Nuo šiol „Verslo žiniose“ –  daugiau kokybiško turinio

Publikuota: 2015-09-08
Atnaujinta 2015-09-08 16:53
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo šiol dienraščio „Verslo žinios“ ir „VŽ Premium“ rubrikos prenumeratoriai portale vz.lt kasdien ras po keletą įdomiausių, aktualiausių originalių naujienų agentūros „Bloomberg“ ir verslo leidinio „Financial Times“ straipsnių.

„Mūsų tikslas savo skaitytojams teikti kokybišką turinį, tad tai dar vienas žingsnis pirmyn. Norėjome, kad verslininkai ir sprendimų priėmėjai Lietuvoje galėtų kasdien susipažinti su aktualiais analitiniais straipsniais iš gerą reputaciją turinčių pasaulinių šaltinių, – sako Rolandas Barysas, „Verslo žinių“ vyriausiasis redaktorius. – Manome, kad šiuolaikiniame pasaulyje globali įvykių perspektyva padės mūsų skaitytojams išvengti pernelyg siauro požiūrio į tai, kas vyksta Lietuvoje, greičiau identifikuoti rinkos aktualijas, tiksliau vertinti galimas tendencijas bei pasirinkti geresnius sprendimus“.

Pasak p. Baryso, tiek britų dienraštis, tiek amerikiečių agentūra kasdien paskelbia šimtus ir net tūkstančius straipsnių ekonomikos ir politikos temomis, tad natūralu, kad mes visų jų pateikti negalėsime, o ir mūsų turimos sutartys to neleistų.

„Atrinksime didesnės apimties straipsnius, kuriuos, redaktorių požiūriu, vertėtų perskaityti „Verslo žinių“ skaitytojams, nagrinėjančius tarptautines aktualijas, atskleidžiančius vyraujantį požiūrį, siūlančius sprendimus, skatinančius veikti ar formuojančius naują praktiką“, – kalba p. Barysas.

Minėtų šaltinių originalūs straipsniai skelbiami skirtingu formatu: „Financial Times“ išversti į lietuvių kalbą, o „Bloomberg“ – angliškai.

„Toks neįprastas sprendimas atsirado dėl kelių priežasčių. Angliškai pateikti straipsniai skaitytojus pasieks greičiau, nei verstiniai, taip pat turime nemažai skaitytojų, kurie pageidauja šaltinius skaityti ir originalo kalba. Kaip ir anksčiau lietuvių kalba cituosime abiejų minėtų leidinių svarbiausius pranešimus „Verslo žinių“ straipsniuose bei naujienų sraute portale vz.lt“, – priduria p. Barysas.

Skaičiuojame augimą

Pernai „Verslo žinių“ apyvarta ūgtelėjo beveik dešimtadaliu – iki 4,77 mln. Eur, grynasis pelnas išaugo tris kartus – iki 0,36 mln. Eur. Pirmą kartą nuo 2007 m. akcininkams buvo išmokėti dividendai.

73% akcijų UAB „Verslo žinios“ priklauso švedų „Bonnier Business Press AB“, 19% – leidinio vyriausiajam redaktoriui Rolandui Barysui, 8% – UAB „Cicera“.

„Bonnier Business Press“ (BBP) daugiau nei 40 metų leidžia dienraščius, savaitraščius, žurnalus, organizuoja konferencijas, valdo daugybę interneto portalų 13-oje valstybių. BBP priklauso tarptautinei, turinčiai daugiau nei 200 m. istoriją „Bonnier Group“, kuri pradėjusi verslą nuo mažos knygų parduotuvės ir leidyklos. Dabar grupė vienija 175 įmones beveik 20-yje pasaulio šalių. Visa „Bonnier Group“ priklauso Bonnier šeimai.

„Verslo žinios“, be dienraščio ir portalo, leidžia žurnalus „Verslo klasė“, „Iliustruotoji istorija“, „Iliustruotasis mokslas“, „Veikliai moteriai“, „De Luxe“, organizuoja konferencijas, seminarus ir forumus. Bendrovėje dirba 110 darbuotojų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau