Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

28
  • 2022-01-30T11:15:34+02:00

    Keleiviams reikia, kad troleibusai važiuotų dažnai, atvažiuotų laiku, vasarą būtų kondicionuojami, o žiemą - šildomi. Jei ilgesnių troleibusų anot straipsnio reikės mažiau, vadinasi jie kursuos rečiau, o ilgas laukimas stotelėse mažina viešojo transporto patrauklumą.

  • 2022-01-30T11:20:22+02:00

    Lietuvos istorijoje... tai bent antraštė. Kažkam sprogimai smegenyse.

  • 2022-01-30T12:22:33+02:00

    Visa transporto strategija 'Ej nupirkim daugiau autobusu, velniop tramvaju ar ilgalaiki metro projekta, geriau daugiau autobusu. O kam nepatinka tegu toliau vazineja su automobiliu po viena'

    • 2022-01-30T13:07:53+02:00

      Nesvaigimas apie metro visai nebloga strategija sakyčiau.

    • 2022-01-30T17:08:08+02:00

      Kuo tramvajus geriau už autobusą dedikuotoje juostoje?

    • 2022-01-30T18:39:45+02:00

      Ša - bėginis transportas lietuviams sukelia alergiją. Niekas apie metro ar tramvajus ir girdėt nenori. Tuo tarpu latviai kuria naujas tramvaju linijas Daugpilyje, Liepojoje + pristatė geležinkelių naujininmo projektą su 44 naujom stotelėm ir naujais maršrutais visoje Latvijoje iki 2040 metų, ar ne debilai nu? geriau būtų ilgų trūlikų pripirkę idiotai..

    • 2022-01-30T18:50:37+02:00

      Kad metro teoriškai bent kapitalą padengtų 600 tūkst žmonių kasdien, įskaitant savaitgalį turėtų važiuoti viena linija ir per dieną mokėti po 12€. Vilniuje ne metro reikia, o daugiau autobusų juostų, daugiau autobusų ir maršrutų, šviesaforų nestabdančių viešojo transporto. Tramvajus išvis netinkamas, nes dar rečiau nei autobusai važiuotų, o greičio lyginant su autobusais savo juostomis - nėra, tik kliūties apvažiuoti negali, o kainuoja astrinomines sumas

    • 2022-01-30T19:43:48+02:00

      as sveiku protu nesuvokiu vilnieciu. stovi valandu valandas kamsciuose, vis anksciau i darba turi isvaziuot, kad kamsciu nebutu. ir arkliui aisku, kad reikia kompleksinio sprendimo (deje deja, bet turbut po zeme). bet visi toliau pries metro ar tramvajus. arba cia kokie nors ilguju troleibusu lobistai viesaja nuomone formuoja :DDD

    • 2022-01-30T20:22:35+02:00

      Kompleksinio reikia. 10% iš auto į viešąjį persodini ir kamsčių nelieka.

    • 2022-01-30T20:23:33+02:00

      Šiaip tikrai debilai. Pinigus praplaus ir tiek.

    • 2022-01-30T21:32:03+02:00

      Niekas nėra nusiteikęs prie Tramvajus / Metro. Mes esame nusiteikę prieš ekstravagantiškus ir finansiškai neatsakingus sprendimus, kurie niekad neatsipirktų. Miestas - mažas, Lietuvos pragyvenimo lygis - vidutinis... Nežinau net, gal ir būtų įmanoma sukurti pora Metro atkarpų į miesto šiaurinius rajonus, bet daugiau tiesiog - per mažas tankis ir per mažai galimų keliautojų. Ar siūlai pirma nutiesti liniją už 500 mln. Eur, ir tada žiūrėti, ar atsipirks?

    • 2022-01-30T23:41:56+02:00

      Miestas nemažesnis už olandijos, danijos ar šveicarijos miestus su bėginiu transportu. Jūsų požiūris yra tipinis - trumparegiškas ir savanaudiškas.

    • 2022-01-31T09:14:39+02:00

      Pritariu, plius miestas pleciasi nezmoniskais greiciais. Transporto alternatyvu 0, reiktu planuot jau dabar nes dar po 5-10 metu kai ''pirmos metro linijos butu pabaigtos''. Kartu su gelezinkelio atnaujinimo infrastruktura, galima butu diversifikuot rajonu srauta ir tuo paciu mazint miestu/rajonu socialinie neligybe

    • 2022-01-31T09:30:36+02:00

      Gal konkrečiai pavardinsite miestus, kurie per paskutinį dešimtmetį atsisakė ratinio tranporto infrastruktūros ir pakeitė jį į bėginį?

    • 2022-01-31T12:43:34+02:00

      Ciūriche, kur dažnai būnu nuolat plečia tramavjų linijas - pagūglnkite "limmatal bahn". Naujos linijos pakeis sujungs Ciūrichą su priemesčiais ir visiškai pakeis autobusų linijas. Statybos prasidėjo 2018 m., baigsis šiemet. Kainavo apie 750 mln eurų. Vilnius yra didesnis už Ciūrichą.

    • 2022-01-31T21:34:11+02:00

      Apie ką ir kalbu - plečia esamą, bet ne iš esmės keičia transporto tipą. Vilnius neturėtų ką plėsti, čia reikėtų nuo 0 pradėti. Milžiniškos investicijos, kai miestas ir taip didelėse skolose.

    • 2022-02-01T08:07:20+02:00

      kažkada reikės pradėt, geriausias laikas buvo vakar

    • 2022-02-01T09:59:58+02:00

      Nesu labai už tą tramvajų, bet pravažiavęs greituoju autiku Kalvarijų gatve ir pašokęs kelis kart iki lubų labai norių lygaus važiavimo tramvajum... Aišku galima ir gatves tvarkyt, bet važiavimas tramvajum visada bus tolygesnis.

    • 2022-02-01T10:03:36+02:00

      Parašykit prašau Olandijos miestą su tokiu pat gyventojų tankumu, kaip Vilnius. Amsterdamas per pus mažesnis plotu, gyventojų turi virš 800k. Plius sutraukia srautus iš aplink daugiau, nei Vilnius.

    • 2022-02-01T10:07:47+02:00

      Ciuriche gyventojų tankumas 4700/km2, Vilniuje - 1400/km2. T.y. Kiekvieną tramvajaus kilometrą dengia tris kart daugiau žmonių, nei Vilniuje. Su tokiu tankumu Vilniuje gyventų beveik 2 mln. žmonių ir apie metro net galima būtų kalbėti, o ne tramvajų.

  • 2022-01-30T12:44:50+02:00

    Sniega nuo peščiujų taku nuvalykit, hikint mieste nera noro.

  • 2022-01-30T13:11:40+02:00

    Aš gal tik kaip vairuotojas pasakysiu, kad absoliučiai nekenčiu troleibusų, kurie: 1. Sankryžose atlieka posūkius, nes tada praktiškai sankryža yra paralyžuojama, kol ją įveikia troleibusas, vargiai riedėdamas 5-10 km/h greičiu; 2. Žiedinėse sankryžose paralyžuoja praktiškai visą žiedą, juo judėdamas panašiu 10 km/h greičiu. Palaikyčiau elektrobusus arba paprastus autobusus, bet būčiau ganėtinai už visišką troleibusų atsisakymą.

    • 2022-01-30T15:21:52+02:00

      Šita probloema yra tikrai suprantama, tačiau bėda yra ne troleibusų nemanevringumas, tačiau tai, jog tinklai neatnaujinti nuo sovietinių laikų. Užsienyje, kur yra atnaujintos kontaktinio tinklo sankirtos, troleibusai gali važiuoti nestabdydami, lygiai pat pat greitai judėti posūkiuose ir panašiai. Būtent dėl apsileidimo Lietuvoje dažnas galvoja, kad troleibusai yra nemanevringi. Štai pavyzdys, kaip troleibusai gali judėti gerai prižiūrint tinklą: https://www.youtube.com/watch?v=d_8xqFm9EFI

    • 2022-01-30T18:11:24+02:00

      DV13 tai todel, kad nuo sovietmecio apart nauju troleibusu daugiau nieko nepadarem. Linijos senos, neatnaujintos, net kaip tik ju pamazejo. Ypac anksciau buvo troleibusas iki Valakampiu(14 troleibusas), o dabar net nesugeba is naujo atstatyti, ka jau kalbeti apie naujas linijas. Dar 11 ir 8 nebeliko

    • 2022-01-30T18:51:18+02:00

      Nauji troleibusai neturės jokių problemų

    • 2022-01-30T18:53:40+02:00

      Su naujų troleibusų pirki.u, bus perdarytos troleibusų linijos naujiems troleibusams, kurie galės ir atsijungę nuo tilto nuvažiuot dalį maršruto. Paskutinius 6 metus nebuvo apsispręsta, ar dar iš viso kontaktinio tinklo reikės, todėl ir naujų troleibusų nepirko

    • 2022-01-30T21:40:11+02:00

      Jeigu būtų atnaujintas tinklas, tikrai nesiputočiau, bet dabartinėje situacijoje nieko nematau blogesnio, nei 24 metro ilgio troleibusą, bandantį įvažiuoti / išvažiuoti iš žeido piko metu...

    • 2022-01-30T22:50:36+02:00

      Šveicarijoje pilna greitai judančių troleibusų. Budapešte irgi

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791