Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-25 07:06
RĖMIMAS
2025-09-25 06:00
2025-09-24 16:40
2025-09-23 12:05
2025-09-23 07:17
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Ir ką ta stotelė keičia? Kiek žmonių turi laiko valandą laukti kol įgaus kelių km resursą ? Arba pasikrauni namie, naktį, ir važinėji miesto ribose kitą dieną, arba naudoji normalų automobilį, o ne mobilų telefoną ant ratų. Elektromobiliai turtingųjų žaisliukas. Tai antras arba trečias automobilis. Kalifornijoje 20% nupirktų teslų nevažinėja. Būtent dėl pakrovimo nepatogumo.
Lietuvoje turinčių savininkų praktika, kad tai tampa pirmu šeimos automobiliu, su kuriuo nuvažiuojama 60-80% šeimos kilometrų. Valandą dėl kelių km? Jei tai greito krovimo stotelė, tai per valandą pakrausi kokius 200-400km, priklausomai nuo automobilio. Jei tai galingesnis elektromobilis, per 20 min pakrausi 200km. Paskutinįkart kai sustojome kavos ir į tualetą, trukome būtent 20 minučių (ne su elektromobiliu dar).
Su atlyginimais irgi vieni blogiausiu tai nieko keisto. O siaip salia tema jog visoriuose iškeps 600+ naujų butų. kiek krovimo stoteliu prie namo bus?
Vieni blogiausių? :D Tik nejuokink. Ir su mažiausiai automobilių, ir su mažiausiu gyvenamu plotu, ir iš viso čia žmonės net negyvena.
Va čia tai siurprizas. Pasirodo, kad Lietuvoje visgi yra kažkur ta elektromobilių infrastruktūra. Gal kas žinote kur ji yra?
Facebooke yra, kai iskilmingai pasidziaugia koks nors irenges paviene pakrovimo stotele. Tuo musu infastruktura ir baigiasi :(
Bogusevicius matyt kitoj realybej gyvena. Nera eiliu Kryzkalnyje… O nebus del to, kad ten paprasciausiai nera greitos pakrovimo stoteles..? Ir cia vadinasi ekspertas EV Lietuvoje..?
Circle Lietuvoje net 3 greito krovimo stoteles turės. Tik kaina 0.79 /kwh pagal užsienio šalių kainas. 100km kaina 18-20 eur už patogumą gan greit pasikraut greitkelyje. Ir tai vertinant kad elektromobiliai be akcizų ir kelių mokesčių kolkas važinėja.
Atsiras apkrova, konkurencija, kainos mažės. Kitas dalykas, įprastai apie 90% kilometrų nuvažiuosi iš lėto krovimo stotelių, kur kaina bus elektros tinklo kaina.
Drožiu VW TDI iš salono, ir tuoj vėl keisiu į TDI, nes mieste beveik nevažinėju - einu pėstute, o kai jau važiuiju, tai tikrai neketinu krauti kas dubšimtus km. Į Rimą su vienu papildymu datraukiu. O kaip antras automobilis manai per brangu. Dabar. Antras man gali būti Duster, 4×4 dyzelis ir už 19000
Tik beda...po metu su dyzeliu i ta tavo Rima nebeileis.
Aš ir neketinu į ten daugiau važiuoti, o su elektra nedavažiuočiau
Neįleis ne tik į Romą greitai, bet į daugumą miestų. Iki Romos tik kartą sustojote ilgiau nei 10-15 minučių? Netikiu. Per parą nuvažiavęs ir 2100km esu, bet stojome daugiau nei kartą.
Nemėgstu valgyti pakelėse. Esu ir iki Lisabonos numynęs per 2,5 paros
Sveikinu, Duster geras pasirinkimas.
Na tai taip,užsienio šalyse net valytoja sugeba naują automobilį nusipirkti,kai pasmus už MMA net dviračio nusipirkti negali
Skiedalai, mažiausiai apmokami darbuotojai automobilių neturi, nes neišgalėtų kelių mokesčių susimokėti. Mma išgyvenimui be automobilio
Palygini pagal erdvę salone ir bagažinėje panašius automobilius, gauni, kad kaina už elektrinį lygi dyzeliui + kurui kokiems 200 tūkstančių km. Tai kol kas elektrinė ateitis tik neskaičiuojantiems entuziastams
Tuoj ponas Majauskas su gerb Skaiste ives 25k eur riba automobiliams, tai galesim senus Leaf’us prikineti.
O kelių būklė? Ar elektrikų ratukams tiks nelygūs ir išdaužyti keliai. Šita problema su esamais tempais realiai bręsta.