tai prasmes treciam skiepui ir nebelieka , visus vistiek izoliuoja.
2021-11-05T13:28:12+02:00
Skiepas saugo nuo mirties, o ne nuo izoliacijos...
2021-11-05T13:48:53+02:00
Jei taip, tai nesiskiepysiu trečiu skiepu, nes esu jaunesnis nei 30 ir neturiu antsvorio.
2021-11-05T14:06:36+02:00
O aš skiepysiuosi, nors taip pat nesu rizikos grupėje. Reiškmingų šalutinių poveikių nuo vakcinos tikimybė vis vien yra ženkliai mažesnė, nei reikšmingų šalutinių poveikių tikimybė nuo COVID (o užsikrėtimo tikimybė, manau, tikrai didelė).
2021-11-05T14:29:05+02:00
Oficialiai, berods, nuo skiepų sukeltų komplikacijų mire 8 asmenys. Kiek mire asmenų nui covid iki 25 m. Man rodos, vos keli. Tai jauniems, o ypač vaikams, rizikos mirt nuo skiepo net dideanės, nei nuo pačios ligos.
2021-11-05T20:54:45+02:00
berods? man rodos? gal jau žegnokitės, arba pradėkit draugauti su skaičiais ir faktais ;-)
2021-11-06T10:46:36+02:00
faktai tokie, kad pasitaiko mirčių nuo skiepų. Buvo straipsnių apie tai. Žinau tikrai, kad vienas regbininkas mirė nuo skiepo sukelto šoko Santariškėse. USA VAERS sistemoje pranešimų apie mirtis po skiepo (aišku nebūtinai nuo skiepo) sudaro 0,0036 proc.
2021-11-05T12:12:05+02:00
Pagaliau šiek tiek logikos.
2021-11-05T12:13:14+02:00
Pagaliau, geriau vėliau negu niekada…
2021-11-05T12:26:11+02:00
puiku,pradedam galvoti pagaliau:)
2021-11-05T12:26:19+02:00
pagaliau kažkas logiško ir ligos valdymui
2021-11-05T12:29:14+02:00
Pala, tai "skiepas" vis tik nėra skiepas, nes nuo nieko neapsaugo, tik sumažina mirties tikimybę susirgus ir jį reikės kartoti kas 6 mėn visą gyvenimą?
2021-11-05T13:30:21+02:00
Pala, o "šalmas" vis tik nėra šalmas, nes nuo nieko neapsaugo, tiek sumažina smegenų sutrenkimo ar mirties tikimybę ir jį reikia dėvėti kaskart vaikštant po statybas, važiuojant dviračiu ar motociklu?
2021-11-05T13:52:42+02:00
Bet juk buvo metus per medijas kalama i galva, kad nors tau ir nepavojingas covid (jauniem), bet skiepytis privalu, nes taip apsaugai kitą, neužkreti.
Kalama tai, kas tuo metu atrodo, kad yra tiesa. Tai, kad mokslas vis daugiau sužino apie virusą ar kad pats virusas laikui bėgant mutuoja, nereiškia, kad kažkas sąmoningai melavo. Net ir šiandien dar nėra aiškaus mokslininkų sutarimo kiek ir ar apskritai skiepai sumažina viruso perdavimo tikimybę (yra ne viena skirtingus rezultatus parodanti studija).
2021-11-05T14:04:24+02:00
Kad vakcinos sumažina mirties tikimybę, NIEKAM iš mokslininkų ar už tai atsakingų institucijų nekyla klausimų, vieninteliai galimi atviri klausimai - efektyvumo ir šalutinių poveikių skaičių po kablelio patikslinimas. Jei visos pasaulio už vaistų saugumą atsakingos valstybinės agentūros jau dabar sako - "mes esame įsitikinę, kad vakcinos yra pakankamai saugios - naudokite", kuo tau bus ramiau jei jos tą patį pakartos po metų? Jei jau nepasitiki korumpuotomis institucijomis, tai jos juk nepasikeis per metus.
2021-11-05T14:07:56+02:00
Bet tokiu atveju, jei visi platina virusa, atkrenta pagrindas skiepyti visus vaikus ir jaunus, nes jiem virusas tai nepavojingas. Dingsta argumentas "apsaugoti kitą".
2021-11-05T15:23:03+02:00
Taip, jei mokslinis konsensusas bus, kad skiepai nesumažina tikimybės viruso plitimui, šis argumentas dings. Kol kas tokio vieningo matymo nėra, nes yra studijų su rezultatais į abi puses.
2021-11-05T15:58:22+02:00
"Kalama tai, kas tuo metu atrodo, kad yra tiesa."
Visada sakiau: blogiausia ne tai, kad valdžia visko iki galo nežino. Blogiausia tai, kad nežinodama elgiasi LYG ŽINOTŲ, ir nustato labai realias pasekmes turinčias, prievartines priemones. Kaip sakoma, nieko nėr blogiau už durnių su iniciatyva.
2021-11-05T12:49:10+02:00
taip iseina kad su gp paleidimu rugsejo men buvo paskatinta viruso sklaida kuri ir privede iki rekordiniu rodikliu visoje es. ir jie dar ciniskai aisina kad gp padeda valdyt virusa. matyt prognozes isvis liudnos jei teko praryt karcia piliule ir pripazint savo nesamone
2021-11-05T14:28:40+02:00
Gal pagaliau ir Šimonyte daeis, kad rugsėjį su GP prekybcentriuose tokį Corona balių užkūrė, kad Veryga su Skverneliu tyliai rūko kamputyje (pun intended dėl 'rūko').
2021-11-05T20:56:55+02:00
Danija su GP pergyveno visą vasarą, rugsėjo pradžiai 12+ susiskiepijo iki 83% ir panaikino apribojimus rugsėjį. Tai sakote GP kaltas? ;-)
2021-11-05T21:53:51+02:00
vienareikšmiškai neatsakysi, bet kad be kaukių prekybcentriuose leido lakstyti, tai buvo didelė klaida.
2021-11-05T12:50:20+02:00
Pasirodo yra dar protingai mastančių ir sugebančių įtikinti šią bukalaurų vyriausybę priimti teisingus sprendimus. Pagaliau suprato, kad tas gp yra absoliutaus "0" vertės ir tik padėjo plisti virusui.
2021-11-05T13:40:51+02:00
Turbut visi suprantame, kad jo verte vakcinacijos skatinimas sukuriant kliutis nesiskiepijusiems, nors oficialiai jis pristatytas kaip viruso valdymo priemone.
2021-11-05T13:59:52+02:00
Vadinasi melavo?
2021-11-05T16:00:09+02:00
Taip - elgėsi su tauta kaip su kvailiais, o dabar stebisi, kad valdžios neklauso ir negerbia.
2021-11-05T18:13:25+02:00
kvadratams ir AAA-kams visu pirma reikia suprasti, ką reiškia "meluoti". Meluoti, reiškia, žinoti faktus, bet sąmoningai sakyti kažką kito, siekiant sau kažkokios naudos. Kai viso pasaulio mokslininkai tvirtino, kad vakcina padės suvaldyti virusą, viso pasaulio vyriausybės mokslininkų išvadas palaikė ir pradėjo vakcinavimo etapą. Paaiškėjus, kad vakcina tiesiog apsaugo nuo mirties, plius sumažina riziką susirgti, bet vistiek vakcinuoti suserga ir platina virusą, Lietuvos valdžia (kaip ir visas pasaulis) reaguoja į įvykius ir keičia sprendimus. Klausimas, kurioje VIETOJE valdžia meluoja? Meluoja Uspaskichas, žadėdamas pensininkams patrigubinti pensijas, jei jį išrinks, nes to jis negalės padaryti. Dabartiniai sprendimai priimami pagal faktus, čia 50/50, pavyks ar ne. Šiuo atveju kvadratai ir Aaakai iš visi neturi pasiūlymo, ką daryti, bet moka kritikuoti
2021-11-05T18:35:27+02:00
Supratau. Vadinasi vyriausybė ir palaikantys jos poziciją (ne)sąmoningai KLYDO. Ir remdamiesi klaidingais teiginiais ar supratimais sąmoningai spaudė, reketavo, žemino savo tautos piliečius versdama daryti nelogiškus, mokslu nepatvirtintus veiksmus ir reikalavimuss
2021-11-05T19:46:09+02:00
Taip. Priimti sprendimą, nors ir klaidingą sprendimą, nėra melavimas. Nepalaikau nei vienos nei kitos pusės, bet mane labai erzina tokie teiginiai alia "vyriausybė meluoja, vakcina nepadeda". Tai yra prasčioko koziriai. Mokslų nepatvirtintos? Nelogiškus? Sąmoningai spaudė? Ar ne per daug lozunginių frazių viename komentare :) ? Eilinį karta, prasčiokų koziriai :)
2021-11-06T12:33:54+02:00
Aš niekada nerašiau, jog vakcina nepadeda. Aš tik teigiu, kad skiepyti reikia rizikos grupes. Versti skiepyti vaikus ir jaunus nėra prasmės, nes pasirodo, kad ir pasiskiepyję platina virusą. Tokia prievarta netgi nusikalstama, nes vakcinos dar vis eksperimentinės ir gali sukelti šalutinių poveikių ir netgi mirtis, o jaunam mirti nuo covid tikimybė ypač maža. Kitas dalykas - visuomenės supriešinimas. Manau, valdžia savo sprendimais prisidėjo prie visuomenės susiskaldymo.
2021-11-06T13:58:30+02:00
Aš akcentavau lozunginius žodžius "valdžia meluoja".
2021-11-05T12:57:19+02:00
Eina po velniu su tokiais sprendimai. tai koks skirtumas skiepytis ar nesiskiepyti. galu gale aisku kad tiesiog geriausia yra persirgti.
2021-11-05T13:14:16+02:00
Tai buvo aišku iš pat pradžių, bet "mokslo" šalininkai kažkodėl labai nenori apie tai kalbėti.
2021-11-05T18:18:38+02:00
Neklysta tie, kurie nieko nedaro. Todėl jus visiškai teisus. Klausimas jums, ką daryt toliau ? Nors, geriau kritikuoti, nei priimti sprendimą
2021-11-05T12:57:59+02:00
Idomu kodel niekas netrina suksciau esanciu komentaru, juk tai visiska propoganda! Komentarai turiu minty…
2021-11-05T20:57:49+02:00
valytojai išeiginė, trolibanas siautėja ;-)
2021-11-05T13:11:28+02:00
Šeimose sirgo vaikai, o tėveliai sėkmingai platino virusą eidami į darbus, lankydamiesi visose vietose, kur GP leidžia, nes ale "pateptiesiems" nereikėjo nei izoliuotis nei testuotis. Labai gaila, bet tai buvo viena iš priežasčių dėl išaugusių susirgimų skaičių per rugsėjį ir spalį, gal bent dabar kažkiek tvarkos atsiras.
2021-11-05T13:20:21+02:00
O, koks absurdiškas sprendimas. Spėju, kad didelė dalis sąmoningos, pasiskiepijusios visuomenės tokį sprendimą tiesiog ignoruos. Tarkime, aš esu pasiskiepijęs, mano šeima ir artimiausi draugai taip pat skiepyti. Koks tikslas mums kažkur karantinuotis po kontakto? O jei ir sutinku darbe ar šiaip kur kokį pasirinkusį mirti laisvu, tai jau čia jo problema, ne mano.
2021-11-05T13:38:48+02:00
Sprendimas teisingas, nes (1) net ir skiepyti žmonės gali susirgti su rimtomis pasekmėmis (nors to tikimybė ir ženkliai mažesnė), (2) yra nemažai žmonių, kurie negali skiepytis ir juos gali užkrėsti, tame tarpe - imunosupresuoti žmonės ir vaikai (nors sunkios ligos tikimybė taip pat mažesnė). Atsakingi žmonės sirgdami ir eiline virusine infekcija stengiasi jos neplatinti, o ten tiek užsikrėtimo, tiek sunkios ligos tikimybė yra ženkliai mažesnė.
2021-11-05T14:03:43+02:00
Tai tikslas aiškus ir paprastas - kad neužkrėstumėte kitų, tiek skiepytų, tiek neskiepytų. Ar to nesuprantate, ar nenorite suprasti?
2021-11-05T16:01:50+02:00
Nejau būna, kad edžiukeitid vaksineitid ko nors nesuprastų?
2021-11-05T17:51:59+02:00
Tai kad ne tikslas išgyventi pačiam. Kas dėl kitų tai tegul tiki ko nori dievų, česnaku ar mokslų.
2021-11-06T09:24:04+02:00
Oj, kas čia prabilo? Kas čia užsinorėjo laisvės "spręsti pačiam"? Girdžiu tą pačią dainelę kaip antivakserių:) Ne, ne, ne, jūs privalote galvoti ir apie kitus, privalote saugoti mūsų sveikatos sistemą nuo nepakeliamo sergančių krūvio. Kokie ten dar argumentai sakomi tokiu atveju? Taip kad sėdėsite izoliacijoje, kitaip gausite baudą.
2021-11-06T13:14:11+02:00
ponas komediantas, `500 bauda ir baudžiamoji atsakomybė tikrai padės jums teisingai apsispręsti :).
2021-11-05T13:41:25+02:00
Anekdotas iš gyvenimo -
Keli valdžios vakcinavimo pasakojimų etapai:
1. vakcinuotieji neužsikrečia.
2. vakcinuotieji užsikrečia, bet neserga.
3. vakcinuotieji serga, bet lengvai.
4. vakcinuotieji gali susirgti sunkiai, bet nepapuola į reanimaciją.
5. vakcinuotieji papuola į reanimaciją, bet nemiršta.
6. vakcinuotieji miršta, bet lengvai.
7. vakcinuotieji miršta sunkiai, bet ramia sąžine.
8. vakcinuotieji papuola į Rojų, o nevakcinuotieji tiesiog padvesia.
2021-11-05T13:49:33+02:00
Koks tada tikslas Galimybių paso ? Kam jis reikalingas ?
2021-11-05T13:59:54+02:00
Kad galėtum nueit į kabaką ar šiaip pasitūsint,dar duonos pardei nusipirkt
2021-11-05T14:11:28+02:00
O kaip tai susiję au pandemijos valdymu?
2021-11-05T14:49:11+02:00
Skiepyti žmones platina keturis kartus mažiau virusų,čia kolegų trolių ir VŽ trolių vado Mauro išmintis,ne mano nuomonė,kaip ištikrųjų nežinau,bet spėju,kad platina visi vienodai
2021-11-05T15:55:58+02:00
Paskutiniais duomenim platina vienodai,, tik tikimybe uzsikrest delta passiskiepyjusiems yra 1.5 karto mazesne.
2021-11-05T17:56:15+02:00
Vot čia tai eksperimentas. Net pavadinimas neturi nieko bendro su covid.
2021-11-05T18:27:45+02:00
Tai nuo 4 nusirito iki 1,5 karto?bet tai vistiek +0,5 vakcinų naudai
2021-11-05T20:02:00+02:00
Kad tu nesėdėtum Ka-ran-tine, kad tavo 6 draugai galėtų išskristi į Gruziją... Ir kad vienintelis covid'o atributas, pažvelgus per langą, būtų ... kaukė :)
Iš atminties: LT rekordai - ~50 mirčių/d., ~4500 n. susirgimų/d., ~2600 hospitalizuotų. Nieko panašaus neturime NeSedėdami karantine!!! ir turėdami DELTą atmainą!!!! Kai dar prieš keletą mėn. nebuvo aišku ar turimos vakcinos gelbės nuo D. atmainos.
2021-11-05T13:50:57+02:00
Atsimenu kai diskutavo per laidas visokie žalimai, taigi pagrindinis argumentas ju buvo, kad skiepytis visiems pareiga, neva kad kitą apsaugot. Tai kaip čia gaunasi dabar?
2021-11-05T14:01:46+02:00
Gaunas,kad PIŠ-pasio savininkai nuleisti ant žemės į paprastų mirtingų antivakserių lygį)
2021-11-05T15:13:42+02:00
Čia gaunasi taip, kad dvasios ne taip suprato ir ne taip interpretavo savo mąstymus konstitucijoje
2021-11-05T13:59:47+02:00
sprendimas geras, dar reiktų panaikinti GP ir palikti tik kaukes uždarose patalpose. Tada svarbiausia vakcinuoti pensininkus (tiek pirma, tiek trečia doze), pvz. mokėti 13, 14, 15 pensiją vakcinuotiems + jaunesnius turinčius antsvorį, gretutines ligas (atsekti pagal TLK kodus, taip pat skatinti kaip pensininkus išmokomis). Pagaliau priimti įstatymą dėl žalos atlyginimo esant sunkiam šalutiam vakcinų poveikiui. Ir bandyti kaip Floridoje perlipti bangą nieko neuždarant.
2021-11-05T16:03:28+02:00
Kažkas tokio, tik nebūčiau tikras dėl apdovanojimo už antsvorį.
2021-11-05T14:00:51+02:00
Gyvenimas privers pereiti prie racionalių sprendimų.
Greit išsidūks ta "tamsuomenės Lietuva" retorika, į kurios dūdą ir VŽ entuziatingai pučia (man labai dėl to gaila, bet gal čia laikinas redakcijos sąmonės užtemimas?).
Nebebus ką kaltinti, visiems mums reiks spręsti pasiskiepijusių imuniteto problemas.
2021-11-05T14:16:17+02:00
Uk jau naudoja geriamas tabletes, greitai jos bus ir Lt. Tai puiki naujiena, nes galėsime rinktis: arba skiepas, arba tabletės.
2021-11-05T14:29:16+02:00
tai vakcina blogai, nes trumpai testuota, bet dar trumpiau testuotas vaistas gerai?
2021-11-05T14:40:16+02:00
vaisto ir vakcinos skirtumas yra tas, kad vaistai naudojami tik susirgus, t.y. gal iš viso nesusirgsi, gal prasirgsi besimptome forma, gal sirgsi lengvai (pvz. tik sloga, nedidelė temperatūra) ir nereiks nei vaistų, nei vakcinos :) Be to vaistai reikalingi ir sunkiau susirgusiems vakcinuotiems, taip kad vaistų nauda yra labai didelė.
2021-11-05T15:25:28+02:00
ne apie naudą klausimas. Vienas pagrindinių antivaksinių argumentų yra, kad vakcina eksperimentinė, šalutiniai poveikiai, etc. O tai kaip tada su ką tik sukurtais vaistais?
2021-11-05T15:57:41+02:00
pasižiūrėkit pvz. Estijos duomenis https://www.terviseamet.ee/en/coronavirus-dataset, tarkim 40-44 amžiaus grupėje nustatyti 17239 atvejai (Profile of infected individuals), iš kurių 389 (2,2%) buvo hospitalizuoti (The profile of hospitalised patients), taigi teoriškai eksperimentiniai vaistai buvo reikalingi 389 iš 17239, kai tuo tarpu eksperimentinė vakcina privaloma visiems (91154) 40-44 metų asmenims (pagal https://www.stat.ee/en/avasta-statistikat/valdkonnad/rahvastik/population-figure 40-44 asmenų Estijoje yra 91154), jeigu nori gyventi laisvai be ribojimų :)
2021-11-05T16:05:33+02:00
Jei jie nebus privalomi, problemos nematau. Kaip ir su skiepais, beje. Jei tik kas nori išbandyti naujausius mokslo produktus - kas aš, kad jiems uždrausčiau? Bet jei reikalaus, kad bandyčiau ir aš - na, kad jie pasijustų saugiau - siųsiu kuo toliau.
2021-11-06T09:30:40+02:00
Sveikas antivakseris nenori eksperimentinės vakcinos. O susirgęs antivakseris nori eksperimentinių vaistų. Jauti skirtumą?
2021-11-05T14:35:29+02:00
vis tik gerai ta pandemija, parode, kad sveikatos sistema yra suudu kruva :) skiepykis, turesi laisve, o dabar grizta: devek kauke, tirkis, izoliuokis. Dejau skersa ant tu idiiotu antivakseriu, nei kiek negaila man ju jeigu nesiskiepyja ir uzsilenkia.
2021-11-05T16:06:15+02:00
Ne sveikatos sistema, o moteriausybė...
2021-11-05T14:43:16+02:00
Apie tai, kad pasiskiepiję žmonės gali netgi labiau platinti virusą (nes dažnas laisviau elgiasi) rašyta ne kartą vzinių komentatorių. Kiti pyko, drabstėsi purvais, nes rašė "tamsuomenė". O "tamsuomenė" pasirodė esanti teisi. Linkėjimai "šviesuomenei".
2021-11-05T14:49:07+02:00
Fuckin antivakseriai dėl to kalti. Būtų 90% skiepytų, kas serga o kas ne visiems būtų nusispjaut ligoninės nebūtų užkimštos, tikslas neužlaužti sveikatos apsaugos sistemos pasiektas. O dabar negalėsi laisvai judėti vien todėl, kad kokio vargšo antivakserio neapkrėstum.
2021-11-05T14:57:02+02:00
Na, nebūtinai kad antivakserio neužkrėstum. Pasirodo, kad gali užkrėsti ir vakserį.
2021-11-05T15:21:38+02:00
Klausimas kam yra kuriama ir palaikoma sveikatos apsaugos sistema? Ar kad užtikrintų ir palaikytų LT žmonių sveikatą, ar kad žmonės su savo negalia ir ligomis prisitaikytų ir palaikytų šlubuojančią ir neįgalią sveikatos apsaugos sistemą????
2021-11-05T15:28:21+02:00
jūsų argumentas tiktų įprastiniu laiku, tik va atėjo pandemija, kuriai niekas gydytojų per metus neparuoš, ir todėl visa visuomenė turi pasijungti. O dabar ir gaunasi, kad su visom kitom ligom tenka palaukti.
2021-11-05T15:59:42+02:00
Gal galėtumėte pateikti pavadinimą teisės akto, kuriame buvo nurodyta, kad paskelbta pandemija?
2021-11-05T16:11:22+02:00
Koks skirtumas, ar užkrėsi vakserį? Absoliuti dauguma užkrėstų vakserių prasirgs besimptome forma ir net nežinos kad sirgo. Skirtingai negu antivakseriai, kuriems yra nemaža tikimybė mirti (laisviems).
2021-11-05T16:18:27+02:00
Jūsų argumentas būtų į temą, jei nebūtų vykdoma SAS reforma, kurios metu uždaromos gydymo įstaigos (taigi veikiama priešingai nei reikėtų per sveikatos krizę). Taip pat nelabai suprantu, kokio lygio gydytojus reikia paruošti, jei gydymo būdai riboti. Čia jau minėta, kad karo medikus paruošia per kelias ar keliolika savaičių. Tai kodėl per beveik dvejus metus negalėjo paruošti siauro profilio specialistų pagrindiniams veiksmams atlikti?
2021-11-05T21:00:55+02:00
Absoliuti dauguma užkrėstų vakserių prasirgs besimptome forma ir net nežinos kad sirgo - jūs darėte tyrimą, ar šiaip, turite nuomonę?
2021-11-06T11:10:21+02:00
Aš, pavyzdžiui, manau kad Antarktidoje liepą būna gana šalta. Bet ne, tyrimų ten nedariau, temperatūros nematavau.
2021-11-05T16:08:22+02:00
Australijoje, Svedijoje ir Jav yra neaiskiai del ko perpildytos ligonines . Ir tai ne covid atvejai. Manau, vakseriai greitu laiku sulauks nemaloniu ziniu is skandinavijos. Iki musu tiesa ateina is ten.
2021-11-05T16:09:53+02:00
Simonyte, laikas pirkt ivermektina. Saugus ir praktikoje patikrintas vaistas nuo covid.
2021-11-05T18:45:15+02:00
Pries metus skiepas saugojo nuo visko.. o dabar nuo nieko..:), zmones daromi gvinejos kiaulytemis..:). O gal covid19 tik pretekstas ..:)? Nes logisko testinumo veiksmuose nerasta.
2021-11-05T20:59:43+02:00
šiek tiek keista, kad SAM tik dabar susizgribo keisti algoritmą. Duomenis tai turi - kitų šalių dar vasarą, Lietuvos 2,5 mėn.
2021-11-05T21:48:26+02:00
Tai vadinama nekompetencija-jau nuo pirmos Dulkio išventinimo kalbos apie 130 (ar kiek ten) punktų ,buvo akivaizdu ,kad vaikinukas įmynė į š....
2021-11-05T22:56:29+02:00
Primkit mokslo dovana .petis uz laisve.
2021-11-06T09:37:26+02:00
SAM rengė algoritmą GP. Tam, kad žmonės dėl GP skiepytųsi, reikėjo kuo daugiau pridėti laisvių ir galimybių. Nesvarbu, kad dalis jų prieštaravo gaunamiems "duomenims". Vakcinavimo dėl GP banga išsikvepė, laikas keisti algoritmą į artimesnį realybei. Na, bent jau iki kito "algoritmo" sukūrimo.
2021-11-06T10:48:44+02:00
man rodos jūs vadovaujatės "jei rūko, tai ir geria, o jei geria, tai..." lygio logika ;-) Ne Dulkys algoritmus dėlioja, o pakeistas jis kažkodėl buvo nuo spalio. Nurašyčiau neatidumui ir beveik nematomos vyr.epidemiologės silpnokai kompetencijai.
2021-11-06T10:51:03+02:00
deja čia tik jūsų susigalvota versija, daugiau nieko. Sutikčiau tik dėl to, kad po nustatyto rimto kontakto su užsikrėtusiu izoliuotis reikėtų nesvarbu ar skiepijaisi ar ne. GP tai netrukdo, jis atlieka savo funkciją ir gali galioti toliau, kaip ir kitur pasaulyje.
2021-11-06T11:44:20+02:00
O tai kokią funkciją atlieka GP, jeigu preziumuojame jog virusą vienodai platina tiek pasiskiepyję, tiek ne ? Oficialios, deklaruojamos funkcijos, tokiu atveju, GP neatlieka.
2021-11-06T13:05:37+02:00
Deja?:) Kaip tik ne "deja", mąstantis žmogus pats kuria algoritmus, todėl jam nėra sudėtinga matyti kaip veikia kitų sukurti algoritmai. Bet taip, jei Jūs laukiate vyriausybės oficialaus patvirtinimo kaip ir kodėl buvo sukurtas ir paleistas vienas ar kitas algoritmas, tai sėkmės laukiant.
2021-11-06T17:15:01+02:00
preziumuokite sau į sveikatą. O jei iki šiol dar neaišku, funkcija ta pati kaip visur pasaulyje - leisti verslams veikti su mažiau apribojimų, priimant klientus su kontroliuojama ir kartais mažesne rizika užsikrėsti.
2021-11-05T22:55:43+02:00
Antivakseriai, labai drąsus ir bebaimiai žmonės. Bet susirgę bėga į ligoninę ir maldauja pagalbos
2021-11-06T12:18:14+02:00
Labai logiškas žingsnis.
Tas faktas kad užpirko kiekvienam įskaitant kūdikius po 6 dozes jau pavasari rodo kad valdžia visą tai žinojo jau seniai. Tiesiog vedžiojo už nosies ir melavo nes reikėjo kažkaip vakcinas iškišti.
Dabar, kai atėjo laikas priversti žmones pasiskiepyti 3 doze, vėl pradėjo jau anksčiau atliktus veiksmus - atėmė anksčiau žmonėms suteiktas "teises", kad po po 3 skiepo vėl galėtų maloningai suteikti. Tas pats seks su 4-ta ir n-aja doze ir kiekvieną sykį bus lengviau nes žmonės įpras ir nepurkštaus (kaip kad dabar tikrai nematysit jokių protesto akcijų dėl vėl atimtų teisių iš tų kurie du kart pasiskiepijo).
Tęsiant prognozavimą į ateitį, tai didžiausia nauda farmacijos įmonėms būtu "imunitetas kaip prenumerata", ty kad žmonėms patys pradėtų nuolatos pirkti ir leistis tam, kad įgytų laikina apsaugą.
2021-11-06T13:07:22+02:00
Na, tai dabar pagrindinis klausimas: ar kontaktą turėję paskiepyti žmonės turės testuotis savo sąskaita? Nes jei seimas atmes prezidento veto, tai testavimas bus darbuotojo sąskaita.
2021-11-06T16:51:45+02:00
Po tokių žinių jau vargu ar atmes veto.
2021-11-06T17:11:58+02:00
nesusišukavusiems - po kontakto visiems testai kaip buvo taip ir lieka nemokami. Taip kad jūsų keliamas klausimas stipriai pro šalį.
2021-11-06T18:26:22+02:00
"čia tik jūsų susigalvota versija, daugiau nieko" [c. Mauras] :) Ar gal turit nuorodą į šaltinį? Spaudoje rašo: "Seime priimtos Žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo pataisos numatė, kad periodiškai testuotis turintys nepasiskiepiję darbuotojai nuo gruodžio 1 dienos tai darytų savo lėšomis." Jei išimčių nėra, tai po kontakto paskiepytus testuos nemokamai, o nepaskiepyti turės testuotis savo lėšomis.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
tai prasmes treciam skiepui ir nebelieka , visus vistiek izoliuoja.
Skiepas saugo nuo mirties, o ne nuo izoliacijos...
Jei taip, tai nesiskiepysiu trečiu skiepu, nes esu jaunesnis nei 30 ir neturiu antsvorio.
O aš skiepysiuosi, nors taip pat nesu rizikos grupėje. Reiškmingų šalutinių poveikių nuo vakcinos tikimybė vis vien yra ženkliai mažesnė, nei reikšmingų šalutinių poveikių tikimybė nuo COVID (o užsikrėtimo tikimybė, manau, tikrai didelė).
Oficialiai, berods, nuo skiepų sukeltų komplikacijų mire 8 asmenys. Kiek mire asmenų nui covid iki 25 m. Man rodos, vos keli. Tai jauniems, o ypač vaikams, rizikos mirt nuo skiepo net dideanės, nei nuo pačios ligos.
berods? man rodos? gal jau žegnokitės, arba pradėkit draugauti su skaičiais ir faktais ;-)
faktai tokie, kad pasitaiko mirčių nuo skiepų. Buvo straipsnių apie tai. Žinau tikrai, kad vienas regbininkas mirė nuo skiepo sukelto šoko Santariškėse. USA VAERS sistemoje pranešimų apie mirtis po skiepo (aišku nebūtinai nuo skiepo) sudaro 0,0036 proc.
Pagaliau šiek tiek logikos.
Pagaliau, geriau vėliau negu niekada…
puiku,pradedam galvoti pagaliau:)
pagaliau kažkas logiško ir ligos valdymui
Pala, tai "skiepas" vis tik nėra skiepas, nes nuo nieko neapsaugo, tik sumažina mirties tikimybę susirgus ir jį reikės kartoti kas 6 mėn visą gyvenimą?
Pala, o "šalmas" vis tik nėra šalmas, nes nuo nieko neapsaugo, tiek sumažina smegenų sutrenkimo ar mirties tikimybę ir jį reikia dėvėti kaskart vaikštant po statybas, važiuojant dviračiu ar motociklu?
Bet juk buvo metus per medijas kalama i galva, kad nors tau ir nepavojingas covid (jauniem), bet skiepytis privalu, nes taip apsaugai kitą, neužkreti.
Būkit objektyvus lygindamas,šalmo-vakcinos klinikiniai bandymai baigsis 2023m.
Kalama tai, kas tuo metu atrodo, kad yra tiesa. Tai, kad mokslas vis daugiau sužino apie virusą ar kad pats virusas laikui bėgant mutuoja, nereiškia, kad kažkas sąmoningai melavo. Net ir šiandien dar nėra aiškaus mokslininkų sutarimo kiek ir ar apskritai skiepai sumažina viruso perdavimo tikimybę (yra ne viena skirtingus rezultatus parodanti studija).
Kad vakcinos sumažina mirties tikimybę, NIEKAM iš mokslininkų ar už tai atsakingų institucijų nekyla klausimų, vieninteliai galimi atviri klausimai - efektyvumo ir šalutinių poveikių skaičių po kablelio patikslinimas. Jei visos pasaulio už vaistų saugumą atsakingos valstybinės agentūros jau dabar sako - "mes esame įsitikinę, kad vakcinos yra pakankamai saugios - naudokite", kuo tau bus ramiau jei jos tą patį pakartos po metų? Jei jau nepasitiki korumpuotomis institucijomis, tai jos juk nepasikeis per metus.
Bet tokiu atveju, jei visi platina virusa, atkrenta pagrindas skiepyti visus vaikus ir jaunus, nes jiem virusas tai nepavojingas. Dingsta argumentas "apsaugoti kitą".
Taip, jei mokslinis konsensusas bus, kad skiepai nesumažina tikimybės viruso plitimui, šis argumentas dings. Kol kas tokio vieningo matymo nėra, nes yra studijų su rezultatais į abi puses.
"Kalama tai, kas tuo metu atrodo, kad yra tiesa." Visada sakiau: blogiausia ne tai, kad valdžia visko iki galo nežino. Blogiausia tai, kad nežinodama elgiasi LYG ŽINOTŲ, ir nustato labai realias pasekmes turinčias, prievartines priemones. Kaip sakoma, nieko nėr blogiau už durnių su iniciatyva.
taip iseina kad su gp paleidimu rugsejo men buvo paskatinta viruso sklaida kuri ir privede iki rekordiniu rodikliu visoje es. ir jie dar ciniskai aisina kad gp padeda valdyt virusa. matyt prognozes isvis liudnos jei teko praryt karcia piliule ir pripazint savo nesamone
Gal pagaliau ir Šimonyte daeis, kad rugsėjį su GP prekybcentriuose tokį Corona balių užkūrė, kad Veryga su Skverneliu tyliai rūko kamputyje (pun intended dėl 'rūko').
