Kas tai? Eksperto įžvalgos

SEB Inovacijų centras kviečia pasitelkti inovacijas ir verslą auginti kartais

Publikuota: 2018-08-29

Pasitelkusios inovacijas šalies mažos ir vidutinės įmonės gali augti ne procentais, o kartais. Tai buvo akcentuota pristatant spartaus verslo augimo programą, kurioje dalyvauti įmones antrą kartą pakvietė SEB Inovacijų centras ir tarptautinė konsultacijų bendrovė „Civitta“. Įmonės, norinčios dalyvauti spartaus verslo augimo programoje, kviečiamos registruotis SEB banko interneto svetainėje iki rugsėjo 3 d., programa dalyviams nemokama.

videoklipas::1

Dalyvauti programoje bus atrinkta 10–15 įmonių, pasiryžusių mokytis ir plėsti verslą diegiant inovacijas. Tobulėti šioje nemokamoje trijų mėnesių programoje kviečiamos mažos ir vidutinės įmonės, kurios veikia ilgiau nei 2 metus, turi didesnę kaip 0,5 mln. EUR metinę apyvartą ir nori bei gali kurti inovacijas. Programos pradžia – rugsėjo 18 d., pabaiga – gruodžio 4 d. Dalyvių registracija: www.seb.lt/versloaugimas/registracija

Spartaus verslo augimo programą sukūrė ir SEB Inovacijų centre nuo š. m. pavasario įgyvendina tarptautinės konsultacijų bendrovės „Civitta“ ekspertai. Į programą SEB bankas kasmet investuoja po 50.000 EUR. Programa susideda iš penkių vienos dienos mokymų sesijų, tarpinio progreso įvertinimo renginio ir kassavaitinių konsultacijų su „Civitta“ mentoriais. Baigiamajame programos renginyje įmonės savo idėjas pristato įvairiems Lietuvos verslo lyderiams, o geriausios trys idėjos apdovanojamos.

Mokytis iš geriausiųjų

Į rudens spartaus verslo augimo programos pristatymą susirinkusius verslininkus su ja supažindino svečias iš Vokietijos Darius Moeini, SEB Inovacijų centro vadovas Andrius Bolšaitis ir „Civitta“ projektų vadovė Jonė Vaitulevičiūtė.

Rudens programos metu penkiose teminėse sesijose savo patirtimi dalinsis pasaulyje žinomas verslumo, inovacijų lektorius Todd Davey, pripažintas startuolių konsultantas M. Wallace Green, nepriklausomas konsultantas ir knygos „The Corporate Startup“ autorius Dan Toma, „Civitta“ partnerė, besispecializuojanti inovacijų strategijos, finansų ir analizės srityje, bei analitinės platformos „Content Insights“ vyr. pardavimų vadovas Mario Krivokapic.

Programa yra orientuota į tvarų įmonių augimą ir inovatyvumo skatinimą, tad A. Bolšaitis pabrėžia, kad įmonėms, norinčioms dalyvauti programoje, apsilankyti paskaitose nepakanka: būtinas aukščiausių įmonės vadovų visavertis įsitraukimas bei dalyvavimas praktiniuose užsiėmimuose, reikia ruošti ir „namų darbus“.

Pirmoji spartaus verslo mokymų programa, vykusi š. m. pavasarį, sulaukė didelio įmonių susidomėjimo – buvo gauta per 70 mažų ir vidutinių įmonių paraiškų. Diegti naujoves norėjo įvairiausių veiklų įmonės, dirbančios su biocheminėmis medžiagomis, mediena, darbo saugos priemonėmis ir kitos.

„Pirmosios programos metu pamatėme, kad tai buvo gurkšnis drąsos įmonėms ir jų vadovams, kurie, užsisėdėję savo kasdieniuose darbuose, pamiršo pirmuosius jaudinančius veiklos etapus. Vieną drąsų ir rizikingą žingsnį jau padarėte – įkūrėte ar prisijungėte prie įmonės. Dabar atėjo laikas daryti antrąjį – keistis, tapti inovatyvesniais. Kad to nedarytumėte vieni, tik su savo žiniomis, ši SEB programa leidžia pasinaudoti verslininkų bei lektorių patirtimi ir sugeneruotą idėją įgyvendinti pagal tam tikras metodikas. Taip jūsų inovacija bus kokybiška ir lems spartų įmonės augimą“, – prisijungti verslininkus prie programos kviečia A. Bolšaitis.

Sujungti mažų ir didelių įmonių privalumus

Vokietijos verslo konsultacijų įmonių „Corporate Startup Lab“ ir „Numa“ vadovas D. Moeini karjerą pradėjo 2009 m.: kūrė startuolius, apie jų kūrimą konsultavo kitus, vėliau pasirinko įmonių konsultacijų kryptį. D. Moeini įkurta „Numa Germany“ padeda įmonėms parengti inovacijų programas, steigti padalinius ir diegti inovacijų kultūrą.

Lietuvos verslininkus jis supažindino su startuolių ir didelių įmonių skirtumais, galimybe sujungti šių dviejų verslų pranašumus siekiant sukurti tvarią bendrovę, galinčią ne tik kurti inovacijas, bet ir atsakingai jas plėtoti. Anot D. Moeini, pasinaudojus didžiųjų korporacijų know-how, sujungiant tai su startuoliams būdingu greičiu ir imlumu, verslą galima pasukti netikėta, itin sėkminga linkme.

„Startuolių rinka Lietuvoje auga, ji labai dinamiška. Manau, kad Lietuva turi pakankamai potencialo sukurti milijardo vertą bendrovę: jūs turite puikią geografinę padėtį Europoje ir imlią rinką. Be to, nebūtina orientuotis tik į globalaus produkto sukūrimą, inovatyvus produktas vietos rinkai gali būti žymiai sėkmingesnis už pasaulinei rinkai skirtą inovaciją. Svarbiausia – išeiti iš savo komforto zonos ir išdrįsti įgyvendinti turimas idėjas“, – patarimais dalijosi D. Moeini.

FOTOGALERIJA SEB (20 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip nuomonės lyderiai gali padėti startuoliui pasiekti rinką? Rėmėjo turinys

Šiandien kiekvienas daugiau laiko praleidžiantis socialiniuose tinkluose žino, kas yra nuomonės lyderis arba...

Bendradarbystės erdvės – ir darbui, ir naudingoms pažintims Rėmėjo turinys

Vis populiarėjančios bendradarbystės erdvės (angl. co-working spaces) ima keisti įprastus biurus ar darbą iš...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau