Keista kodėl "piktinasi ir nerimauja".
Štai girdėjau,, kad avia solition isleido obligaciju uz 300 mln. ir visi jas tiesiog graibstė. Šiaulių bankas isleido obligacoju, taip pat buvo ažiotažas.
3 pakopos pensiju fondai, kiti fondai visiskai atviri pasitraukimui ir niekas nei piktinasi nei nerimauja, o pelna uzdirba.
Tai kuo skiriasi 2 pakopos fondai, kad tiesiog leidus pasitraukti, galvojama, kad beveik visi pasitrauks?
Gal su 2 pakopos fondais kazkas blogai, gal taisykles kreivos, gal pelningumas mazas, jeigu jau taup " visi piktinasi ir nerimauja" kas nutiks juos atvėrus :)
2024-05-21T07:46:45+03:00
2PF skiriasi nuo 3PF kaupiamų lėšų šaltiniais (keista, kad to nežinote). Pirma, pradėjusieji kaupti iki 2018 m., kaupė pervedimus iš Sodros, o ne privačias įmokas. Antra, po 2018 m. prie 2PF kaupimo prisideda valstybės biudžetas savo skarinamosiomis įmokomis (skirtomis skatinti kaupimą PENSIJAI, t.y. jos papildymui, o ne šiaip taupymą). Na ir trečia, 2PF kaupimo sąlygose iš pat pradžių buvo neatsiminėjimo sąlyga, kurios nebuvo 3PF kaupimo sąlygose.
2024-05-21T08:00:18+03:00
Klausikite nepudrinkite smegenu ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi buti ir galimybe paditraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Absudiskai skamba kad žmogus durnas ir ne racionaliai naudos savo lėšas
2024-05-21T08:20:39+03:00
Va butent tu visu "apendicitu" atsiradimas ir salygojo nepasitikejima PF2. Investicine prasme tai yra tas pats fondas. O kadangi tas pats, tai " piktinimasis ir nerimas" gali buti tik todel, kad su pf2 yra blogai. Butu gerai, nebutu nei piktinimosi nei nerimo.
2024-05-21T08:21:10+03:00
Is Sodros kaupe savo busimos Sodros pensijos saskaita, ne siaip is Sodros. O del is pradziu numatytu 2PF salygu - taip, jos tikrai buvo numatytos kitokios, tik jas ivairus valdantieji blogino apie 10 kartu ir kiekviena karta ne kaupianciuju naudai, tad butu galima karta pakeisti ir kaupianciuju naudai.
2024-05-21T08:34:22+03:00
Nuoširdžiai - kokia dalis žmonių, kurie nori pabėgti 2PF investavo į ASG obligacijas?
2024-05-21T09:00:10+03:00
Įvardinkite, kuo niekada absoliučiai niekas nesipiktino?
2024-05-21T09:27:26+03:00
As jums panasus i statistikos agentura?
2024-05-21T09:57:20+03:00
Ne, panašus į absoliučiai nesigaudanti nei obligacijų platinime, nei PF. Atsakymas akivaizdus - nei vienas nedalyvavo ASG obligacijų platinime, kurį sugretinate su PF. Tai nei vienas iš tų norinčių nutraukti sutartis nei graibstė, nei būtų graibstęs.
2024-05-21T10:01:06+03:00
Taip taip, pamokykit mane investavimo. :) paslaptis, kad tokie kaip tamsta pirma tegul rina bent fm egza issilaiko, o po to mokina investavimo. Be licenzijos negalima. Ar nezinot?
2024-05-21T10:07:38+03:00
Kažko mokyti galima tik tada, kai mokinys mokytinas. Deja, bet investavimo genijus net nežino kodėl nei vienas nedalyvavo ASG obligacijų platinime. O ir nežino nei kokie ten egzaminai, nei kokios ten licencijos ar licenzijos.
2024-05-21T10:27:20+03:00
Taip galima, jei licenzija turi. O jei neturi sedi ir humanitarines pasakas pasakoji.
2024-05-21T10:36:46+03:00
Licenziją ar licenciją?
2024-05-21T13:08:05+03:00
Bet juk būtent jūs tas humanitarines pasakas ir pasakojat, kad kaupiantys 2PF, atsiėmę sukauptus pinigus vienodai sėkmingai patys investuotų, sukauptų oriai senatvei ir valstybės po to nereikalautų didint Sodros pensijas.
2024-05-21T07:23:35+03:00
lietuva, ko gero, vienintelę šalis kur piliečiai negali savo pinigais pasinaudoti esant reikalui. Gal bankai ir gi norės tokių teisų? teoriškai jūsų pinigai, praktiškai negausit :-)
2024-05-21T07:42:09+03:00
Pinigai banke jau nera tavo nuosavybe. Turi tik reikalavimo teise. Depoziotine saskaita, tai tiesiog banko isipareigojimas.
2024-05-21T07:51:16+03:00
Bankuose jau seniai taip yra. Pvz., Šiaulių bankas siūlo "terminuotus plius" indėlius, kurių negalima nutraukti iki pasibaigs terminas, išskyrus kelias išskirtinas aplinkybes. Taigi - jūsų pinigai, bet jei sutikote su indėlio sąlygomis, jų negalėsite pasiimti iki termimo pabaigos (nebent ...skaitykite tokio indėlio sąlygas). Sakyčiau, analogija su 2PF gana akivaizdi.
2024-05-21T08:00:56+03:00
Klausikite nepudrinkite smegenu ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi buti ir galimybe paditraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Absudiskai skamba kad žmogus durnas ir ne racionaliai naudos savo lėšas
2024-05-21T08:01:01+03:00
Klausikite nepudrinkite smegenu ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi buti ir galimybe paditraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Absudiskai skamba kad žmogus durnas ir ne racionaliai naudos savo lėšas
2024-05-21T08:04:37+03:00
Klausikite NEMELUOKITE ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi būti ir galimybe pasitraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Taisyklė paprasta sulauki pensijinio amžiaus ir nusprendi ka daryt 1. Pasimti visus pinigus 2. Dali pasimti plius dar kaupti jei darbingas 3. Dalines išmokas 4. Anuiteta Absudiskai skamba kad žmogus durnas ir ne racionaliai naudos savo lėšas
2024-05-21T08:04:56+03:00
Klausikite NEMELUOKITE ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi būti ir galimybe pasitraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Taisyklė paprasta sulauki pensijinio amžiaus ir nusprendi ka daryt 1. Pasimti visus pinigus 2. Dali pasimti plius dar kaupti jei darbingas 3. Dalines išmokas 4. Anuiteta Absudiskai skamba kad žmogus nemoka mąstyti ir ne racionaliai naudos savo lėšas
2024-05-21T09:20:29+03:00
Kam laikyti indėlius tokiame banke, kai yra bankų, kurie leidžia indėlius pasiimti kada nori, o ir palūkanas moka tikriausiai didesnes. Pvz. N26, Trade Republic, abu su bankinėmis licenzijomis Vokietijoje.
2024-05-21T09:36:01+03:00
Psss, neišduokite gėrį :)
2024-05-21T13:53:01+03:00
Matau visiškai nesigaudai kas yra pensijų sistema, kas yra II pakopa, kokia buvo idėja ją įkuriant ir iš kokių pinigų mokamos pensijos dabartiniams pensininkams.
Siūlau paskaitinėti 22 m senumo ekonomistų straipsnius, kuriuose viskas aiškiai išdėstyta.
Bėda kad dalis žmonių susirgo amnezija ir nebeprisimena koks tada susisitarimas buvo, o dalis dar tais laikais su pampersais lakstė , o dabar protingiausiais pasijautė...
2024-05-21T15:10:01+03:00
pamesta diskusijos esmė: tavo pinigai -ne tavo ir jų negausi.
Įvertinus kaip vilkinamas sprendimas , laukiama rinkimų pabaigos, jau aišku, bus sudarytos salygos kad tik fondai pinių neatiduotų.
2024-05-27T09:59:47+03:00
Kokią prasmę šiame kontekste turi jūsų klausimas "kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei"? Aš moku, tamsta mokate, kiti irgi moka - ir ką? Tai mums suteikia teisę pareikalauti bet kuriuo metu atiduoti tai, ką Sodrai ir VB sumokėjome?:) Aha, kaipgis - pabandykite :-):)
Kai dėl jūsų "Absudiskai skamba kad žmogus nemoka mąstyti ir ne racionaliai naudos savo lėšas", tai vien jau tas faktas, kad tas žmogus pasirašo sutartį dėl kaupimo 2PF, neskaitydamas sąlygų (kuriose buvo aiškiai nurodyta, kad tai - ne kada nori atsiimamas kaupiamasis indėlis), rodo, kad jis TIKRAI nemoka mąstyti ir priimti racionalius sprendimus. :)
2024-05-27T10:04:45+03:00
"Kam laikyti" ir ar išvis laikyti kur nors terminuotus indėlius - tai ne šios diskusijos tema. Nenorite - nelaikykite. Bet jei kartą apsisprendėte laikyti ir pasirašėte sutartį dėl indėlio neatsiimamumo iki termino pabaigos - tai nerypaukite, kad jums neatiduoda jūsų pinigų bet kada. Tas pats ir su 2PF. Nesuvokiate analogijos?
2024-05-21T07:53:09+03:00
Manau, kad LVK labai taikliai nusakė reikalo esmę: "pensijų kaupimo sistema sukurta ne galimoms ištikti komplikuotoms gyvenimo situacijoms (pvz., prarasto ar netekto būsto, dantų gydymo ir pan.) spręsti, bet atlikti pensijų didinimo funkciją ir mažinti valstybės finansinę naštą ateityje.“
2024-05-21T08:05:51+03:00
Prisistatykite - kam Jūs astovaujate? Ryškiai tuos kurie pelnosi iš antros pakopos
2024-05-21T08:24:39+03:00
Taip, 2004 metais taip ir statavo. Ir jei nebutu kaitaliojamos taisykles, mazinamos imokos, prilipdomi kazkokie biudzeto asignavimai ir pan. Taip ir butu, tai mazintu valstybes nasta. Dabar deja, 20 metu "atkaupe' pensininkai iseidami i pensija ima visa suma, nes yra sukaupe katino asaras. To nebutu, jei nebutu kaitaliojamos taisykles kas kelis metus. Taigi dabar laikas pasitikrinti PF2 pasitikejima visuomeneje. Jei atrakinus didzioji dalis liks, tuomet pasitikejimas didelis, jei ne, tuomet yra kaip yra.
2024-05-21T08:33:40+03:00
Auksciausiasis teismas aiškiai konstatavo, kad sukaupta suma turi reikšmingai prisidėti prie valstybės pensijos. Matyt, tie +50-100 eur. reiksminga suma, kad iškart visko pasiimt ner galimybių :D
2024-05-21T09:02:38+03:00
Esi vienas iš daugelio, kuris neišmanydamas temos, pasakoji apie dalykus, kurių net nebandei pasitikrinti. II pakopa sugalvota ne Lietuvoje. Taikoma įvairiomis formomis daugelyje vakarų šalių. Atsiėmimas ribojamas ar iš viso negalimas daugelyje, nes prieštarautų tikslui.
2024-05-21T09:03:53+03:00
Kurie konkrečiai pokyčiai sumažino sukaupiamą sumą tiek, kad per 20 metų nesurinko minimalios sumos, kai aš per 12 metų, iš kurių daugiau nei pusę laiko dirbau individualia veikla, jau prieš kelis metus sukaupiau didesnę nei minimalią sumą?
Jei kaupi nuo MMA, tai priedas padidėjęs.
2024-05-21T09:35:11+03:00
As buvau pf istakose ir pf jau 2008 metais i fondus pagal plana.turejo buti pervedama iki 6 proc. vietoj sodros. Toliau buvo mintis, kad fondu imoku dalis dides, sodeos mazes dar labiau. Dabar tai butu jau mazdaug 15-20 proc. i fonda.
O kas yra dabar! Isdarkytos taisykles. Dar karta konkreciai, turejo buti 5.5 proc. pagal piras taisykles jau 2008 metais. Deja, buvo " laikinai sumazinta" ir tas laikinai virto 10 čia kreivų pokyčių su visokiais " asignavimais" is biudzeto ir visokiom nesamonem.
Taigi, ar aisku skirtumas 2008 metais tarp 2 proc ir 5.5 proc. Jei neeisku, tuomet grizkit i mokykla ir is naujo eikit matematikos kursa.
2024-05-21T15:42:14+03:00
Buvo planų įvairių, bet planas, nėra tvarka. Planas - kažkas paspango, bet to niekada ir nebuvo.
2024-05-21T17:51:07+03:00
Buvo tvarka ir istatymas . 5.5 proc. i fonda. Net jis nebuvo ivykdytas.
Ir jei " kazkas paspango" tai nereikia pykti, kad kitas del to "paspangimo" jauciasi kaip negaves jo lukesti atirinkancio daikto, todel jis iseina is sistemos ir palieka " spangstancius" toliau " spangti".
2024-05-27T09:36:09+03:00
Prisistatau: atstovauju sau ir tik sau, o su 2PF ezu susijęs tik tuo, lad esu vieno iš jų klientas (kaupiantysis). Tikiuosi, užganėdinau smalsumą?:) O dabar gal prisistatysite ir jūs, kam atstovaujate?
2024-05-21T08:25:36+03:00
Banke pinigai teisiškai...
2024-05-21T08:34:29+03:00
Kodėl Estijos pavyzdys blogas? Va kiek ŠB sąvininkų ten atsirado. NT, statybų augimas buvo... Kaip tik, kai pinigai būtų atiduoti masėms, tai jos vietoj ir išleistų, įlietų į ekonomiką. O turtingieji iškart išveža į Ispanijas, Kiprą, JAV fondus ir akcijas, dar balažin kur.
2024-05-21T08:45:13+03:00
Kam tos pensijos? Mes dar niekada negyvenome taip gerai.
2024-05-21T09:01:13+03:00
Straipsnis manipuliacinis: kas tie "visi", kurie piktinasi ir nerimauja? Aš nei piktinuosi, nei nerimauju. Vadinasi, ne "visi".
Argumentuotojams, kurie sako, kad buvo keičiamos PF2 taisyklės, bla bla bla ir bla bla bla, todėl dabar norime atsiimti pinigus: to nebus! Geriausiu, o tiksliau, blogiausiu atveju, galėsi pasirinkti, kad visi PF2 pinigai nukeliaus į Sodrą. Ar PF2, ar Sodra - tikslas užsidirbti pensijai.
2024-05-21T09:10:21+03:00
Kloune tu kloune....
