2011-11-21 23:01

Atsilaikė prieš „Amazon.com“, atsilaikys ir prieš e. knygynus

Sava niša yra tas sprendimas, kuris gali padėti atsilaikyti prieš didžiuosius ir prieš globalius pokyčius. Vienas Čikagos (JAV) knygynas sėkmingai išgyveno tuomet, kai rinką užėmė didieji knygų prekybos tinklai, ir tuomet, kai įprastą knygynų verslą ant menčių patiesė internetinė parduotuvė „Amazon.com“, atsilaiko ir dabar, kai skaitytojus „atiminėja“ e. knygos.

Vienintelio Čikagoje ir vieno iš nedaugelio Amerikos knygynų, kuriame didžiąją dalį literatūros sudaro leidiniai apie moteris ir moterims, savininkės įsitikinusios, kad išlikti rinkoje joms padėjo keli dalykai: aiškus tikslas ir savo misijos suvokimas, puiki reputacija, veikla ne tik įmonėje, bet ir už jos ribų, taip pat renginiai, kurie padeda nepamiršti kelio į „tikrą“, ne virtualų knygyną.

„Atidaryti feministinį knygyną nusprendėme dėl kelių priežasčių. Pirmiausia septintojo dešimtmečio pabaigoje Čikagoje buvo labai daug viską pardavinėjančių knygynų, tad norėjome rasti specialią sritį. Taip pat siekėme būti naudingos visuomenei ir politiškai aktyvios. O juk pačios buvome feministės“, – pasakoja apie pradžią Ann Christophersen, Čikagoje įsikūrusio knygyno „Women and children first“ savininkė.

* * *

Visą straipsnį skaitykite antradienio dienraštyje "Verslo žinios"

52795
130817
52791