Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-09-09 11:26
RĖMIMAS
2025-09-02 05:45
RĖMIMAS
2025-08-26 06:15
RĖMIMAS
2025-08-19 06:15
RĖMIMAS
2025-08-13 04:00
RĖMIMAS
2025-07-25 06:00
RĖMIMAS
2025-07-15 06:45
RĖMIMAS
2025-06-19 06:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Faina. Kiek kainavo tokios “investicijos”?
Šaunuoliai, tikriausiai gavo labai gerą kainą dėl kiekio ir turi saulės elektrinių. Kitu atveju...
Tai yra grynas idi*tizmas ir lėšų švaistymas. Nauji dyzelinių pikapų varikliai yra pakankamai švarūs ir taupūs. Duodantis po miškus šaltuoju metų laiku, nuvažiuojamas atstumas bus X4 mažesnis, nei deklaruojama. Tad pilnai pereiti ant elektromobilių ir reikėtų planuoti gerokai po 2035m., o iki tol varžiuoti dyzeliais. Lietuvoje tebegajus komsomolas - centras pasakė, tai penkmečio planą per tris metus! URA, tavarišči.
Važiuojant palyginus nedideliais greičiais, EV nuvažiuojamas atstumas auga. Taip, dėl kalniukų mažėja, bet VDV sąnaudos auga kartais, kai EV augs keliolika procentų. Kokios kuro sąnaudos per automobilio eksploatacijos periodą? 200k km prisuka? 20 tonų detalų (su optimistinėmis 10l/100km sąnaudomis) bus 30 tūkst. Eurų.
VMU nesiduoda po miskus, o vazineja magistraliniais keliais.
Kaip galima valstybinės įmonės pinigų taškymą pavadinti investicijomis? Jeigu tai investcija - reiškia ji turi atsipirkti. Kadangi šiuo atveju ji neatsipirks niekada, tai yra tiesiog valstybinis pinigų taškymas.
Tai sakote, VMU nereikia niekur važinėti, todėl automobiliai apskritai nereikalingi? Ar kad EV kainos skirtumo kuro sąnaudų mažėjimas nepadengs?
Matim, vatai tik putino inovacijos nuostabios
Miškų nenaikinkit ižgamos gamta pati išsivalys.