2024-05-21T09:41:40+03:00
Lygis. "Šaunuolis" kvadratu.. Turi didelių problemų su teksto suvokimu. Trumpai pasikartoriu: Jei vapėsi, kad iš PF2 nori prieš pensiją pasiimti pinigus be jokios priežasties, TO NIEKADA NEBUS.. Dabar jau nebėra galimybės PF2 dalyviui nuspręsti sugrįžti į Sodrą. Bet net neabejoju, kad atsiras pasiūlymų vėl atidaryti tą galimybę sugrįžti į sodrą. Pasimatys, kiek čia daug keikiančių PF2 ir norinčių pasitraukti.
2024-05-21T09:43:02+03:00
TO NIEKADA NEBUS..
-------------------------------------------------------
Priims istatyma ir bus :D Ar jau net ir iistatymai LT nebegalioja?
2024-05-21T11:15:17+03:00
Na, ir kuris gi savižudis politikas tokį įstatymą priimtų? Aš ir dar vienas milijonas mokesčių mokėtojų finansavo dalį PF2 įmokų, kad žmonės papildomai susikauptų senatvės pensijai. O dabar už mano ir dar vieno milijono mokesčių mokėtojų pinigus norite prasifinansuoti einamąsias išlaidas? TO NEBUS. Nori iš PF2 pereiti į sodrą? Prašom. Nori iš PF2 išsigryninti, nes turi nepagydomą ligą ar turi ilgalaikį nedarbingumą? Prašom. Bet kad galėtumei išsigryninti visą sumą be jokios priežasties? Na, na.
2024-05-21T11:25:02+03:00
Finasuotojau tu, ka be tavo finansavimo mes vargšai darytume :DD Ar jau pamiršai, kad kaupiantys antroje pakopoje gaus mažesnę pensiją iš valstybės ? Tai lai pasiima ta sodra savo finasuotą dalį, o man gražina mano asmeninius pinigus. Ir tikrai čia jau nuo tavęs nepriklausys ar tie pinigai bus grąžinti ar nebus. Priklausys nuo Seimo. Ir jeigu politikai matys, kad ant to arklio gali gerai pasikelt reitingus - priims tokį įstatyma ir tavęs tikrai neatsiklaus :D
2024-05-21T09:15:46+03:00
įdomiausias tas prierašas apie
2024-05-21T09:23:15+03:00
įdomiausias tas prierašas apie nepilnamečius vaikus? kai vaikai buvo maži, pensija sukaupta buvo minimali ir nauda iš pasiėmimo yra ribota,
bet dabar kai iki pensijos liko mažai, atsitikus nelaimei norėčiau irgi padėti vaikams iš tų pinigų, bet negaliu, nes jie pinamečiai... kodėl ribojama?
Akivaidu: kad mažiau paiimtume iš fondų.
2024-05-21T09:29:40+03:00
Reikia baigti su šita komedija... II pakopa taip diskredituota, kad, kaži, ar galima labiau. Atiduoti pinigus žmonėms, ir tegu daro, ką tik nori - prageria, pravalgo, ištaško mergom...
Čia puikus pavyzdys, kaip bikių valdžia pagadina gerą dalyką.
Tik prie kiekvieno žmogaus Sodros paskyros, o paskui pensijos lapelio, reikia prirašyti, kiek jis pragėrė savo pensijos. Nes dabar lygiai tokia pati situacija - verkia dėl mažų pensijų, net kaip pažiūri, kodėl ji maža, tai: a) dirbo už minimumą, bet tikisi iš pensijos pralobti, b) dirbo juodais, nemokėjo mokesčių, gauna minimalią pensiją, c) jojo ant svetimo koto, todėl nesukaupė stažo, o kotas išėjo pas jaunesnę. Tai ar valstybė kalta, kad žmonės nemokėjo mokesčių ir dabar gauna ašaras?
Labai pikta dėl Pirčiupių vilijos Navickienės, kuri pensijas pagrindimai didina dykaduoniams, kurie tuoj gaus panašiai, kaip žmonės su 40 m. stažu.
2024-05-21T10:13:37+03:00
Aha, isovaizduoju irasa kokiais 2060 tais atsiimdamas pensija, - "jei pasiliktumėte pensiju fonde jusu 300 eur pensija si menesi butu 2 eurais didesnė, bet jus pasirinkote pasimti 5000 eur 2024 - ais ir juos investave uzdirbote 1 000 000 eur. Bet visgi geriau butu jei butumet pasilike 2 pakopos fonde. " :)
Kazkas tokio :)
2024-05-21T10:20:26+03:00
pasiziuri PF pelninguma ir tampa aisku, kad ten nera ko zvejot. O zvejot kitur eit juk negali :D sachas ir matas )))
2024-05-21T10:46:11+03:00
Estijos pavyzdys blogas nes?? Atsiėmus iš PF pinigus valdytojai nebegavo savo procento už valdymą
2024-05-21T11:15:46+03:00
Nes Estijoje protestantizmas nuo seno skatino zmones buti savarankiskais, o Lietuvoje visi vis nori paredyti, pamokyti. Tik bėda ta, kad paredydami ir pamokydami suaugusius zmones, pamirsta, kad vaiku svietimas kaip buvo po plintusu taip ir liko.
