Teismas atnaujino bylos dėl keleivių vežimo taisyklių teisėtumo nagrinėjimą

Konkurencijos tarybai nustačius Transporto saugos administracijos veiksmų neteisėtumą, pastaroji, gindama savo poziciją, kreipėsi į teismą.
Penktadienį Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) nusprendė iš esmės atnaujinti administracinės bylos nagrinėjimą dėl Konkurencijos tarybos nustatyto Konkurencijos įstatymo pažeidimo keleivių vežimo tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais paslaugų rinkoje ir kreiptis į aukštesnės instancijos teismą.
Į VAAT kreipėsi Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA), kurios veiksmus Konkurencijos taryba pripažino pažeidžiančiais Konkurencijos įstatymą, nes LTSA, pratęsdama sutartis su 42 vežėjais vežti keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais, ribojo konkurenciją ir neleido į rinką įeiti naujiems dalyviams.
LTSA sprendimus pratęsti sutartis su esamais vežėjais grindė susisiekimo ministro patvirtintų Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklių nuostatomis, kurios numato, kad sutartys gali būti pratęstos ne ilgiau nei 5 metams, jeigu vežėjai laikėsi minėtų taisyklių reikalavimų ir sutartyje numatytų sąlygų.
Būtent dėl šių taisyklių teisėtumo kilo abejonių VAAT, todėl jis nutarė kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą, kad šis išaiškintų, ar taisyklėse nustatytas teisinis reguliavimas, pagal kurį sutarties trukmė gali būti pratęsta (sudaryta pakartotinai be konkurso) 100% ankstesnės sutarties trukmės laikotarpiui, neprieštarauja aukštesnės galios teisės aktams.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti