CEO socialiniuose tinkluose: kada gana yra gana

„Aš už tai, kad reikia dalintis, kad nereikia kartoti svetimų klaidų: sėkmingas tas, kas mokosi iš svetimų klaidų ir padaro daug. Bet tas, kuris dalijasi, visą laiką žaidžia atverstomis kortomis. Ir jeigu tos atverstos kortos nelabai geros, jis nelaimi didelio aukso puodo, ką galėtų pakelti, jeigu žaistų užverstomis kortomis“, – lygindamas buvimą socialiniuose tinkluose su pokerio žaidimu, VŽ kalba Jurgis Adomavičius, muitinės tarpininkų bendrovės „Bunasta“ savininkas.
Prieš mėnesį jis liovėsi socialiniuose tinkluose pasakoti apie savo kaip CEO veiklą, pasiliko tik verslininkų pamėgtoje „LinkedIn“ platformoje. Prieš tai J. Adomavičius savo patirtimi – ir gera, ir bloga, – dalijosi net „Instagram“ ir „YouTube“. Pastarojoje platformoje „Bunastos“ vadovas kūrė laidą „Pagal Jurgį“, o jo kanalą sekė 23.200 prenumeratorių.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai