Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-12-01 05:30
RĖMIMAS
2025-11-27 12:49
RĖMIMAS
2025-11-13 05:30
RĖMIMAS
2025-11-04 06:45
RĖMIMAS
2025-11-04 06:00
RĖMIMAS
2025-10-29 10:34
RĖMIMAS
2025-10-09 05:15
RĖMIMAS
2025-09-30 06:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Tai eilinė prekybos tinklų marketinginė akcija. Prekybos tinklai Lietuvoje nekonkuruoja, o dažnu atveju parazituoja, nes dėl savo galios rinkoje vertės pasiskirstymo visoje grandinėje (nuo žemdirbio iki mažmeninio pardavėjo) pasiima 50 % ir daugiau iš bendros visos maržos.
Feikinės akcijos, feikinis marketingas. Gamintojai mažina kaina, o prekybos centrai tai reklamuoja kaip savo nuopelnus.
Jei tarptautinėje rinkoje pingant produktams Maxima tai vadina savo antiinfliacinėmis iniciatyvomis, tai tokiu atveju pirmiausia norėčiau išgirsti jų paaiškinimą, kodėl anksčiau jie įvykdė infliacines iniciatyvas, kai pabrangino produktus. Pvz, kodėl prieš metus Maxima pieno produktus pabrangino dvigubai?
Duoda bajerio ne prasčiau nei Blinkevičiūtė
Marketingas ir komunikacija first:) Svarbu garsiai komunikuoti:) O gyvenimas sau- kad ir pienas Dvaro 2,5procento - Maximoje ale sumažintos kainos beros 1,29 (šį šeštadienį), o Depe pirkdamas ukines prekes apsipirkau ir maisto - tame tarpe ir to paties pieno po 1,04. Maximoje ~24 procentais brangiau:) O Depe nei akcija nei kas, tiesiog tokia kaina. Čia šiaip, pamastymui...