2021-10-05 20:27

SAM: koronaviruso komunikacijos paslaugoms šiemet išleista beveik 940.000 Eur

Arūnas Dulkys, sveikatos apsaugos ministras. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arūnas Dulkys, sveikatos apsaugos ministras. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Koronaviruso komunikacijos paslaugoms šiemet išleista beveik 940.000 Euir, daugiau nei pusė lėšų skirta kampanijai „Petys už laisvę“, skelbia Sveikatos apsaugos ministerija (SAM).

Ministerija antradienį paskelbė komunikacijai skirtų pirkimų, kuriuos iki šiol buvo galima rasti ir Centriniame viešųjų pirkimų portale, ataskaitą, motyvuodama „viešojoje erdvėje kilusiu susidomėjimu“ pastaruoju metu vykdytais pirkimais. Jie finansuoti iš Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo, taip pat Vyriausybės rezervo ir Sveikatos apsaugos ministerijos biudžeto lėšomis.

Iš viso kampanijai „Petys už laisvę“ šiemet skirta 485.500 Eur, stambiausias konkursų laimėtojas – bendrovė „Gravitas Partners“, iš viso, pagal sutartis, organizavusi socialinės reklamos kampaniją televizijoje ir interneto portaluose už 405.000 Eur.

Su įmone „Derybininkai.lt“ sudaryta 30.000 Eur sutartis kampanijos reklamai specializuotuose žiniasklaidos kanaluose (naujienų portaluose, laikraščiuose, žurnaluose, televizijos laidose), dar 50.500 tūkst. Eur skirta suvenyrų gamybai su „Petys už laisvę“ logotipais – sutartis sudaryta su bendrove „Aola“.

100.000 Eur skirta kampanijai „Kartu mes galime viską“ regioninėje spaudoje, sutartis pasirašyta su bendrove „Santarvės laikraštis“. Koronaviruso informacinei sklaidai nacionalinėje spaudoje skirta 80.000 Eur, paslaugas teikė „Media bitės“.

Už 50.000 Eur įmonė „Tango reklama“ rūpinosi COVID-19 informacijos sklaida nacionalinėse radijo stotyse, dar per 4.300 šiai įmonei skirta už laidų rengimo ir transliavimo paslaugas. „Komunikacijos amatininkai“ už 30.000 organizavo Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo iniciatyvų viešinimą socialiniuose tinkluose ir renginiuose.

Kaip nurodo SAM, už 60.000 eurų bendrovė „Galimybių Centras“ teikė lauko reklamos bei reklamos prekybos centrų ekranuose prie kasų paslaugas.

Taip pat sudarytos sutartys su rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų bendrovėmis „Spinter“ bei „Baltijos tyrimai“ dėl skiepijimosi nuo koronaviruso – atitinkamai už 6.300 ir 14.900 Eur. Už 11.400 Eur iš „Mediaskopo“ įsigyta žiniasklaidos stebėsenos paslaugų.

Po 12.000 Eur skirta ir  Nuotolinių spaudos konferencijų transliacijoms ir vaizdinės medžiagos filmavimui (įmonė „Medijų centras“), Tekstinės, vizualinės medžiagos kūrimo paslaugoms (viešoji įstaiga „Autoriai“).

Taip pat yra ir kelios mažesnės nei 10.000 Eur sutartys, tarp jų – fotografijos, socialinių tinklų administravimo, informacijos talpinimo paslaugos.

Praėjusią savaitę Sveikatos apsaugos ministerija sulaukė kritikos paaiškėjus, jog ruošėsi sumokėti prodiuseriams už laidą „Kitokie pasikalbėjimai“, kurioje dalyvavo ministro visuomeninis patarėjas, chirurgas Edgaras Kulikauskas, žinomas Ciniško chirurgo slapyvardžiu. Laidos metu neskelbta, kad dėl jos buvo sudaryta sutartis su ministerija, to sako nežinojęs ir laidoje dalyvavęs medikas.

Atsakomybę už sprendimus dėl komunikacijos prisiėmusi sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio patarėja Aistė Šuksta pasitraukė iš pareigų. 

52795
130817
52791