VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2020-09-08 09:00

Įžengę į elektros tarpininkavimo rinką „myPlan“ tampa „Markestro“

Iki šiol vartotojams žinomi kaip pagalbininkai, padedantys susigaudyti interneto ir televizijos tiekėjų platybėse, „myPlan“ atsinaujina ir pristato naują prekės ženklą „Markestro“. Viena iš pokyčius lėmusių priežasčių yra išaugęs įmonės veiklos spektras – „Markestro“ pirmieji žengė į elektros tiekimo tarpininkavimo rinką. Visą vasarą „Markestro“ komanda konsultavo vartotojus bendrais elektros tiekėjų klausimais, o nuo rugsėjo padeda išsirinkti geriausiai konkrečius poreikius atitinkantį tiekėjo pasiūlymą.

„myPlan“ pastaruosius penkerius metus buvo gerai žinomi interneto ir televizijos vartotojams – sutelkę pagrindinius rinkos žaidėjus po vienu stogu, tokius kaip „Telia“, „Cgates“, „Bitė“ ir kitus, jie padeda išsirinkti geriausiai vartotojų lūkesčius atitinkantį interneto ir televizijos planą. Per šį laikotarpį įmonė užsiaugino platų klientų ratą ir užsitarnavo jų pasitikėjimą, o pernai užsitikrino rinkos lyderio poziciją įsigijusi pagrindinį konkurentą „DeguDegu“. Šiandien „Markestro“ yra didžiausias ir daugiausiai patirties turintis interneto ir televizijos paslaugų segmente veikiantis klientų aptarnavimo centras Lietuvoje, teikiantis konsultacijas vieno langelio principu. Nuo šiol tokiu pačiu principu jis siūlo vartotojams nemokamai išsirinkti ir elektros energijos tiekėją.

Sukauptą konsultavimo patirtį panaudos renkant elektros tiekėją

Pasak „Markestro“ vadovo Artūro Meškelės, žengimas į naują rinką buvo natūralus įmonės plėtros etapas, o naujasis pavadinimas „Markestro“ ir jame susipinantys žodžiai market (angl. rinka) ir maestro,  pirmiausia koduoja aktyvią pagalbą vartotojui susiorientuojant rinkoje tarp skirtingų tiekėjų ir sudėtingų pasiūlymų.

„Markestro“ vadovas Artūras Meškelė.

„Turime sukaupę didelę klientų aptarnavimo bei konsultavimo patirtį renkantis iš kelių tiekėjų. Kasdien ieškodami geriausių pasiūlymų klientams jaučiame, kad vartotojams labai svarbi žmogiška pagalba suprantant sudėtingas paslaugų kategorijas, su kurių pasirinkimu susiduriame ne kasdien – interneto ryšio, elektros tiekimo. Siekiame būti tais, kurių patarimu galima pasitikėti, kai susiduri su neaiškiu sprendimu, reikalaujančiu skirti laiko, gilintis, analizuoti. Naujasis prekės ženklas geriau perteikia šį žmogiškos pagalbos pažadą“, – sako A. Meškelė.

A. Meškelės teigimu, dar šios vasaros pradžioje paskelbus apie įmonės planus teikti ir elektros tarpininkavimo paslaugas, nuo to laiko stebimas didžiulis ir vis augantis klientų susidomėjimas šia paslauga. Jis primena, kad jau dabar visi norintys gali pradėti rinktis elektros tiekėją savo namams, o pirmieji suskubti tą padaryti turės didieji elektros vartotojai – iki gruodžio 10 dienos apsispręsti reikės gyventojams, suvartojantiems daugiau kaip 5000 kWh per metus.

Bendradarbiauja tik su patikimais tiekėjais

„Šiuo metu aktyviai bendradarbiaujame su elektros tiekėjais, fiksuojame klientų užklausas, jų pageidavimus ir jau netrukus pradėsime darbus – rugsėjo pradžioje visi nepriklausomi elektros tiekėjai pateikia informaciją apie savo paslaugų paketus, tad tokiu metu startuojame ir mes. Padėsime išsirinkti elektros tiekėją ir sudaryti sutartį“, – sako „Markestro“ vadovas. Pasak jo, tiek renkantis interneto ir televizijos, tiek elektros tiekėją, vartotojai gali būti užtikrinti dėl aukštos „Markestro“ ir jų partnerių teikiamos paslaugų kokybės.

„Viską apjungėme po vienu stogu, tad būsime lengviau identifikuojami ir vartotojai galės rinktis, kokia paslauga ar paslaugos jiems aktualios. Tačiau visais atvejais paslaugų tiekėjus-partnerius atsirenkame pagal tam tikrus kokybės ir paslaugų vertės klientui reikalavimus, todėl vartotojai gali būti ramūs, kad nepatikimų prekės ženklų pas mus tiesiog nėra. Tuo tarpu tiekėjo nebuvimas gali būti signalas, keliantis klausimą, kodėl tiekėjas bijo atsidurti šalia kitų prekės ženklų, jei jo paslaugų suteikiama vertė lyginant su kitais yra tinkama klientui?“, – atkreipia dėmesį A. Meškelė.

Elektros tiekėjo pasirinkimas – nelengvas uždavinys

Pasak jo, nenuostabu, kad daugumai žmonių tiekėjų atranka paprastai tampa tikru galvos skausmu.

„Tai natūralu, nes tiekėjų nesirenkame kasdien, o elektros tiekėjus apskritai visi rinksimės pirmą kartą. Kuo skiriasi tiekėjų pasiūlymai? Kas sudaro elektros kainą? Kodėl kainos skiriasi? Tokie ir panašūs klausimai sukasi daugelio gyventojų galvose. Norint suprasti ir išsirinkti sau palankiausią variantą reikia skirti nemažai laiko, domėtis įvairiomis detalės, sutarčių sąlygomis, tačiau tą daryti nori vienetai. Didžioji dalis žmonių tiesiog nori turėti jo lūkesčius ir galimybes atitinkantį sprendimą, ką mes ir padėsime pasiekti“, – reziumuoja „Markestro“ vadovas. 

A. Meškelė užsimena ir apie tolimesnius įmonės plėtros planus. „Svarstome greitu metu po vienu stogu apjungti saulės elektrinių bei saulės parkų pardavimus. Be to, atsižvelgdami į rinkos poreikius, ateityje planuojame ir toliau plėsti paslaugų spektrą. Jau dabar sulaukiame pasiūlymų iš įvairių paslaugų tiekėjų ir su kai kuriais pradedame kalbėtis dėl bendradarbiavimo galimybių“, – sako A. Meškelė.

Netrukus „Markestro“ švęs 5 metų gimtadienį. Nuo pat įsikūrimo įmonė kasmet fiksuoja 100 proc. augimą, o plečiant paslaugų paketą tikisi augti dar sparčiau. Iki šiol įmonė yra aptarnavusi daugiau kaip 100 tūkst. klientų, kuriems padėjo įsigyti interneto bei televizijos planus.

52795
130817
52791