Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

16
  • 2024-08-20T15:39:10+03:00

    Už ES protekcionizmą susimokės eiliniai vartotojai - pikta. ES šalyse masiškai taikomos eksporto skatinimo priemonės, bet kai kitos šalys (šiuo atveju Kinija) pradedada skatinti savo eksportą, tai jau ES pradeda stresuoti, o o stresas atsiranda dėl to kad ES kuo tuoliau tuo labiau praranda savo konkurencingumą - inovacijų mažai, o gaminių kaina kosmosas !?

    • 2024-08-21T08:17:19+03:00

      Es problema yra perteklinis reguliavimas ir mokesčių našta tokia, kas su Azijjos gamintojais nepakonkuruosi. Tai norint išlaikyti konkurencingumą tiesiog užsibarikaduoti nėra geras sprendimas. Tačiau tai parodo kai nori kokie vokiečiai saugoti savo rinką tai ir saugo, o mūsiškiai rūpinasi tik ribojimais

  • 2024-08-20T18:36:22+03:00

    Kol Kinija įgyvendina ilgalaikę strategiją, ES galvoja kaip čia uždrausti kokius plastikinius šiaudėlius ir ausų šepetukus. Kam skiriamas dėmėsys, ten ir rezultatai.

    • 2024-08-20T19:58:37+03:00

      Susirinko vata savo šeimininko t.y. kinijos ginti :)

    • 2024-08-20T20:25:37+03:00

      Kliedi.

    • 2024-08-20T21:34:53+03:00

      da da tovarič

    • 2024-08-20T21:53:32+03:00

      tu sergi.

    • 2024-08-20T23:48:14+03:00

      nuo šiol busi "kliedis", gali pakeist vardą. Tai va tovarišč kliedis, Kinijos ilgalaikė strategiją nieko verta be Europos, gali čia kliedėti ir toliau. Kiniškas fuflo niekur nedingo, tame tarpe ir automobilių pramonėje. Europos gamintojai labai daug investuoja į kokybę, tyrimus, bandymus ir t.t. todėl ir kaina atitinkama. Kažkada 2003-2006 metais BMV ir MB pabandė pagaminti verslo klasės automobilius pigiau. Turbūt tovarišč kliedis žino apie kokia kokybė pvz BMV 5serijos 2003 metais. Lygiai tą patį dabar daro Kinija, gamina neva prabangius automobilius pigiau ir bando jais užtvindinti pasaulį. Net tavo tovarišči RabZZijane nelabai nori juos pirkti, geriau nupirks senesnę Audi, nei iš salono naują kitajcą

    • 2024-08-21T00:01:09+03:00

      Eilinė porcija kliedėsių. Niekas nenori, bet pardavimai 2023 m. augo 64 proc. BEIJING (AP) — China’s auto exports surged 63.7% in 2023 while domestic sales, boosted by year-end incentives, rose 4.2%, an industry association said Thursday. https://apnews.com/article/china-auto-exports-ev-hybrid-7d553c31597125d6702b6691a8542cb1

    • 2024-08-21T00:06:41+03:00

      Taip, pone kliedis, eilinė porcija kliedėsių. Kaip rašiau, tavo tovarišči RabZZijane neturi pasirinkimo, todėl ir perka Kitajcus. pilnas youtubas kaip jie ten "džiaugiasi" kokybe

    • 2024-08-21T00:11:21+03:00

      Ďžiugu, kad ir pats jau pastebi, kai kliedi. Puiku. Karščiavimas slopsta.

  • 2024-08-20T20:33:38+03:00

    Jums reikia pagalbos jaunuoli, kreipkitės anonimiškai. Vaikų linija“ – tai emocinės paramos tarnyba vaikams ir paaugliams, teikianti nemokamą ir anonimišką pagalbą telefonu bei internetu, tel nr. 116111

    • 2024-08-20T20:34:09+03:00

      To as1971

    • 2024-08-20T23:49:59+03:00

      Vaikų eGzpertas?

  • 2024-08-20T21:38:44+03:00

    China pakilo iš skurdo per dideli darbštumą

    • 2024-08-21T11:13:51+03:00

      p gal labiau per vakarų kapitalą ir investicijas?

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791