Antiinfliacinės „Maximos“ iniciatyvos: mažina lietuviškų pieno produktų ir kitų kasdienių prekių kainas

    Reklama publikuota: 2023-02-23
    Sušvelninti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms „Maxima“ siekia net keliomis kampanijomis.
    svg svg
    Sušvelninti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms „Maxima“ siekia net keliomis kampanijomis.

    Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pastaruoju metu ėmėsi net kelių maisto produktų kainų mažinimo iniciatyvų. Generalinio direktoriaus Tomo Rupšio teigimu, jomis siekiama tiek bendrai mažinti infliacijos įtaką pirkėjams, perkantiems kasdienius maisto produktus, tiek ir didinti lietuviškų pieno produktų paklausą.

    „Nuolat atidžiai stebime rinkos situaciją ir rūpinamės, kad įsismarkavus infliacijai, mūsų pirkėjai turėtų galimybę pigiau įsigyti bazinių produktų, įskaitant ir pamėgtus lietuviškus pieno gaminius. Todėl greta įvairių akcijų ir pasiūlymų, kurių metu tam tikrą laiką taikomos palankiausios kainos atrinktiems produktams, nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti reguliarias kainas, ypač – kasdienio vartojimo maisto prekėms, kurių žmonės negali atsisakyti“, – sako „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas T. Rupšys.

    Mažina įprastas kasdienių prekių kainas

    Sausio pabaigoje didžiausias lietuviškas prekybos tinklas pradėjo kampaniją „Mes mažiname kainas“, kuria siekiama sušvelninti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms. Kas savaitę būtiniausių maisto produktų krepšelis už mažesnę reguliarią kainą plečiamas. Vadovo teigimu, ši iniciatyva apima produktus iš visų maisto kategorijų – įvairūs pieno produktai, duona, kruopos, žuvis, mėsa ir jos gaminiai, kava, arbata, daržovės, riešutai ir kt. Šias bei visas kitas minėtoje kampanijoje dalyvaujančias prekes, pažymėtas specialiais „Mes mažiname kainas“ kainoženkliais, galima rasti daugelyje „X“ formato parduotuvių ir visose „XX“ bei „XXX“ formato „Maximos“ parduotuvėse.

    „Šis kainų mažinimas yra papildomos pastangos palankiausią kainą pirkėjams pasiūlyti ne vien akcijų metu. Tai – ne vienkartinė iniciatyva, o procesas, kurio metu „Maximos“ parduotuvių lentynose kas savaitę daugės prekių už mažesnę įprastą kainą, t. y., netaikant nuolaidų. Į kampaniją įtraukiami  įvairiausi maisto produktai – pieno gaminiai, duona, kruopos, mėsa ir jos gaminiai, kava, arbata, daržovės. Stengiamės įtraukti produktus iš visų maisto kategorijų, kad atlieptume kiekvieno kliento poreikius, o kokybiškai ir subalansuotai mitybai jie galėtų išleisti mažiau“, – teigia T. Rupšys.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Lietuviškiems pieno produktams – atskiras dėmesys

    T. Rupšys pažymi, kad jau kelias savaites sėkmingai veikia ir kita kampanija – „Pasirinkusiems lietuvišką pieną – ačiū“. Pirkėjai visose „Maxima“ parduotuvėse su „Ačiū“ kortele gali pigiau įsigyti Lietuvoje pagamintų pieno produktų.

    „Mums rūpi pirkėjų gerovė bei finansinis saugumas, tad nuolatos ieškome būdų „Maxima“ parduotuvėse mėgstamas prekes pasiūlyti pigiau. Pieno produktai sudaro subalansuotos mitybos pagrindą, todėl jie bene visada atsiduria kasdieniame pirkinių krepšelyje. „Maximos“ lojalumo programos dalyviai nuo šiol galės dar daugiau sutaupyti pirkdami jau pamėgtus lietuviškus pieno produktus“, – teigia pašnekovas.

    Nuo praėjusios savaitės pradžios su „Ačiū“ kortele per 100 pirkėjų pamėgtų lietuviškų pieno produktų kainuoja mažiau. Tai – ir patys paklausiausi pieno produktai – sviestas, pienas, grietinė, – taip pat – varškė, kefyras, jogurtas ir kt. Ši prekybos tinklo „Maxima“ iniciatyva nėra trumpalaikė – tęsis iki Velykų ir papildys kitas įgyvendinamas ilgalaikes kampanijas, kuriomis siekiama atliepti kiekvieno kliento poreikius kokybiškai ir subalansuotai mitybai išleisti mažiau.

    Abi kampanijos – „Mes mažiname kainas“ ir „Pasirinkusiems lietuvišką pieną – ačiū“ – yra ne pirmosios „Maximos“ iniciatyvos, padedančios įveikti ekonominius iššūkius. Praėjusių metų vasaros pabaigoje pradėta antiinfliacinė kampanija „Kainų kaina“ yra tęsiama ir šiais metais. 2020 m. pavasarį, prasidėjus COVID-19 pandemijai, inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, kuri sutelkė Lietuvos gamintojus. Tuo metu atpiginus lietuvišką produkciją buvo skatinamas vidaus vartojimas, o vien per 3 pirmus iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ mėnesius „Maximos“ pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė per 6 mln. eurų.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Rašyti komentarą 0
    Antiinfliacinės „Maximos“ iniciatyvos: mažina lietuviškų pieno produktų ir kitų kasdienių prekių kainas Verslo tribūna 2

    Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pastaruoju metu ėmėsi net kelių maisto produktų kainų mažinimo...

    Tvarus verslas
    2023.02.23
    Pakuočių tvarumas: draudimai, mokesčiai ir atgrasantys vaizdai Verslo tribūna

    Jau neabejojama pokyčių reikme, kai kalbama apie tvarumą. Šįkart apžvelgsiu naujus, svarbiausius įstatymus...

    Tvarus verslas
    2023.02.21
    „Enefit“ žvalgosi vietų elektromobilių viešojo įkrovimo stotelėms Verslo tribūna

    Viešojo elektromobilių įkrovimo stotelių Lietuvoje netrukus ženkliai daugės. Apie savo planus įrengti tokių...

    Tvarus verslas
    2023.02.14
    Metus „Maxima“ pradeda su dar tvirtesniais įsipareigojimais darbuotojams Verslo tribūna

    Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, vienijantis daugiau nei 12 tūkst. darbuotojų, į 2023-iuosius metus...

    Tvarus verslas
    2023.02.02
    D. Tracevičius: pirmosios kartos biodegalai yra žaliasis smegenų plovimas Premium 6

    Domantas Tracevičius, Všį „Žiedinė ekonomika“ vadovas, VŽ podkaste sako, kad pirmosios kartos biodegalai nėra...

    Logistika
    2023.01.31
    Plastiko dieta: per savaitę suvalgome banko kortelę, per metus – mobilųjį telefoną Verslo tribūna

    Rinkdamiesi maisto produktus turėtume atsižvelgti ne tik į jų skonį ar kvapą, bet ir į pakuotes, kurias...

    Tvarus verslas
    2023.01.23
    Painus ginčas dėl biodegalų: kaltinimai, pasiteisinimai ir abejonės dėl klimato atšilimo stabdymo prasmės Premium 1

    Ieškant sprendimų, kaip dekarbonizuoti itin taršų transporto sektorių, įkaito diskusija dėl biodegalų – vieni...

    Logistika
    2023.01.19
    D. Tracevičius: daug geriau elektromobiliai Premium 5

    Domantas Tracevičius, Všį „Žiedinė ekonomika“ vadovas, sako, kad biodegalų naudojimas yra eko-manipuliavimas,...

    Logistika
    2023.01.17
    Jau pusė „Maxima“ parduotuvių Lietuvoje pasikeitė: išbrandintų pokyčių naudą pajuto ir pirkėjai, ir darbuotojai Verslo tribūna 3

    Lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ peržengta svarbi strateginio bendrovės projekto riba – jau daugiau nei...

    Tvarus verslas
    2023.01.12
    Ilgametį verslų bendradarbiavimą lemia sutampančios vertybės Verslo tribūna

    Automobilių serviso mechaniko apranga ir patalpų estetika nemažai daliai automobilių savininkų vis dar...

    Tvarus verslas
    2023.01.12
    „Kalnapilio-Tauro grupės“ vadovas įvertino per metus pasiektą progresą tvarumo link Verslo tribūna 1

    Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ šių metų pradžioje...

    Tvarus verslas
    2022.12.23
    Nuo maisto nešvaistymo iki delfinų terapijos: verslo partnerystės kuria prasmingas iniciatyvas Verslo tribūna

    Lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“ surėmus pečius su verslo partneriais bei prisidedant klientams kasmet...

    Tvarus verslas
    2022.12.22
    „Kalnapilio-Tauro grupė“: parama maltiečiams tapo įmonės tradicija Verslo tribūna 1

    Artėjančios didžiausios metų šventės skatina atsigręžti į stokojančius. Pasak Maltos ordino pagalbos tarnybos...

    Tvarus verslas
    2022.12.21
    „Kingspan“ tvarumo filosofija: pradėti reikia nuo savęs Verslo tribūna

    Moksliniame žurnale „Nature“ neseniai paskelbtas tyrimas, jog mokslininkai klydo dėl situacijos Grenlandijoje...

    Tvarus verslas
    2022.12.19
    Tvarių pakuočių naudojimas verslui atsiperka Verslo tribūna

    Vis daugiau šalies įmonių didelį dėmesį ima skirti savo produktų pakuotėms. Tai itin svarbu tvarius produktus...

    Tvarus verslas
    2022.12.15
    „Kalnapilio-Tauro grupė“: nealkoholinio alaus rinka Lietuvoje per 5-ius metus augo du kartus Verslo tribūna 1

    Prieš 50 metų sukurtas pirmasis nealkoholinis alus tapo savotiška revoliucija aludarystės sektoriuje –...

    Tvarus verslas
    2022.12.06
    „Kalnapilio-Tauro grupė“: investicijos į tvarumą HORECA srityje yra būtinybė Verslo tribūna 1

    Tvarumo idėjos apima vis daugiau verslo sričių, svetingumo ir maitinimo sektorius (HORECA) – ne išimtis.

    Tvarus verslas
    2022.12.05
    Pakuočių dizaine vyksta stebuklai, bet Lietuvoje tai vis dar antrame plane Verslo tribūna

    „Mūsų vartotojams to nereikia“, „per brangu“, „dabar mums krizė, o ne tvarumas galvoje“ – tokios priežastys...

    Tvarus verslas
    2022.12.01
    Solidarumas ir aukštesnė kokybė: pirkėjų tyrimas parodė, kas skatina rinktis lietuvišką produkciją Verslo tribūna

    Noras palaikyti vietos gamintojus ir šalies ekonomiką, produktų šviežumas bei kokybė yra pagrindiniai...

    Tvarus verslas
    2022.11.16
    Šaltasis sezonas: kaip užtikrinti švarą ir higieną patalpose? Verslo tribūna

    Švarios patalpos yra bet kurio verslo vizitinė kortelė, kurianti įmonės įvaizdį klientų ir partnerių akyse.

    Tvarus verslas
    2022.11.16

    Verslo žinių pasiūlymai