Danija su GP pergyveno visą vasarą, rugsėjo pradžiai 12+ susiskiepijo iki 83% ir panaikino apribojimus rugsėjį. Tai sakote GP kaltas? ;-)
vienareikšmiškai neatsakysi, bet kad be kaukių prekybcentriuose leido lakstyti, tai buvo didelė klaida.
Pasirodo yra dar protingai mastančių ir sugebančių įtikinti šią bukalaurų vyriausybę priimti teisingus sprendimus. Pagaliau suprato, kad tas gp yra absoliutaus "0" vertės ir tik padėjo plisti virusui.
Turbut visi suprantame, kad jo verte vakcinacijos skatinimas sukuriant kliutis nesiskiepijusiems, nors oficialiai jis pristatytas kaip viruso valdymo priemone.
Vadinasi melavo?
Taip - elgėsi su tauta kaip su kvailiais, o dabar stebisi, kad valdžios neklauso ir negerbia.
kvadratams ir AAA-kams visu pirma reikia suprasti, ką reiškia "meluoti". Meluoti, reiškia, žinoti faktus, bet sąmoningai sakyti kažką kito, siekiant sau kažkokios naudos. Kai viso pasaulio mokslininkai tvirtino, kad vakcina padės suvaldyti virusą, viso pasaulio vyriausybės mokslininkų išvadas palaikė ir pradėjo vakcinavimo etapą. Paaiškėjus, kad vakcina tiesiog apsaugo nuo mirties, plius sumažina riziką susirgti, bet vistiek vakcinuoti suserga ir platina virusą, Lietuvos valdžia (kaip ir visas pasaulis) reaguoja į įvykius ir keičia sprendimus. Klausimas, kurioje VIETOJE valdžia meluoja? Meluoja Uspaskichas, žadėdamas pensininkams patrigubinti pensijas, jei jį išrinks, nes to jis negalės padaryti. Dabartiniai sprendimai priimami pagal faktus, čia 50/50, pavyks ar ne. Šiuo atveju kvadratai ir Aaakai iš visi neturi pasiūlymo, ką daryti, bet moka kritikuoti
Supratau. Vadinasi vyriausybė ir palaikantys jos poziciją (ne)sąmoningai KLYDO. Ir remdamiesi klaidingais teiginiais ar supratimais sąmoningai spaudė, reketavo, žemino savo tautos piliečius versdama daryti nelogiškus, mokslu nepatvirtintus veiksmus ir reikalavimuss
Taip. Priimti sprendimą, nors ir klaidingą sprendimą, nėra melavimas. Nepalaikau nei vienos nei kitos pusės, bet mane labai erzina tokie teiginiai alia "vyriausybė meluoja, vakcina nepadeda". Tai yra prasčioko koziriai. Mokslų nepatvirtintos? Nelogiškus? Sąmoningai spaudė? Ar ne per daug lozunginių frazių viename komentare :) ? Eilinį karta, prasčiokų koziriai :)
Aš niekada nerašiau, jog vakcina nepadeda. Aš tik teigiu, kad skiepyti reikia rizikos grupes. Versti skiepyti vaikus ir jaunus nėra prasmės, nes pasirodo, kad ir pasiskiepyję platina virusą. Tokia prievarta netgi nusikalstama, nes vakcinos dar vis eksperimentinės ir gali sukelti šalutinių poveikių ir netgi mirtis, o jaunam mirti nuo covid tikimybė ypač maža. Kitas dalykas - visuomenės supriešinimas. Manau, valdžia savo sprendimais prisidėjo prie visuomenės susiskaldymo.
Aš akcentavau lozunginius žodžius "valdžia meluoja".
Eina po velniu su tokiais sprendimai. tai koks skirtumas skiepytis ar nesiskiepyti. galu gale aisku kad tiesiog geriausia yra persirgti.
Tai buvo aišku iš pat pradžių, bet "mokslo" šalininkai kažkodėl labai nenori apie tai kalbėti.
Neklysta tie, kurie nieko nedaro. Todėl jus visiškai teisus. Klausimas jums, ką daryt toliau ? Nors, geriau kritikuoti, nei priimti sprendimą
Idomu kodel niekas netrina suksciau esanciu komentaru, juk tai visiska propoganda! Komentarai turiu minty…
valytojai išeiginė, trolibanas siautėja ;-)
Šeimose sirgo vaikai, o tėveliai sėkmingai platino virusą eidami į darbus, lankydamiesi visose vietose, kur GP leidžia, nes ale "pateptiesiems" nereikėjo nei izoliuotis nei testuotis. Labai gaila, bet tai buvo viena iš priežasčių dėl išaugusių susirgimų skaičių per rugsėjį ir spalį, gal bent dabar kažkiek tvarkos atsiras.
O, koks absurdiškas sprendimas. Spėju, kad didelė dalis sąmoningos, pasiskiepijusios visuomenės tokį sprendimą tiesiog ignoruos. Tarkime, aš esu pasiskiepijęs, mano šeima ir artimiausi draugai taip pat skiepyti. Koks tikslas mums kažkur karantinuotis po kontakto? O jei ir sutinku darbe ar šiaip kur kokį pasirinkusį mirti laisvu, tai jau čia jo problema, ne mano.
Sprendimas teisingas, nes (1) net ir skiepyti žmonės gali susirgti su rimtomis pasekmėmis (nors to tikimybė ir ženkliai mažesnė), (2) yra nemažai žmonių, kurie negali skiepytis ir juos gali užkrėsti, tame tarpe - imunosupresuoti žmonės ir vaikai (nors sunkios ligos tikimybė taip pat mažesnė). Atsakingi žmonės sirgdami ir eiline virusine infekcija stengiasi jos neplatinti, o ten tiek užsikrėtimo, tiek sunkios ligos tikimybė yra ženkliai mažesnė.
Tai tikslas aiškus ir paprastas - kad neužkrėstumėte kitų, tiek skiepytų, tiek neskiepytų. Ar to nesuprantate, ar nenorite suprasti?
Nejau būna, kad edžiukeitid vaksineitid ko nors nesuprastų?
Tai kad ne tikslas išgyventi pačiam. Kas dėl kitų tai tegul tiki ko nori dievų, česnaku ar mokslų.
Oj, kas čia prabilo? Kas čia užsinorėjo laisvės "spręsti pačiam"? Girdžiu tą pačią dainelę kaip antivakserių:) Ne, ne, ne, jūs privalote galvoti ir apie kitus, privalote saugoti mūsų sveikatos sistemą nuo nepakeliamo sergančių krūvio. Kokie ten dar argumentai sakomi tokiu atveju? Taip kad sėdėsite izoliacijoje, kitaip gausite baudą.
ponas komediantas, `500 bauda ir baudžiamoji atsakomybė tikrai padės jums teisingai apsispręsti :).
Anekdotas iš gyvenimo - Keli valdžios vakcinavimo pasakojimų etapai: 1. vakcinuotieji neužsikrečia. 2. vakcinuotieji užsikrečia, bet neserga. 3. vakcinuotieji serga, bet lengvai. 4. vakcinuotieji gali susirgti sunkiai, bet nepapuola į reanimaciją. 5. vakcinuotieji papuola į reanimaciją, bet nemiršta. 6. vakcinuotieji miršta, bet lengvai. 7. vakcinuotieji miršta sunkiai, bet ramia sąžine. 8. vakcinuotieji papuola į Rojų, o nevakcinuotieji tiesiog padvesia.
Koks tada tikslas Galimybių paso ? Kam jis reikalingas ?
Kad galėtum nueit į kabaką ar šiaip pasitūsint,dar duonos pardei nusipirkt
O kaip tai susiję au pandemijos valdymu?
Skiepyti žmones platina keturis kartus mažiau virusų,čia kolegų trolių ir VŽ trolių vado Mauro išmintis,ne mano nuomonė,kaip ištikrųjų nežinau,bet spėju,kad platina visi vienodai
Paskutiniais duomenim platina vienodai,, tik tikimybe uzsikrest delta passiskiepyjusiems yra 1.5 karto mazesne.
Vot čia tai eksperimentas. Net pavadinimas neturi nieko bendro su covid.
Tai nuo 4 nusirito iki 1,5 karto?bet tai vistiek +0,5 vakcinų naudai
Kad tu nesėdėtum Ka-ran-tine, kad tavo 6 draugai galėtų išskristi į Gruziją... Ir kad vienintelis covid'o atributas, pažvelgus per langą, būtų ... kaukė :) Iš atminties: LT rekordai - ~50 mirčių/d., ~4500 n. susirgimų/d., ~2600 hospitalizuotų. Nieko panašaus neturime NeSedėdami karantine!!! ir turėdami DELTą atmainą!!!! Kai dar prieš keletą mėn. nebuvo aišku ar turimos vakcinos gelbės nuo D. atmainos.
Atsimenu kai diskutavo per laidas visokie žalimai, taigi pagrindinis argumentas ju buvo, kad skiepytis visiems pareiga, neva kad kitą apsaugot. Tai kaip čia gaunasi dabar?
Gaunas,kad PIŠ-pasio savininkai nuleisti ant žemės į paprastų mirtingų antivakserių lygį)
Čia gaunasi taip, kad dvasios ne taip suprato ir ne taip interpretavo savo mąstymus konstitucijoje
sprendimas geras, dar reiktų panaikinti GP ir palikti tik kaukes uždarose patalpose. Tada svarbiausia vakcinuoti pensininkus (tiek pirma, tiek trečia doze), pvz. mokėti 13, 14, 15 pensiją vakcinuotiems + jaunesnius turinčius antsvorį, gretutines ligas (atsekti pagal TLK kodus, taip pat skatinti kaip pensininkus išmokomis). Pagaliau priimti įstatymą dėl žalos atlyginimo esant sunkiam šalutiam vakcinų poveikiui. Ir bandyti kaip Floridoje perlipti bangą nieko neuždarant.
Kažkas tokio, tik nebūčiau tikras dėl apdovanojimo už antsvorį.
Gyvenimas privers pereiti prie racionalių sprendimų. Greit išsidūks ta "tamsuomenės Lietuva" retorika, į kurios dūdą ir VŽ entuziatingai pučia (man labai dėl to gaila, bet gal čia laikinas redakcijos sąmonės užtemimas?). Nebebus ką kaltinti, visiems mums reiks spręsti pasiskiepijusių imuniteto problemas.
Uk jau naudoja geriamas tabletes, greitai jos bus ir Lt. Tai puiki naujiena, nes galėsime rinktis: arba skiepas, arba tabletės.
tai vakcina blogai, nes trumpai testuota, bet dar trumpiau testuotas vaistas gerai?
vaisto ir vakcinos skirtumas yra tas, kad vaistai naudojami tik susirgus, t.y. gal iš viso nesusirgsi, gal prasirgsi besimptome forma, gal sirgsi lengvai (pvz. tik sloga, nedidelė temperatūra) ir nereiks nei vaistų, nei vakcinos :) Be to vaistai reikalingi ir sunkiau susirgusiems vakcinuotiems, taip kad vaistų nauda yra labai didelė.
ne apie naudą klausimas. Vienas pagrindinių antivaksinių argumentų yra, kad vakcina eksperimentinė, šalutiniai poveikiai, etc. O tai kaip tada su ką tik sukurtais vaistais?
pasižiūrėkit pvz. Estijos duomenis https://www.terviseamet.ee/en/coronavirus-dataset, tarkim 40-44 amžiaus grupėje nustatyti 17239 atvejai (Profile of infected individuals), iš kurių 389 (2,2%) buvo hospitalizuoti (The profile of hospitalised patients), taigi teoriškai eksperimentiniai vaistai buvo reikalingi 389 iš 17239, kai tuo tarpu eksperimentinė vakcina privaloma visiems (91154) 40-44 metų asmenims (pagal https://www.stat.ee/en/avasta-statistikat/valdkonnad/rahvastik/population-figure 40-44 asmenų Estijoje yra 91154), jeigu nori gyventi laisvai be ribojimų :)
Jei jie nebus privalomi, problemos nematau. Kaip ir su skiepais, beje. Jei tik kas nori išbandyti naujausius mokslo produktus - kas aš, kad jiems uždrausčiau? Bet jei reikalaus, kad bandyčiau ir aš - na, kad jie pasijustų saugiau - siųsiu kuo toliau.
Sveikas antivakseris nenori eksperimentinės vakcinos. O susirgęs antivakseris nori eksperimentinių vaistų. Jauti skirtumą?
vis tik gerai ta pandemija, parode, kad sveikatos sistema yra suudu kruva :) skiepykis, turesi laisve, o dabar grizta: devek kauke, tirkis, izoliuokis. Dejau skersa ant tu idiiotu antivakseriu, nei kiek negaila man ju jeigu nesiskiepyja ir uzsilenkia.
Ne sveikatos sistema, o moteriausybė...
Apie tai, kad pasiskiepiję žmonės gali netgi labiau platinti virusą (nes dažnas laisviau elgiasi) rašyta ne kartą vzinių komentatorių. Kiti pyko, drabstėsi purvais, nes rašė "tamsuomenė". O "tamsuomenė" pasirodė esanti teisi. Linkėjimai "šviesuomenei".
Fuckin antivakseriai dėl to kalti. Būtų 90% skiepytų, kas serga o kas ne visiems būtų nusispjaut ligoninės nebūtų užkimštos, tikslas neužlaužti sveikatos apsaugos sistemos pasiektas. O dabar negalėsi laisvai judėti vien todėl, kad kokio vargšo antivakserio neapkrėstum.
Na, nebūtinai kad antivakserio neužkrėstum. Pasirodo, kad gali užkrėsti ir vakserį.
