam neįsitvirtindavo prekybininkų lentynose", - sakė p. Horbačiauskas.

Paprašytas išskirti didžiausius pasiekimus "Volfas Engelman" vadovas teigė, kad tai buvo istorinio įmonės pavadinimo susigrąžinimas.

"Viena iš didžiausių pastarojo meto sėkmių pavadinčiau istorinio įmonės pavadinimo „Volfas Engelman“ susigrąžinimą 2011 m. ir to paties pavadinimo alaus prekės ženklo pristatymą. Tai davė didžiulį postūmį įmonei: mūsų produktus pirkėjai pradėjo daug geriau vertinti, „Volfo Engelman“ alus šiandien jau siejamas su tam tikru prestižu, ko nebuvo galima pasakyt apie „Ragutį“, - pasakojo p. Horbačiauskas.

Visą interviu su "Volfas Engelman" vadovu skaitykite šiandien dienraštyje "Verslo žinios".

52795
130817
52791