2024-05-21T15:44:52+03:00
Nes didžioji dalis atsiimtų pinigų panašu nuėjo į vartojimą čia ir dabar, taip padidinant pensijų problemą ateityje. Kas nori čia ir dabar daugiau, kad pinigų išleistum? Prekybos centrai ir pan., tikrai didesnę maržą iš tavo pinigų gauna.
2024-05-21T16:32:36+03:00
Estijoje prekybininkai tam gana rimtai ruošėsi ir kelis mėnesius turėjo didesnes apyvartas nei kalėdiniu laikotarpiu.
2024-05-22T01:54:27+03:00
Įkvepkit meilę, iškvėkit gėrį, ir diskusijos apie nieką, ir apie viską, bus lengvesnės.
Nematomo fronto kariai, kartais susimasto, o gal, net susireikšmina.., Net idomu, kaip albanų, angoliečių, filipiniečiu, verslininkai pasisakytų, nudienu klausimais.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Keista kodėl "piktinasi ir nerimauja". Štai girdėjau,, kad avia solition isleido obligaciju uz 300 mln. ir visi jas tiesiog graibstė. Šiaulių bankas isleido obligacoju, taip pat buvo ažiotažas. 3 pakopos pensiju fondai, kiti fondai visiskai atviri pasitraukimui ir niekas nei piktinasi nei nerimauja, o pelna uzdirba. Tai kuo skiriasi 2 pakopos fondai, kad tiesiog leidus pasitraukti, galvojama, kad beveik visi pasitrauks? Gal su 2 pakopos fondais kazkas blogai, gal taisykles kreivos, gal pelningumas mazas, jeigu jau taup " visi piktinasi ir nerimauja" kas nutiks juos atvėrus :)
2PF skiriasi nuo 3PF kaupiamų lėšų šaltiniais (keista, kad to nežinote). Pirma, pradėjusieji kaupti iki 2018 m., kaupė pervedimus iš Sodros, o ne privačias įmokas. Antra, po 2018 m. prie 2PF kaupimo prisideda valstybės biudžetas savo skarinamosiomis įmokomis (skirtomis skatinti kaupimą PENSIJAI, t.y. jos papildymui, o ne šiaip taupymą). Na ir trečia, 2PF kaupimo sąlygose iš pat pradžių buvo neatsiminėjimo sąlyga, kurios nebuvo 3PF kaupimo sąlygose.
Klausikite nepudrinkite smegenu ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi buti ir galimybe paditraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Absudiskai skamba kad žmogus durnas ir ne racionaliai naudos savo lėšas
Va butent tu visu "apendicitu" atsiradimas ir salygojo nepasitikejima PF2. Investicine prasme tai yra tas pats fondas. O kadangi tas pats, tai " piktinimasis ir nerimas" gali buti tik todel, kad su pf2 yra blogai. Butu gerai, nebutu nei piktinimosi nei nerimo.
Is Sodros kaupe savo busimos Sodros pensijos saskaita, ne siaip is Sodros. O del is pradziu numatytu 2PF salygu - taip, jos tikrai buvo numatytos kitokios, tik jas ivairus valdantieji blogino apie 10 kartu ir kiekviena karta ne kaupianciuju naudai, tad butu galima karta pakeisti ir kaupianciuju naudai.
Nuoširdžiai - kokia dalis žmonių, kurie nori pabėgti 2PF investavo į ASG obligacijas?
Įvardinkite, kuo niekada absoliučiai niekas nesipiktino?
As jums panasus i statistikos agentura?
Ne, panašus į absoliučiai nesigaudanti nei obligacijų platinime, nei PF. Atsakymas akivaizdus - nei vienas nedalyvavo ASG obligacijų platinime, kurį sugretinate su PF. Tai nei vienas iš tų norinčių nutraukti sutartis nei graibstė, nei būtų graibstęs.
Taip taip, pamokykit mane investavimo. :) paslaptis, kad tokie kaip tamsta pirma tegul rina bent fm egza issilaiko, o po to mokina investavimo. Be licenzijos negalima. Ar nezinot?
Kažko mokyti galima tik tada, kai mokinys mokytinas. Deja, bet investavimo genijus net nežino kodėl nei vienas nedalyvavo ASG obligacijų platinime. O ir nežino nei kokie ten egzaminai, nei kokios ten licencijos ar licenzijos.
Taip galima, jei licenzija turi. O jei neturi sedi ir humanitarines pasakas pasakoji.
Licenziją ar licenciją?
Bet juk būtent jūs tas humanitarines pasakas ir pasakojat, kad kaupiantys 2PF, atsiėmę sukauptus pinigus vienodai sėkmingai patys investuotų, sukauptų oriai senatvei ir valstybės po to nereikalautų didint Sodros pensijas.
lietuva, ko gero, vienintelę šalis kur piliečiai negali savo pinigais pasinaudoti esant reikalui. Gal bankai ir gi norės tokių teisų? teoriškai jūsų pinigai, praktiškai negausit :-)
Pinigai banke jau nera tavo nuosavybe. Turi tik reikalavimo teise. Depoziotine saskaita, tai tiesiog banko isipareigojimas.
Bankuose jau seniai taip yra. Pvz., Šiaulių bankas siūlo "terminuotus plius" indėlius, kurių negalima nutraukti iki pasibaigs terminas, išskyrus kelias išskirtinas aplinkybes. Taigi - jūsų pinigai, bet jei sutikote su indėlio sąlygomis, jų negalėsite pasiimti iki termimo pabaigos (nebent ...skaitykite tokio indėlio sąlygas). Sakyčiau, analogija su 2PF gana akivaizdi.
Klausikite nepudrinkite smegenu ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi buti ir galimybe paditraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Absudiskai skamba kad žmogus durnas ir ne racionaliai naudos savo lėšas
Klausikite nepudrinkite smegenu ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi buti ir galimybe paditraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Absudiskai skamba kad žmogus durnas ir ne racionaliai naudos savo lėšas
Klausikite NEMELUOKITE ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi būti ir galimybe pasitraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Taisyklė paprasta sulauki pensijinio amžiaus ir nusprendi ka daryt 1. Pasimti visus pinigus 2. Dali pasimti plius dar kaupti jei darbingas 3. Dalines išmokas 4. Anuiteta Absudiskai skamba kad žmogus durnas ir ne racionaliai naudos savo lėšas
Klausikite NEMELUOKITE ::) o kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei? Antra tai investicinis fondas tai turi būti ir galimybe pasitraukti kaip yra laisvame pasaulyje. Taisyklė paprasta sulauki pensijinio amžiaus ir nusprendi ka daryt 1. Pasimti visus pinigus 2. Dali pasimti plius dar kaupti jei darbingas 3. Dalines išmokas 4. Anuiteta Absudiskai skamba kad žmogus nemoka mąstyti ir ne racionaliai naudos savo lėšas
Kam laikyti indėlius tokiame banke, kai yra bankų, kurie leidžia indėlius pasiimti kada nori, o ir palūkanas moka tikriausiai didesnes. Pvz. N26, Trade Republic, abu su bankinėmis licenzijomis Vokietijoje.
Psss, neišduokite gėrį :)
Matau visiškai nesigaudai kas yra pensijų sistema, kas yra II pakopa, kokia buvo idėja ją įkuriant ir iš kokių pinigų mokamos pensijos dabartiniams pensininkams. Siūlau paskaitinėti 22 m senumo ekonomistų straipsnius, kuriuose viskas aiškiai išdėstyta. Bėda kad dalis žmonių susirgo amnezija ir nebeprisimena koks tada susisitarimas buvo, o dalis dar tais laikais su pampersais lakstė , o dabar protingiausiais pasijautė...
pamesta diskusijos esmė: tavo pinigai -ne tavo ir jų negausi. Įvertinus kaip vilkinamas sprendimas , laukiama rinkimų pabaigos, jau aišku, bus sudarytos salygos kad tik fondai pinių neatiduotų.
Kokią prasmę šiame kontekste turi jūsų klausimas "kas moka mokesčius sodrai ir tai pačiai valstybei"? Aš moku, tamsta mokate, kiti irgi moka - ir ką? Tai mums suteikia teisę pareikalauti bet kuriuo metu atiduoti tai, ką Sodrai ir VB sumokėjome?:) Aha, kaipgis - pabandykite :-):) Kai dėl jūsų "Absudiskai skamba kad žmogus nemoka mąstyti ir ne racionaliai naudos savo lėšas", tai vien jau tas faktas, kad tas žmogus pasirašo sutartį dėl kaupimo 2PF, neskaitydamas sąlygų (kuriose buvo aiškiai nurodyta, kad tai - ne kada nori atsiimamas kaupiamasis indėlis), rodo, kad jis TIKRAI nemoka mąstyti ir priimti racionalius sprendimus. :)
"Kam laikyti" ir ar išvis laikyti kur nors terminuotus indėlius - tai ne šios diskusijos tema. Nenorite - nelaikykite. Bet jei kartą apsisprendėte laikyti ir pasirašėte sutartį dėl indėlio neatsiimamumo iki termino pabaigos - tai nerypaukite, kad jums neatiduoda jūsų pinigų bet kada. Tas pats ir su 2PF. Nesuvokiate analogijos?
Manau, kad LVK labai taikliai nusakė reikalo esmę: "pensijų kaupimo sistema sukurta ne galimoms ištikti komplikuotoms gyvenimo situacijoms (pvz., prarasto ar netekto būsto, dantų gydymo ir pan.) spręsti, bet atlikti pensijų didinimo funkciją ir mažinti valstybės finansinę naštą ateityje.“
Prisistatykite - kam Jūs astovaujate? Ryškiai tuos kurie pelnosi iš antros pakopos
Taip, 2004 metais taip ir statavo. Ir jei nebutu kaitaliojamos taisykles, mazinamos imokos, prilipdomi kazkokie biudzeto asignavimai ir pan. Taip ir butu, tai mazintu valstybes nasta. Dabar deja, 20 metu "atkaupe' pensininkai iseidami i pensija ima visa suma, nes yra sukaupe katino asaras. To nebutu, jei nebutu kaitaliojamos taisykles kas kelis metus. Taigi dabar laikas pasitikrinti PF2 pasitikejima visuomeneje. Jei atrakinus didzioji dalis liks, tuomet pasitikejimas didelis, jei ne, tuomet yra kaip yra.
Auksciausiasis teismas aiškiai konstatavo, kad sukaupta suma turi reikšmingai prisidėti prie valstybės pensijos. Matyt, tie +50-100 eur. reiksminga suma, kad iškart visko pasiimt ner galimybių :D
Esi vienas iš daugelio, kuris neišmanydamas temos, pasakoji apie dalykus, kurių net nebandei pasitikrinti. II pakopa sugalvota ne Lietuvoje. Taikoma įvairiomis formomis daugelyje vakarų šalių. Atsiėmimas ribojamas ar iš viso negalimas daugelyje, nes prieštarautų tikslui.
Kurie konkrečiai pokyčiai sumažino sukaupiamą sumą tiek, kad per 20 metų nesurinko minimalios sumos, kai aš per 12 metų, iš kurių daugiau nei pusę laiko dirbau individualia veikla, jau prieš kelis metus sukaupiau didesnę nei minimalią sumą? Jei kaupi nuo MMA, tai priedas padidėjęs.
As buvau pf istakose ir pf jau 2008 metais i fondus pagal plana.turejo buti pervedama iki 6 proc. vietoj sodros. Toliau buvo mintis, kad fondu imoku dalis dides, sodeos mazes dar labiau. Dabar tai butu jau mazdaug 15-20 proc. i fonda. O kas yra dabar! Isdarkytos taisykles. Dar karta konkreciai, turejo buti 5.5 proc. pagal piras taisykles jau 2008 metais. Deja, buvo " laikinai sumazinta" ir tas laikinai virto 10 čia kreivų pokyčių su visokiais " asignavimais" is biudzeto ir visokiom nesamonem. Taigi, ar aisku skirtumas 2008 metais tarp 2 proc ir 5.5 proc. Jei neeisku, tuomet grizkit i mokykla ir is naujo eikit matematikos kursa.
Buvo planų įvairių, bet planas, nėra tvarka. Planas - kažkas paspango, bet to niekada ir nebuvo.
Buvo tvarka ir istatymas . 5.5 proc. i fonda. Net jis nebuvo ivykdytas. Ir jei " kazkas paspango" tai nereikia pykti, kad kitas del to "paspangimo" jauciasi kaip negaves jo lukesti atirinkancio daikto, todel jis iseina is sistemos ir palieka " spangstancius" toliau " spangti".
Prisistatau: atstovauju sau ir tik sau, o su 2PF ezu susijęs tik tuo, lad esu vieno iš jų klientas (kaupiantysis). Tikiuosi, užganėdinau smalsumą?:) O dabar gal prisistatysite ir jūs, kam atstovaujate?
Banke pinigai teisiškai...Kodėl Estijos pavyzdys blogas? Va kiek ŠB sąvininkų ten atsirado. NT, statybų augimas buvo... Kaip tik, kai pinigai būtų atiduoti masėms, tai jos vietoj ir išleistų, įlietų į ekonomiką. O turtingieji iškart išveža į Ispanijas, Kiprą, JAV fondus ir akcijas, dar balažin kur.
Kam tos pensijos? Mes dar niekada negyvenome taip gerai.
Straipsnis manipuliacinis: kas tie "visi", kurie piktinasi ir nerimauja? Aš nei piktinuosi, nei nerimauju. Vadinasi, ne "visi". Argumentuotojams, kurie sako, kad buvo keičiamos PF2 taisyklės, bla bla bla ir bla bla bla, todėl dabar norime atsiimti pinigus: to nebus! Geriausiu, o tiksliau, blogiausiu atveju, galėsi pasirinkti, kad visi PF2 pinigai nukeliaus į Sodrą. Ar PF2, ar Sodra - tikslas užsidirbti pensijai.
Kloune tu kloune....Lygis. "Šaunuolis" kvadratu.. Turi didelių problemų su teksto suvokimu. Trumpai pasikartoriu: Jei vapėsi, kad iš PF2 nori prieš pensiją pasiimti pinigus be jokios priežasties, TO NIEKADA NEBUS.. Dabar jau nebėra galimybės PF2 dalyviui nuspręsti sugrįžti į Sodrą. Bet net neabejoju, kad atsiras pasiūlymų vėl atidaryti tą galimybę sugrįžti į sodrą. Pasimatys, kiek čia daug keikiančių PF2 ir norinčių pasitraukti.