Klausimas kam yra kuriama ir palaikoma sveikatos apsaugos sistema? Ar kad užtikrintų ir palaikytų LT žmonių sveikatą, ar kad žmonės su savo negalia ir ligomis prisitaikytų ir palaikytų šlubuojančią ir neįgalią sveikatos apsaugos sistemą????
jūsų argumentas tiktų įprastiniu laiku, tik va atėjo pandemija, kuriai niekas gydytojų per metus neparuoš, ir todėl visa visuomenė turi pasijungti. O dabar ir gaunasi, kad su visom kitom ligom tenka palaukti.
Gal galėtumėte pateikti pavadinimą teisės akto, kuriame buvo nurodyta, kad paskelbta pandemija?
Koks skirtumas, ar užkrėsi vakserį? Absoliuti dauguma užkrėstų vakserių prasirgs besimptome forma ir net nežinos kad sirgo. Skirtingai negu antivakseriai, kuriems yra nemaža tikimybė mirti (laisviems).
Jūsų argumentas būtų į temą, jei nebūtų vykdoma SAS reforma, kurios metu uždaromos gydymo įstaigos (taigi veikiama priešingai nei reikėtų per sveikatos krizę). Taip pat nelabai suprantu, kokio lygio gydytojus reikia paruošti, jei gydymo būdai riboti. Čia jau minėta, kad karo medikus paruošia per kelias ar keliolika savaičių. Tai kodėl per beveik dvejus metus negalėjo paruošti siauro profilio specialistų pagrindiniams veiksmams atlikti?
Absoliuti dauguma užkrėstų vakserių prasirgs besimptome forma ir net nežinos kad sirgo - jūs darėte tyrimą, ar šiaip, turite nuomonę?
Aš, pavyzdžiui, manau kad Antarktidoje liepą būna gana šalta. Bet ne, tyrimų ten nedariau, temperatūros nematavau.
Australijoje, Svedijoje ir Jav yra neaiskiai del ko perpildytos ligonines . Ir tai ne covid atvejai. Manau, vakseriai greitu laiku sulauks nemaloniu ziniu is skandinavijos. Iki musu tiesa ateina is ten.
Simonyte, laikas pirkt ivermektina. Saugus ir praktikoje patikrintas vaistas nuo covid.
Pries metus skiepas saugojo nuo visko.. o dabar nuo nieko..:), zmones daromi gvinejos kiaulytemis..:). O gal covid19 tik pretekstas ..:)? Nes logisko testinumo veiksmuose nerasta.
šiek tiek keista, kad SAM tik dabar susizgribo keisti algoritmą. Duomenis tai turi - kitų šalių dar vasarą, Lietuvos 2,5 mėn.
Tai vadinama nekompetencija-jau nuo pirmos Dulkio išventinimo kalbos apie 130 (ar kiek ten) punktų ,buvo akivaizdu ,kad vaikinukas įmynė į š....
Primkit mokslo dovana .petis uz laisve.
SAM rengė algoritmą GP. Tam, kad žmonės dėl GP skiepytųsi, reikėjo kuo daugiau pridėti laisvių ir galimybių. Nesvarbu, kad dalis jų prieštaravo gaunamiems "duomenims". Vakcinavimo dėl GP banga išsikvepė, laikas keisti algoritmą į artimesnį realybei. Na, bent jau iki kito "algoritmo" sukūrimo.
man rodos jūs vadovaujatės "jei rūko, tai ir geria, o jei geria, tai..." lygio logika ;-) Ne Dulkys algoritmus dėlioja, o pakeistas jis kažkodėl buvo nuo spalio. Nurašyčiau neatidumui ir beveik nematomos vyr.epidemiologės silpnokai kompetencijai.
deja čia tik jūsų susigalvota versija, daugiau nieko. Sutikčiau tik dėl to, kad po nustatyto rimto kontakto su užsikrėtusiu izoliuotis reikėtų nesvarbu ar skiepijaisi ar ne. GP tai netrukdo, jis atlieka savo funkciją ir gali galioti toliau, kaip ir kitur pasaulyje.
O tai kokią funkciją atlieka GP, jeigu preziumuojame jog virusą vienodai platina tiek pasiskiepyję, tiek ne ? Oficialios, deklaruojamos funkcijos, tokiu atveju, GP neatlieka.
Deja?:) Kaip tik ne "deja", mąstantis žmogus pats kuria algoritmus, todėl jam nėra sudėtinga matyti kaip veikia kitų sukurti algoritmai. Bet taip, jei Jūs laukiate vyriausybės oficialaus patvirtinimo kaip ir kodėl buvo sukurtas ir paleistas vienas ar kitas algoritmas, tai sėkmės laukiant.
preziumuokite sau į sveikatą. O jei iki šiol dar neaišku, funkcija ta pati kaip visur pasaulyje - leisti verslams veikti su mažiau apribojimų, priimant klientus su kontroliuojama ir kartais mažesne rizika užsikrėsti.
Antivakseriai, labai drąsus ir bebaimiai žmonės. Bet susirgę bėga į ligoninę ir maldauja pagalbos
Labai logiškas žingsnis. Tas faktas kad užpirko kiekvienam įskaitant kūdikius po 6 dozes jau pavasari rodo kad valdžia visą tai žinojo jau seniai. Tiesiog vedžiojo už nosies ir melavo nes reikėjo kažkaip vakcinas iškišti. Dabar, kai atėjo laikas priversti žmones pasiskiepyti 3 doze, vėl pradėjo jau anksčiau atliktus veiksmus - atėmė anksčiau žmonėms suteiktas "teises", kad po po 3 skiepo vėl galėtų maloningai suteikti. Tas pats seks su 4-ta ir n-aja doze ir kiekvieną sykį bus lengviau nes žmonės įpras ir nepurkštaus (kaip kad dabar tikrai nematysit jokių protesto akcijų dėl vėl atimtų teisių iš tų kurie du kart pasiskiepijo). Tęsiant prognozavimą į ateitį, tai didžiausia nauda farmacijos įmonėms būtu "imunitetas kaip prenumerata", ty kad žmonėms patys pradėtų nuolatos pirkti ir leistis tam, kad įgytų laikina apsaugą.
Na, tai dabar pagrindinis klausimas: ar kontaktą turėję paskiepyti žmonės turės testuotis savo sąskaita? Nes jei seimas atmes prezidento veto, tai testavimas bus darbuotojo sąskaita.
Po tokių žinių jau vargu ar atmes veto.
nesusišukavusiems - po kontakto visiems testai kaip buvo taip ir lieka nemokami. Taip kad jūsų keliamas klausimas stipriai pro šalį.
"čia tik jūsų susigalvota versija, daugiau nieko" [c. Mauras] :) Ar gal turit nuorodą į šaltinį? Spaudoje rašo: "Seime priimtos Žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo pataisos numatė, kad periodiškai testuotis turintys nepasiskiepiję darbuotojai nuo gruodžio 1 dienos tai darytų savo lėšomis." Jei išimčių nėra, tai po kontakto paskiepytus testuos nemokamai, o nepaskiepyti turės testuotis savo lėšomis.