2019-08-14 11:43

R. Masiulis: R. Karbauskiui kerštas pavyko, ką padarysi

Rokas Masiulis, susisiekimo ministras. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rokas Masiulis, susisiekimo ministras. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rokas Masiulis, laikinai pareigas einantis susisiekimo ministras, teigia, kad pareigas palieka ramia sąžine, nes pavyko išskaidrinti susisiekimo sektorių ir „užbaigti politinių užsakymų stalo laikus“.

„Pirmiausia didžiuojuosi susisiekimo sektoriuje sukurta antikorupcine sistema – ją pavyko sutvarkyti taip, kad ministerijos specialistai nebeturi įmonėms nurodinėti, kas yra negerai. Dabar sistema geba valytis pati. Tą žemės lopinėlį, kurį gavau, palieku švaresnį, išvalytą ir be piktžolių“, – trečiadienį surengtoje spaudos konferencijoje sakė R. Masiulis.

Jis atmeta „valstiečių“ lyderio Ramūno Karbauskio išsakytus priekaištus, kad jis buvo ministras, kurio kuruojamoje srityje buvo daugiausia problemų.

„Susisiekimo ministras yra dažnai kviečiamas į Parlamentą, nes kiekvienas Seimo narys nori, kad jo apygardoje žvyrkeliai būtų asfaltuojami be eilės. Tačiau politinių užsakymų stalo laikai baigėsi, o dėl to kažkas nepatenkintas. Būtų gerai girdėti faktus, o jie yra kitokie nei skelbiama viešai. Pavyko kerštas ponui Karbauskiui, ką padarysi“, – kalba R. Masiulis.

Politikas neigia R. Karbauskio kritiką dėl neasfaltuojamų žvyrkelių ir skaičiuoja, kad nuo 2008 iki 2016 m. buvo išasfaltuoti 574 km žvyrkelių, o nuo 2017 m. pradžios iki šių metų liepos – jau 827 km.

R. Masiulis teigia, kad dar po Klaipėdos uosto vadovo p. Vaitkaus atleidimo, jam buvo pasakyta, kad „bus blogai“. Tiesa, kas konkrečiai tai pasakė, jis nedetalizavo.

R. Masiulis sako, kad jau girdėjo daug džiugių balsų „tiek iš Klaipėdos, tiek iš kelių sektoriaus“ po to, kai paaiškėjo, kad ministras keisis: „Žinau, kad kelininkų atstovai jau kelią galvą Seime, neabejoju, kad bus skambučių ir ministerijos, ir Kelių direkcijos atstovams. Bet tikiu, kad nomenklatūriniai laikai nebegrįš.“

Paklaustas, ar nemato ženklų, jog keičiantis ministrui būtų klibinamos ir „Lietuvos geležinkelių“ vadovo Manto Bartuškos ar kitų susisiekimo sektoriaus bendrovių vadovų kėdės, R. Masiulis teigė, kad tokių kalbų girdintis, bet „norint keisti vadovus reikia turėti tam argumentų“.

„Prisiminkime „Lietuvos geležinkelius“ – valstybę valstybėje, kuri griuvo per vieną dieną. Dabar turime dividendus mokančią bendrovę. Taip, teko atleisti nemažai žmonių, susijusių giminystės ryšiais. Nors nomenklatūra už to lizdo išvalymą man niekada neatleis“, – sako pareigas paliekantis ministras.

Pasak R. Masiulio, per vadovavimo Susisiekimo ministerijai laikotarpį iš viso buvo pakeista apie 30 aukščiausio lygio sektoriaus bendrovių vadovų, suformuotos nepriklausomos įmonių valdybos, o politikai patraukti nuo jų valdymo.

Pareigas paliekantis susisiekimo ministras teigia, kad kol kas savo ateities neplanuoja, tačiau svarsto tiek galimybes likti politikoje, tiek grįžti į verslą.

52795
130817
52791