TO NIEKADA NEBUS.. ------------------------------------------------------- Priims istatyma ir bus :D Ar jau net ir iistatymai LT nebegalioja?
Na, ir kuris gi savižudis politikas tokį įstatymą priimtų? Aš ir dar vienas milijonas mokesčių mokėtojų finansavo dalį PF2 įmokų, kad žmonės papildomai susikauptų senatvės pensijai. O dabar už mano ir dar vieno milijono mokesčių mokėtojų pinigus norite prasifinansuoti einamąsias išlaidas? TO NEBUS. Nori iš PF2 pereiti į sodrą? Prašom. Nori iš PF2 išsigryninti, nes turi nepagydomą ligą ar turi ilgalaikį nedarbingumą? Prašom. Bet kad galėtumei išsigryninti visą sumą be jokios priežasties? Na, na.
Finasuotojau tu, ka be tavo finansavimo mes vargšai darytume :DD Ar jau pamiršai, kad kaupiantys antroje pakopoje gaus mažesnę pensiją iš valstybės ? Tai lai pasiima ta sodra savo finasuotą dalį, o man gražina mano asmeninius pinigus. Ir tikrai čia jau nuo tavęs nepriklausys ar tie pinigai bus grąžinti ar nebus. Priklausys nuo Seimo. Ir jeigu politikai matys, kad ant to arklio gali gerai pasikelt reitingus - priims tokį įstatyma ir tavęs tikrai neatsiklaus :D
įdomiausias tas prierašas apie
įdomiausias tas prierašas apie nepilnamečius vaikus? kai vaikai buvo maži, pensija sukaupta buvo minimali ir nauda iš pasiėmimo yra ribota, bet dabar kai iki pensijos liko mažai, atsitikus nelaimei norėčiau irgi padėti vaikams iš tų pinigų, bet negaliu, nes jie pinamečiai... kodėl ribojama? Akivaidu: kad mažiau paiimtume iš fondų.
Reikia baigti su šita komedija... II pakopa taip diskredituota, kad, kaži, ar galima labiau. Atiduoti pinigus žmonėms, ir tegu daro, ką tik nori - prageria, pravalgo, ištaško mergom... Čia puikus pavyzdys, kaip bikių valdžia pagadina gerą dalyką. Tik prie kiekvieno žmogaus Sodros paskyros, o paskui pensijos lapelio, reikia prirašyti, kiek jis pragėrė savo pensijos. Nes dabar lygiai tokia pati situacija - verkia dėl mažų pensijų, net kaip pažiūri, kodėl ji maža, tai: a) dirbo už minimumą, bet tikisi iš pensijos pralobti, b) dirbo juodais, nemokėjo mokesčių, gauna minimalią pensiją, c) jojo ant svetimo koto, todėl nesukaupė stažo, o kotas išėjo pas jaunesnę. Tai ar valstybė kalta, kad žmonės nemokėjo mokesčių ir dabar gauna ašaras? Labai pikta dėl Pirčiupių vilijos Navickienės, kuri pensijas pagrindimai didina dykaduoniams, kurie tuoj gaus panašiai, kaip žmonės su 40 m. stažu.
Aha, isovaizduoju irasa kokiais 2060 tais atsiimdamas pensija, - "jei pasiliktumėte pensiju fonde jusu 300 eur pensija si menesi butu 2 eurais didesnė, bet jus pasirinkote pasimti 5000 eur 2024 - ais ir juos investave uzdirbote 1 000 000 eur. Bet visgi geriau butu jei butumet pasilike 2 pakopos fonde. " :) Kazkas tokio :)
pasiziuri PF pelninguma ir tampa aisku, kad ten nera ko zvejot. O zvejot kitur eit juk negali :D sachas ir matas )))
Estijos pavyzdys blogas nes?? Atsiėmus iš PF pinigus valdytojai nebegavo savo procento už valdymą
Nes Estijoje protestantizmas nuo seno skatino zmones buti savarankiskais, o Lietuvoje visi vis nori paredyti, pamokyti. Tik bėda ta, kad paredydami ir pamokydami suaugusius zmones, pamirsta, kad vaiku svietimas kaip buvo po plintusu taip ir liko.
Nes didžioji dalis atsiimtų pinigų panašu nuėjo į vartojimą čia ir dabar, taip padidinant pensijų problemą ateityje. Kas nori čia ir dabar daugiau, kad pinigų išleistum? Prekybos centrai ir pan., tikrai didesnę maržą iš tavo pinigų gauna.
Estijoje prekybininkai tam gana rimtai ruošėsi ir kelis mėnesius turėjo didesnes apyvartas nei kalėdiniu laikotarpiu.
Įkvepkit meilę, iškvėkit gėrį, ir diskusijos apie nieką, ir apie viską, bus lengvesnės. Nematomo fronto kariai, kartais susimasto, o gal, net susireikšmina.., Net idomu, kaip albanų, angoliečių, filipiniečiu, verslininkai pasisakytų, nudienu klausimais.