2023-09-18 16:04

Vadovo komunikacija: supermenų laikai baigėsi, bet reikia būti atsargiems

Iš kairės: Jūratė Kubilienė, Simonas Bielskis ir Laura Dabulytė. VŽ koliažas.
Iš kairės: Jūratė Kubilienė, Simonas Bielskis ir Laura Dabulytė. VŽ koliažas.
Nors vis daugiau tyrimų rodo, kad vadovo reputacija glaudžiai susijusi su įmonės sėkme – ypač kalbant apie darbuotojų pritraukimą ir išlaikymą, ne dažnas supranta tikrąją viešos komunikacijos vertę. Specialistai sako, kad situacija pamažu keičiasi ir aptaria pagrindines geros reputacijos kūrimo dedamąsias.
  • Didžioji dalis darbuotojų labiau linkę darbintis įmonėje, kurios vadovas aktyvus socialiniuose tinkluose.
  • Vadovo kaip supermeno įvaizdis nebėra madingas, darbuotojų simpatijos tenka tiems, kurie nebijo komunikuoti ir apie nesėkmes.
  • Išliekant hibridiniam darbo modeliui, vadovo komunikacija socialiniuose tinkluose taps tik svarbesnė.

„Brunswick“, įmonių konsultacijomis užsiimančios JAV bendrovės, atliktas „Connected Leadership 2022“ tyrimas, kuriame dalyvavo 4.600 darbuotojų iš septynių skirtingų šalių ir sektorių, parodė, kad 74% darbuotojų mano, kad bendra generalinio direktoriaus reputacija yra svarbus argumentas, priimant sprendimą likti dabartinėje darbovietėje ar dairytis naujo darbo.

52795
130817
52791