Vadovo komunikacija: supermenų laikai baigėsi, bet reikia būti atsargiems

- Didžioji dalis darbuotojų labiau linkę darbintis įmonėje, kurios vadovas aktyvus socialiniuose tinkluose.
- Vadovo kaip supermeno įvaizdis nebėra madingas, darbuotojų simpatijos tenka tiems, kurie nebijo komunikuoti ir apie nesėkmes.
- Išliekant hibridiniam darbo modeliui, vadovo komunikacija socialiniuose tinkluose taps tik svarbesnė.
„Brunswick“, įmonių konsultacijomis užsiimančios JAV bendrovės, atliktas „Connected Leadership 2022“ tyrimas, kuriame dalyvavo 4.600 darbuotojų iš septynių skirtingų šalių ir sektorių, parodė, kad 74% darbuotojų mano, kad bendra generalinio direktoriaus reputacija yra svarbus argumentas, priimant sprendimą likti dabartinėje darbovietėje ar dairytis naujo darbo.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai