2018-01-26 07:00

Motyvacija: premijos darbuotojų „neveža“

„Avedus“ nuotr.
„Avedus“ nuotr.
Vis daugiau bendrovių supranta, kad finansinės premijos šiais laikais nebeveikia. Besikeičianti darbo aplinka ir darbuotojų lūkesčiai verčia darbdavius ieškoti kūrybiškesnių motyvavimo būdų.

„Šiandien, ir ypač ateityje, finansinis skatinimas turės reikšmę įmonės rezultatams ir darbuotojų produktyvumui tik tada, jei tai bus suderinta su darbuotojų įsitraukimo didinimu, jų vidine motyvacija, jų įgalinimu“, – aiškina Renata Misevičienė, „TMD Partners“ vyriausioji konsultantė.

Vidinės motyvacijos priemonės suteikia darbuotojams pasididžiavimo, prasmingumo jausmą, patenkina jų vidinį smalsumą, skatina augti, tobulėti, patirti darbe sėkmę, būti atsakingus, išreikšti save, vardija ekspertė.

52795
130817
52791