2024-11-14 15:02

CEO socialiniuose tinkluose: kada gana yra gana

Iš kairės: I. Bielskė, J. Adomavičius,  P. Klusaitis ir I. Dargytė. VŽ koliažas.
Iš kairės: I. Bielskė, J. Adomavičius, P. Klusaitis ir I. Dargytė. VŽ koliažas.
Pamatyti CEO įrašą socialiniuose tinkluose nebėra taip keista kaip anksčiau. Vis daugiau šiuolaikinių vadovų aktyviai dalijasi mintimis ir patirtimis „LinkedIn“ ar net „Instagram“. Ir nors dauguma lyderių mato buvimo socialiniuose tinkluose pranašumų, randasi ir tokių, kurie nusprendžia padaryti pauzę.

„Aš už tai, kad reikia dalintis, kad nereikia kartoti svetimų klaidų: sėkmingas tas, kas mokosi iš svetimų klaidų ir padaro daug. Bet tas, kuris dalijasi, visą laiką žaidžia atverstomis kortomis. Ir jeigu tos atverstos kortos nelabai geros, jis nelaimi didelio aukso puodo, ką galėtų pakelti, jeigu žaistų užverstomis kortomis“, – lygindamas buvimą socialiniuose tinkluose su pokerio žaidimu, VŽ kalba Jurgis Adomavičius, muitinės tarpininkų bendrovės „Bunasta“ savininkas.

Prieš mėnesį jis liovėsi socialiniuose tinkluose pasakoti apie savo kaip CEO veiklą, pasiliko tik verslininkų pamėgtoje „LinkedIn“ platformoje. Prieš tai J. Adomavičius savo patirtimi – ir gera, ir bloga, – dalijosi net „Instagram“ ir „YouTube“. Pastarojoje platformoje „Bunastos“ vadovas kūrė laidą „Pagal Jurgį“, o jo kanalą sekė 23.200 prenumeratorių.

52795
130817
52791