Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-09 17:01
2025-09-09 09:34
2025-09-09 05:45
2025-09-07 09:02
2025-09-06 10:24
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kokia prasmė, kai antroje juostoje važiuoja furos? Jiems gi kelio ženklai negalioja.
O Kaunas Klaipeda furos nevaziuoja? Ar klausei kokia prasme ten 130?
Kada via baltica užjudės pagaliau?
Pamirškit kokiem 5 metam. Skvernelio buvo svaičiojimai, kad pradėsim 2020 statyt. Dabar jau viskas. Lenkijoj visos kelių ststybos stoja, metalo, cemento kainos įauna į viršų. Pavėluota.
Tai čia sąmoningas kenkimas šito kelio dar prieš niolika metų nepaleist. Dabar pavystė nebent strateginę automagistralę "Družba" Minskas-Kaliningradas. Ura
Prieš niolika metų problema buvo, kad nebuvo įstatymo leidžiančio paimti žemę ir kompensuoti pagal rinkos kainą. Taigi, turėjai su kiekvieno sklypo savininku sulygti kainą. O kai užuodžia valstybinius pinigus, pradeda reikalauti didesnių kainų, nei sklypai kainuoja Vilniaus senamiestyje. Dabar įsatymas yra, o kodėl žalstiečiai nepadarė - nežinau. Gal kad dirbti reikia?
Tai ir sakau, karbofasistas nebent samoningai gerino susisiekima tarp minsko ir kgd. Plius jo, neigali vyriausybe buvi
puiku, kad greitis bus 130 km/h, o visa kita laikas parodys.
Aleliuja! Pagaliau
per mazas pralaidumas, vasara užsikemsa nesvarbu koks greitis
Vasarą užsikemša dėl remontų, na ir dar kad kiekvienam reikia paspoksoti, ką ten daro, net sustoti, kad padaryti nuotrauką. Reiktų kokio sprendimo, kad tokius baustų, labai griežtai.
varguoliams "fotkinti" ir maigyti / kalbeti tel. vazuojant tai didele pramoga. Jie taip idiotiskuose filmuose mate. Negalima atimti (jie kitu pramogu neturi, na dar gal LNK vakare)
Dabar teliko baust antraeilininkus kurie velkasi ir bus galima judėt padoresniu greičiu atitinkančiu šiandienos technologijas.
Super žinia, bet pikta, kad už tiek pinigų nesugebėjo visame skiriamojo atitvaro ilgyje įrengti priešpriešinių auto žibintų šviesų akinimą 'dengiančias' pertvaras.
Džiaugiamės. Susisiekimo ministerijai palinkėčiau kas ketvirtį skelbti progresą savo įvardintuose Top 10 projektų. Gal tai mobilizuos ministerijos klerkus? Ministras iškėlė tikslus ir parodė kryptį, dabar reikia vykdyti ir raportuoti.
Koks skirtumas, ar greitis 110 ar 130, kai pusę kelio reikia vilktis 40-50 kmh dėl niekad nesibaigiančio remonto? Per pastaruosius 30 metų neatsimenu laiko, kad tas kelias nebūtų remontuojamas vasarą. Gal buvo kokie 2-3 sezonai...
O siūlote remontuoti žiemą? Be to, paskutiniu metu didžioji dalis darbų buvo atliekama būtent tam, kad kelias atitiktų automagistralės reikalavimus.
Tu įsivaizduoji, kad galima visą kelią imti ir per metus atnaujinti kartą kas 20 metų? :D Pusę kelio? :D Toliau patvirtinti savo erudiciją.
Oho, turime ekstrasensą, kitų "įsivaizdavimus" gali perskaityti.
Įdomu, ar neįmanoma prie šiuolaikinių technologijų ir pan. to vienintelio kelio padaryti taip, kad nereiktų jo remontuoti kiekvienais metais.
Kai kurias atkarpas jau dabar verkiant reikia remontuoti, nes pirma juosta važiuoji kaip geležinkeliu. Bet sprendimas geras. Bent vienas kelias be sektorinių matuoklių ir su XXI a. technikos greičiu, o ne žigulių...