Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-17 12:01
2025-09-17 05:45
2025-09-15 12:20
2025-09-15 11:40
2025-09-12 21:30
2025-09-12 07:53
2025-09-11 08:09
RĖMIMAS
2025-09-11 06:45
2025-09-11 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
uz 50 metu visas gal ir bus baigtas, aisku lenkai savo gabala tures uz 10-20 metu
6,84 mln EUR už 1 km??? Seriously?
Brangoka... Via Baltica atkarpa tarp Kauno ir Marijampolės prieš porą metų kainavo maždaug dvigubai pigiau už kilometrą.
nesigilinant į tokias smulkmenas kaip pinigai, tai dabar patys lenkai didžiuojasi savo keliais. Jau dabar nuo Varšuvos iki Vokietijos sako, kad kelias tiesiog ledas.
Keliauju per Lenkiją beveik kas mėnesį. Smagu žiūrėti kaip jie kas metai atidaro tūkstančius kilometrų naujų magistralių. Iki pat Lietuvos sienos verda darbas. Tuo tarpu Lietuvoje graudus vaizdas. Atkarpoje tarp sienos ir Marijampolės per 20 metų nepasikeitė nei vienas kilometras. Kelias vis dar eina per gyvenvietes (pvz. Trakėnai) ir jokių statybos darbų nesimato. Gėda!
Dėl tūkstančių gal nereik, nebent metrais skaičiuosim, bet tikrai statosi neblogai. Čekai galėtų pasistengti, labai kokybė kritusi...
kaip nereik, laba diena. Visų pirma čia aiškiai hiperbolizuota, bet nedaug: nuo 2004 m. 780 km greitkelių išaugo iki 4300 km. 2026 m. planuoja 6500 km turėti, bus baigta, kai bendras ilgis sieks 8000 km. https://en.wikipedia.org/wiki/Highways_in_Poland
Iš vienos pusės nemažai padaryta, bet iš kitos tai tik porą greitkelių - Varšuva-Poznanė ir Varšuva-Gdanskas. Jei tenka važiuot kitur, tai nekažką pasikeitę. Daug pradėta, bet nebaigta, apleista. Aišku miesteliuose gerai sutvarkyta, pas mus vos keliuose gali panašų lygį pamatyti.
Lenkijoje 38 milijonai gyventojų, Lietuvoje tarkime 3 mln., taigi beveik 13 kartų daugiau nei Lietuvoje. Autostradų Lietuvoje 314 km, taip kad autostradų proporcingai Lenkijos populiacijai, mes jau senai turime "4000 km". Na dar pridėjus ir Kaunas-Vilnius, tai jau proporcija "5300 km". Ir šiaip, tu Lenkijos kelių užimtumus matei? Pas mus šiokiadienį keliai palyginus tušti. Ir šiaip, siūlau pasivažinėti automagistralėmis Latvijoje ir Estijoje.
Nėra tokio greitkelio Varšuva - Poznanė. A2 kelias eina nuo Varšuvos iki Slubicų (Vokietijos sienos), o Poznanė lieka šone. A2 visas ilgis yra pagal lenkų standartus autostrada (greitis iki 140 km/h). S7 kelias Zakopane - Varšuva - Gdanskas iki šiol nėra pabaigtas, net ir į Gdansko pusę. Plius jis nebus autostrada pagal lenkų standartus, o bus tik greitkelis (greitis iki 120 km/h) Jūs turbūt turėjote omenyje kelią A1 Katovicai - Lodzė - Gdanskas (jis į Gdansko pusę tikrai yra užbaigtas ir yra autostrada), tačiau jis per Varšuvą net neina (taigi, pagrindinis Lenkijos kelias net nekerta Varšuvos, o praeina pro ją nutolęs apie 70 km) Jei jūs
Netiksli informacija. Čia pasirašyta pirma sutartis VIA Carpatia dalyje nuo Bialystoko iki Liublino vienai atkarpėlei . Bet nuo Liublino iki Rzeszowo darbai vyksta visame trasos ilgyje jau senai ir ši dalis kitais metais bus baigta. Lietuva tai atkarpėlės nuo Marijampolės iki PL sienos niekaip nesugeba pradėti statyti, nors ši atkarpa sutampa su dar garsesne trasa - VIA Baltica. Lenkų naujos autostrados : http://ssc.siskom.waw.pl/
Lietuva "nesugeba" pradėti atkarpos nuo Marijampolės iki PL, nes nuo senovės buvo numatyta, jog Via Baltica darbai šiai atkarpai prasideda tik nuo 2020 m. (projektavimas) ir tęsiasi iki 2022 m. (statyba). Aišku, dėl covid gali darbai užsitęsti....
Ka jus cia rasote? koks kelias is Lietuvos. Nuo Marijampoles iki Suvalku - dziungles, pirma ta ir tvarkykit.