Viduriniame koridoriuje – daug planų ir iššūkių, Lietuvos vežėjams nelengva rasti vietos
Geopolitinių iššūkių virtinė kaip Rusijos sukeltas karas Ukrainoje, „Hamas“ pradėtos skerdynės Izraelyje ir raketomis bei dronais ginkluoti Jemeno maištininkai verčia Europą diversifikuoti vis labiau besikeičiančius jūrų prekybos kelius. Senajam žemynui reikia rasti naujų kelių, jungiančių su žaliavų ir produkcijos šaltiniais Indijoje, Kinijoje ir kitose Azijos šalyse. Kaip vienas tokių sprendimų matomas Kaspijos jūrą kertantis Vidurinis transporto koridorius.
Prekyba be Sueco
Istoriškai pagrindinis Europą su Azija jungęs krovinių maršrutas buvo jūrų kelias, einantis per Raudonąją jūrą ir Sueco kanalą. 2023 m. šios jungties įkainiai krito taip žemai, kad visiškai nustelbė antžeminio transporto poreikį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai