2013-12-16 23:01

„Deichmann avalynė“: 9 mėn. pardavimus augino konkurencinga kaina

Mažmeninės prekybos avalyne UAB „Deichmann avalynė“ pardavimo pajamos 2013 m. I-III ketv. augo 4%, nuo 28,1 mln. Lt pernai iki 29,3 mln. Lt šiemet. Bendrovės ikimokestinis pelnas buvo 2 mln. Lt, mažesnis nei pernai, kai siekė 3,6 mln. Lt.

„Mūsų pranašumą Lietuvos rinkoje padeda išlaikyti ir patrauklus kainos bei kokybės santykis. Esame mažmeninės prekybos avalyne lyderio Europoje tinklo dalis. Mūsų siūlomos kainos yra konkurencingos, nes tinklo mastu turime stiprią derybinę galią su tiekėjais, gerai išplėtotą logistikos tinklą“, – sako Živilė Mazurkaitė, bendrovės pardavimų vadovė.

Pasak jos, „Deichmann“ parduotuvių darbuotojai pastebi tendenciją, kad daugėja pirkėjų, kurie jų parduotuvėse įsigyja daugiau nei vieną porą vienu metu. Pokyčius vadovė sieja su investicijomis į darbuotojus ir klientų aptarnavimą. Įmonėje reguliariai vykdome vidiniai ir išoriniai mokymai, slapto pirkėjo tyrimai.

Šiemet „Deichmann avalynė“ atidarė 3 parduotuves Šiauliuose, Alytuje, Vilniuje, išplėtė parduotuvių prekybos plotus Vilniuje ir Kaune . Šiuo metu Lietuvoje veikia 18  „Deichmann“ parduotuvių.

„Plečiame parduotuvių tinklą  ne tik didžiuosiuose, bet ir mažesniuose miestuose. Palyginti su pernai, 14% padidinome bendrą prekybos salių plotą, kuriose dabar turime 2000-3000 avalynės porų daugiau nei anksčiau. Didelį avalynės pasirinkimą laikome vienu iš savo konkurencinių pranašumų“, – dėsto p. Mazurkaitė.

„Deichmann avalynė“ priklauso įmonių grupei DEICHMANN, veikiančiai 22 Europos valstybėse ir JAV bei jungiančiai 3.325 parduotuvių visame pasaulyje.

Šios grupės įmonėse dirba daugiau nei 30.000 darbuotojų visame pasaulyje. DEICHMANN SE, esanti Esene (Vokietijoje), įkurta 1913 metais ir iki šiol valdoma vienos šeimos.

52795
130817
52791